  • 1. Data: 2022-03-05 17:24:34
    Temat: Baltic Pipe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Denmark has authorised the construction of a new pipeline between
    Norway and Poland to reduce Warsaw's dependence on Russian gas.

    The "Baltic Pipe" project aims to ensure that Poland receives supplies
    of Norwegian gas through the Baltic Sea. The pipeline is expected to
    have an annual transport capacity of 10 billion cubic metres of natural
    gas.

    https://www.euronews.com/2022/03/01/denmark-authoris
    es-construction-of-
    gas-pipeline-from-norway-to-poland

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 2. Data: 2022-03-05 17:26:51
    Temat: Re: Baltic Pipe
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 5 March 2022 at 17:22:46 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce
    Ostatnio minister się wygadał, że Norwegia nie ma gazu, aby napełnić bałtycka rurę
    i że cala awantura na Ukrainie to o gaz, bo Ukraina ma więcej gazu niż Norwegia i
    blisko i tanio.

    Hameryka nie ma gazu głupkowego, będzie może za 10 miesięcy.

    Czyli rura powstanie, ale nie będzie jej czym napełnić

  • 3. Data: 2022-03-05 18:27:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e33816b9-1f0a-49b4-a6e3-49d6216db7a8n@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

> [...]
    >
    > Hameryka nie ma gazu głupkowego, będzie może za 10 miesięcy.
    >
    > Czyli rura powstanie, ale nie będzie jej czym napełnić

    brednie :)

    idź debilu sobie już bo grupa zaśmiecona

    --
    Piter

  • 4. Data: 2022-03-05 23:14:48
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 5 March 2022 at 18:25:40 UTC+1, PiteR wrote:
    > in <news:e33816b9-1f0a-49b4...@googlegroups.com>

    > brednie :)
    >
    > idź debilu sobie już bo grupa zaśmiecona
    >

    > --
    > Piter
    nie wyrażaj się tak o ministrze
    ja tylko przytoczyłem, to co powiedział w rozmowie w mediach

    Z czym się nie zgadzasz, co ci nie pasuje ?

    1. Nie ma gazu głupkowego w Hameryce bo zakazano wierceń na gruntach federalnych z
    uwagi na chemiczne skażenie środowiska i dwukrotnie wyższe koszty tak pozyskanego
    gazu od ceny rynkowej

    2. Skroplony gaz z Kataru jest 2 razy droższy od gazu z Rosji, bo Katar wykorzystał
    koniunkturę

    3. Ukraina ma więcej gazu na Krymie niż Norwegia

    (zadzwoń do ambasady norweskiej i sprawdź)

    4. Brak obecnie wolnego gazu w Norwegii do napełnienia Baltic Pipe
    i rozpoczęły się intensywne poszukiwania nowych złóż

  • 5. Data: 2022-03-06 12:35:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 05.03.2022 o 18:27, PiteR pisze:
    > idź debilu sobie już bo grupa zaśmiecona

    nie ma sensu odpisywać, po postach na p.m.budowanie widać że to albo debil albo bot,
    odfiltruj i zapomnij

  • 6. Data: 2022-03-06 17:32:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 6 March 2022 at 12:35:43 UTC+1, m4rkiz wrote:
    > nie ma sensu odpisywać, po postach na p.m.budowanie widać że to albo debil albo
    bot,
    > odfiltruj i zapomnij
    przestań wyzywać publicznie ministra
    On ma wiedzę ze źródła i wie co mówi