  • 11. Data: 2009-01-30 08:36:20
    Temat: Re: Bateria a hałas?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 30 Sty, 00:07, "Mariusz" <m...@n...net> wrote:

    > Moja jest chyba polska.
    > Co nalezy kupić aby miec wszystko OK? Jaki próg cenowy lub ew. producent?

    Takie z dobrą technologia konstrukcji :-)
    Obecnie trudno jest na marce polegać bo tani z logo znanaej firmy może
    oznaczać ze jest to akcja promocyjna, ale również że firmowane sa
    tanie produkty aby sie lepiej sprzedaly albo tez ze to ordynarna
    podrobka (ostatnio kupilem podrobione szczoteczki do zebow, opakowanie
    identyczne z oryginalnym ale same szczotki dno).

    --
    ZZ@private

  • 12. Data: 2009-01-30 19:14:18
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    Mariusz <m...@n...net> napisał(a):

    > Jak to jest, że wymieniłem stara baterię wannową na nową (urwałem z nerwów
    > przełącznik kierunku wody) i ta nowa jest strasznie głośna, zwłaszcza na nie
    > pełnym otwarciu. Przy czym dźwięk jakby wydobywał się z junkersa wiszącego
    > 30 cm nad baterią. O co chodzi z tym hałasem? Czy to klasa baterii powoduje
    > takie efekty, a może coś innego?
    > (bateria miała wszystkie uszczelki z sitkami - nie wiem po co?)

    Szum czy warczenie?