  • 11. Data: 2013-03-14 08:44:41
    Temat: Re: Bateria termostatyczna
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:51417a45$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...
    Czesc ;-)
    > Tak by było za prosto.

    No tak, :D
    za prosto to bylo przy zakupie zapytac
    jak prawidlowo podłączyć baterie :D

    > Bateria nie ma demontowalnej wylewki.
    > Oddać też chyba nie może z jakichś względów (za późno?)

    Czyli zostaje Allegro, jesli ma paragon to spokojnie
    ją sprzeda.
    Cytując klasyka:
    "Nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło"
    "Mądry Polak po szkodzie"

    pozdrawiam
    Adams

  • 12. Data: 2013-03-14 08:46:07
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 13 marca 2013 22:11:38 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    >Bedzie tak nowoczesnie - a'la fontanna!

    Moze wtedy sluzyc jako bateria bidetowa :D

    pozdrawiam
    Adams

  • 13. Data: 2013-03-14 08:51:37
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 08:44:41 UTC+1 użytkownik Adams napisał:
> [...]
    >
    > ją sprzeda.
    >
    > Cytując klasyka:
    >
    > "Nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło"

    To jakaś dekadencka wersja. Aktualna: "nie ma tego złego czego nie można by zepsuć"
    (jakby nie patrzeć bardziej optymistyczna).

    > "Mądry Polak po szkodzie"
    ????
    Nowość z przed 500 lat:
    Polak nową przypowieść sobie kupi, przed i po szkodzie głupi.

    --
    ZZ@private

  • 14. Data: 2013-03-15 17:30:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    a.pl...

    > Pisałem, że to u sąsiada. Budował zresztą ładnych parę lat temu, jak nikt
    > się takimi rzeczami nie przejmował.

    Bez jaj. Normy są już za czasów budowy moich rodziców była norma (albo dobra
    praktyka) ciepła zawsze z lewej za wyjątkiem kuchni gdzie mogła być z prawej

    > Dla mnie to nie widzę jakieś specjalnej przyczyny, żeby ciepła była po
    > lewej. Jest jakaś norma na to?

    No :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2013-03-15 18:42:36
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    praktyka) ciepła zawsze z lewej za wyjątkiem kuchni gdzie mogła być z prawej

    No bez jaj, to jest ta norma czy ci się tylko tak wydaje?
    Osobiście wątpię, bo bez większego problemu można kupić baterię wannową
    z podłączeniem ciepłej wody z prawej strony.

  • 16. Data: 2013-03-15 19:17:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "gzk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No bez jaj, to jest ta norma czy ci się tylko tak wydaje?

    Teraz jest norma, a wtedy na pewno była dobra praktyka a być może była już
    norma.

    > Osobiście wątpię, bo bez większego problemu można kupić baterię wannową
    > z podłączeniem ciepłej wody z prawej strony.

    Termostatyczną i nie Chińską? Jak ja szukałem jakiejś markowej dwa lata temu
    to było spore wyzwanie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2013-03-16 13:40:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gzk wrote:
> [...]
    > Osobiście wątpię, bo bez większego problemu można kupić baterię
    > wannową z podłączeniem ciepłej wody z prawej strony.

    termostatyczną?

    zwykłe baterie są unisex :)

  • 18. Data: 2013-03-25 02:11:39
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Dla mnie to nie widzę jakieś specjalnej przyczyny, żeby ciepła była po
    > lewej. Jest jakaś norma na to?
    jest i to stara jak świat.....