  • 1. Data: 2009-02-15 12:11:39
    Temat: Baterie Deante - opinie
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Witam.

    Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się
    sprawują? Cenę mają całkiem niezłą.

    Mam na oku baterie Valeo:
    http://deante.pl/baterie_lazienkowe_jednouchwytowe_t
    radycyjne_valeo.xhtml

    Na allegro ceny ok. 200 zł.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 2. Data: 2009-02-15 12:18:29
    Temat: Re: Baterie Deante - opinie
    Od: "milo" <m...@e...com>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się
> [...]

    Uzywam baterii tej firmy w łazience od 2002. Zero problemów, działają dalej
    jak nowe. Nie pamiętam jaki model, bo na w/w stronie ich nie ma, pewnie nie
    są już produkowane.
    pozdr.

  • 3. Data: 2009-02-15 14:04:39
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

> [...]
    > Witam.
    >
    > Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się

    A ja kupilem Deante kuchenna z wyciagana sluchawka i po pol roku sluchawka
    odpadla zalewajac pol kuchni :-( Jestem zrazony do ich produktow. Pozostale
    baterie to mam Grohe i HansGrohe i z nich jestem bardzo zadowolony.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 4. Data: 2009-02-15 14:38:32
    Od: MU <m...@w...pl>

    > Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się
    > sprawują? Cenę mają całkiem niezłą.
    od 1,5 roku mam w domu 2 baterie z serii rigalo i też zero problemów :)

  • 5. Data: 2009-02-15 18:15:26
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się
> [...]

    Witam,
    Mam Deante w obecnym mieszkaniu. Kupiłem je 5 lat temu, a że mieszkanie
    miało być tymczasowe, szukałem czegoś taniego. O dziwo, mimo niewymieniania
    i nieczyszczenia sitek w bateriach, twardej wodzie, baterie do dziś działają
    bardzo dobrze. Mieszacze chodzą bardzo lekko. Zniszczył się tylko wąż od
    prysznica i sitko słuchawki zaszło kamieniem. Kupiona równolegle bateria
    zlewozmywakowa zdechła ze 3 lata temu. Firmówka to nie była ale 380zł (przed
    przeceną) kosztowała. No i ceramiczną wkładkę miała (rozkręcałem ją i
    czysciłem chyba z 3 razy zanim poszła w kubeł).
    Baterie deante kupowałem w leroy merlin, serii nie znam.
    Do domu, który obecnie wykańczam kupię Hansa lub Grohe (lub jedno i drugie).

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-02-15 20:00:43
    Od: "Lipo-hey" <t...@o...pl>

    Dom remontowałem w 2003 roku i wtedy kupiłem Dante.
    W tym roku musiłem wymienić jedyną baterię kuchenną Dante. Przyczyny:
    - mimo dwukrotnie wymienianej słuchawki, ciekło ze słuchwki, uszczelki i
    deliktnie z wężyka
    - deliktanie ciekło gdzieś z samej baterii.
    Poza tym słaba regulacja, leci gorąca woda, obrócisz dzignię o 15 stopni i
    leci lodowata? W kuchni gdzie się zmywa dobra regualcja to podstawa.
    Ja bym nie polecił, kupiłem tym razem Franke. Żadna rewelacja ale zobaczymy.
    Natomiast Grohe i inne markowe to koszt prawie 8 razy większy do Danet ,
    jakiś kosmiczny, za tyle nie kupię baterii. Ale może opłaca się wymieniać
    danet co cztery lata niż kupić jedną na lat 20.
    Wszystko kwestią wyboru

    Robert

  • 7. Data: 2009-02-15 22:24:53
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lipo-hey" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poza tym słaba regulacja, leci gorąca woda, obrócisz dzignię o 15 stopni i
    > leci lodowata? W kuchni gdzie się zmywa dobra regualcja to podstawa.

    U mnie też są problemy z regulacją. Człowiek puści gorącą wodę, ta troche
    poleci, a nastepnie zaczyna leciec coraz mniej ciepla woda. Po przestawieniu
    na cieplejszą, poleci trochę ciepla woda i zaczyna leciec wrzatek. Bateria
    zamontowana pod koniec 2005 r.

    Przemek

  • 8. Data: 2009-02-16 07:19:29
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Kupilem jakas za 120zł do łazienki i jest OK, poza tym, że strasznie głośna
    (szumi).
    Mam też inne (np. Ferro z tańszych) i nie wydają takich dźwieków. Bateri na
    hałas nie sprawdzisz w sklepie a to strasznie wkruwia.
    :-)

    Pod prysznicem mam Hans-Grohe i to jest super bateria pod każdym względem, a
    cena nie była duża, bo 180zł w promocji.

  • 9. Data: 2009-02-16 07:19:53
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>

> [...]
    > Witam.
    >
    > Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się

    nie wiem jak te tansze, ja kupowalem ich drozsze baterie i 0 problemow

  • 10. Data: 2009-02-16 09:54:45
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się
    > sprawują? Cenę mają całkiem niezłą.

    to jedyna bateria jaką mam w domu, która nie szumi!
    pozostałe mniej lub bardziej hałasują

    że działa bez zarzutu od kilku lat to chyba banalne...