  • 71. Data: 2012-10-27 13:40:10
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 11:30:06 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Zony kolezanka zatrudnila sie w sklepie spozywczym, piekarnianym. W sklepie
    > trzeba byc o czwartej rano. No i byla przez dwa tygodnie. Od czwartej. O
    > umowie zero rozmowy, a zeby bylo lepiej ten sku..el za czas pracy jej nie
    > zaplacil, bo powiedzial, ze to bylo szkolenie. To jest dopiero jazda bez
    > trzymanki. I co? Nastepnego dnia ogloszenie przyjme do pracy.

    I oczywiście biedactwo nie pójdzie do sądu pracy, bo sąd pracy nie
    przyjdzie do niej i nie załatwi wszystkiego. Oraz nie pójdzie do skarbówki
    i do ZUS, ani nawet nie wyśle tam pisma, żeby gostkowi zrobili z d...
    jesień średniowiecza.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 72. Data: 2012-10-27 13:48:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2012 13:40:11 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca
    napisał:
> [...]
    >
    > przyjdzie do niej i nie załatwi wszystkiego. Oraz nie pójdzie do skarbówki
    >
    > i do ZUS, ani nawet nie wyśle tam pisma, żeby gostkowi zrobili z d...

    Moja mama poszła do sądu pracy- 3 wyjazdy do miejscowości odległej o 50km od miejsca
    zamieszkania, uzyskała wyrok, z wyrokiem do komornika, za kilka tygodni pismo od
    komornika ze egzekucja nieskuteczna itp, że jak ew. mama poda komornikowi jakies
    składniki majątku itp które on mógłby zając to on wtedy zajmie i zlicytuje.
    Jesień średniowiecza cokolwiek to znaczy

  • 73. Data: 2012-10-27 15:09:53
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
> [...]

    > przyjdzie do niej i nie załatwi wszystkiego. Oraz nie pójdzie do skarbówki
    > i do ZUS, ani nawet nie wyśle tam pisma, żeby gostkowi zrobili z d...

    To prawda ale jak on ją opisze na Facebooku, że donosi i uwaga na tego
    pracownika Imie Nazwisko Adres... to ta Pani więcej pracy w PL nie znajdzie.
    Kij ma dwie strony.
    Kolega mi mówił, że u nich dzwonią nawet do znajomych i wypytują o różne
    szczegóły dotyczące kandydata, czy mówi prawdę, sprawdzają prawdomówność.
    Można takiego właściciela sklepu podpierdolić ale trzeba sie liczyć z tym,
    że ani ona, ni mąż ani pewnie dzieci roboty nie znajdą. Z internetu nie da
    się usunąć paszkwili, nawet tych nieprawdziwych.
    A jak kolejny pracodawca wpisze dane w wyszukiwarkę goggle i otrzyma wątek,
    że ta i ta donosi, kapuje na pracodawcę to koniec.

  • 74. Data: 2012-10-27 16:23:28
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "dziadek40+" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Za panele zapłaciłem 1100 zł
    > ale na ebay byly tansze troche. dalo sie kupic 280 zł sztuka.

    To chyba nie są monokrystaliczne, Ich cena jest taka niska ale i sprawność
    niższa.

    Marek

  • 75. Data: 2012-10-27 20:46:47
    Od: "dziadek40+" <p...@p...pl>

    "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "dziadek40+" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To chyba nie są monokrystaliczne, Ich cena jest taka niska ale i sprawność
    > niższa.
    >
    > Marek

    To sa polikrystaliczne
    wiec maja miec kolo 15% sprawnosci

  • 76. Data: 2012-10-27 22:07:22
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > A jak kolejny pracodawca wpisze dane w wyszukiwarkę goggle i otrzyma
    > wątek, że ta i ta donosi, kapuje na pracodawcę to koniec.

    Wszystko jest do gory nogami.
    Ale co najwazniejsze, pojscie do sadu to drugorzedny problem. Nie ma nic
    wspolnego z watkiem o ktorym rozmawiamy. Prawde mowiac nie spodziewalem sie,
    ze Plaszczyca cos zrozumie. Generalnie chodzi o to, ze przez dwa tygodnie ma
    sie darmowego pracownika i nastepnego dnia wywiesza kartke "przyjme do
    pracy". Dalej Ergi np. idac ulica, zadowolony z zycia i pracy widzi taka
    kartke i mysli, ze jest git. Czlowiek styka sie z tym tak naprade dopiero
    wtedy kiedy sam ma problem. Wczesniej wszystko wyglada rozowo. Cos w stylu
    ile to samochodow jest na sprzedaz i jaki to mozna kupic. Kiedy chce sie
    kupic samemu to okazuje sie, ze nie ma co, bo to co sie sprzedaje to sam
    shit.

    Pozdro.. TK

  • 77. Data: 2012-10-28 12:58:49
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > To sa polikrystaliczne
    > wiec maja miec kolo 15% sprawnosci

    Widzisz... miałem nosa pisząc że dziwnie tanie, więc raczej nie
    monokrystaliczne.

    Marek

  • 78. Data: 2012-10-28 14:10:48
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    > sie, ze Plaszczyca cos zrozumie. Generalnie chodzi o to, ze przez dwa
    > tygodnie ma sie darmowego pracownika i nastepnego dnia wywiesza kartke

    Osobiście wątpię żeby właściciel, nawet małej firmy, narażał się na
    ewentualne napuszczenie na siebie kontroli ze wszystkich możliwych miejsc,
    urzędów, sądu pracy, włącznie taką kontrolę jak czasem leci w TV reklama
    odnośnie BSA "zgłoś pirackie oprogramowanie" i może jeszcze anonimowy donos
    o posiadanie niedozwolonych substancji, broni, handel ludźmi, organami czy
    posiadanie zdjęć pedofilskich :-)
    To są ekstremalne przykłady ale reklama BSA w TV nie daje złudzeń....
    podpierdol pracodawcę za byle co, za zwrócenie uwagi w pracy. Pracodawcę
    przedstawia sie jako tego burżuja z drogim cygarem, tego znienawidzonego.
    Tylko zapomina się, że ta reklama jest w imieniu miliarderów, najbogatszych
    ludzi na planecie.
    Tylko mówię, kij ma dwa końce. Taki pracownik, wraz z członkami rodziny mogą
    więcej w życiu nie dostać pracy nawet na zmywaku w Londynie. Wylecenie z
    korporacji, za donos czy plotkarstwo to koniec na całe życie. Łatka kapusia
    na pracodawcę to wyrok. Ja wątpię, że pracodawca, który ma cokolwiek do
    stracenia będzie w taki sposób działał. Co innego rozgoryczenie, że ma się
    umowę śmieciową, a nie etat ale takie czasy.

  • 79. Data: 2012-10-28 17:08:03
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "dziadek40+" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Widzisz... miałem nosa pisząc że dziwnie tanie, więc raczej nie
    > monokrystaliczne.

    no ale to moze i lepiej ze tanie - moze okres zwrotu z inwestycji skróci sie
    ze 100lat do 50 :-)
    Podobnie z pianką PUR do ocieplania poddaszy - ta gorsza jest tańsza i
    wychodzi jakies 4x wiec niz wełna. Natamiast ta lepsza jest faktycznie
    lepsza tyle ze kosztuje 6x wiecej niz wełna o tym samym współczynniku. To
    juz lepiej wziąć tą tanszą i gorszą :-)

    b.

  • 80. Data: 2012-10-28 21:23:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > cokolwiek do stracenia będzie w taki sposób działał. Co innego
    > rozgoryczenie, że ma się umowę śmieciową, a nie etat ale takie czasy.

    Kiedy sie o tym dowiedzialem to nie moglem zwyczajnie uwierzyc. Jak mozna
    byc takim kretynem, zeby narazac sie w tak oczywisty sposob, zatrudniajac na
    dwa tygodnie, nie placac grosza. I teraz wez czlowieku sie dziw, ze ktos go
    podpiertego. No ale mniejsza o idiotow...
    Slyszales zapewne o przypadku babki wsadzonej do wiezienia z zabraniem
    dziedzi do pogotowia opiekunczego wlacznie, za dlug wobec US w wysokosci 2
    tys.? Jakis sad wydal tak kretynski wyrok, a jeszcze bardziej kretynscy
    polucjanci przyszli po te dzieci w nocy. Gdyby nie powaga sytuacji, to cala
    sprawa bylaby komiczna po prostu. Wez teraz zestaw to z takim kolesiem z
    Amber Gold. Nawet konferencje prasowe przed TV sobie urzadzal. No ale to tak
    na marginesie co moze grozic za np. niewydanie paragonu fiskalnego. A tak
    zestawiajac, moja kolezanke US poinformowal, ze trzy lata temu nadplacila
    podatek dochodowy. Rozumiesz? Trzy lata temu. Teraz sprobuj niezaplacic
    podatku przez trzy lata... :-)

    Pozdro.. TK