  • 1. Data: 2023-11-30 14:23:12
    Temat: Będą przemysłowe wiatraki koło twego domu, czyli generatory infradźwięków dużej mocy
    Od: a a <m...@g...com>

    "- Będzie poprawka, która doprecyzowuje tę odległość. Będzie to 500 m od zabudowań i
    będzie wprowadzona norma hałasu, tak żeby wiatrak był ekologiczny - zapowiada Borys
    Budka w sprawie ustawy na temat farm wiatrowych.

    \
    Wiatraki to nie tylko słyszalne pasmo akustyczne,
    ale głównie zabójcze infradźwięki dużej mocy, przenoszone gruntem na odległość do 10
    kilometrów.

    W Wiedniu jest agenda ONZ i bada infradźięki używając wojskowych
    sejsmografów o dużej czułości i one wykrywają infradźwięki generowane przez
    niewyważony symetrycznie wirnik wiatraka o średnicy do 100 metrów ( bo tylko trzy
    łopaty wirnika) i te wibracje przenoszone sa przez wieżę turbiny wiatrowej do
    fundamentu turbiny, a następnie na odległośc do 10 kilometrów wokół.

    Agenda ONZ w Wiedniu monitoruje próby nuklearne na całym świecie
    i ich prekursorem są właśnie infradźwięki odbierane przez czułe sejsmografy wojskowe,
    zakopane w gleboko w gruncie i te stacje monitoringu infradźwięków muszą być
    zlokalizowane w strefach ciszy infradźwiękowej, 10 kilometrów od wiatraków, aby nie
    generować alarmów

    A infradźwieki to ulubiona broń terrorystów, bo nie pozostawiaja sladów, a wywołują
    syndrom skrajnego przemęczenia w wyniku wielomiesięcznej bezsenności, bo to pasmo fal
    mózgowych 5-20 Hz

    (patrz Ambasada hamerykanska w Hawanie na Kubie i zachorowania pracowników)
    Tam były generatory energetyczne dużej mocy, umieszczone w piwnicach, generujące
    infradźwięki dużej mocy, przenoszone na cala strukturę budynku ambasady

    I stan relaksu podczas snu 5-7 Hz zamieniają w stan alertu, wybudzenia 15-20 Hz i ta
    bezsennośc trwa codziennie i prowadzi do Syndromu Skrajnego Przemęczenia i
    przedwczsnego zgonu

    A w odległości 500 metrów od wiatraka każdy będzie mógł wykryc infradźwięki
    przenoszone gruntem,. swoim smartfonem, bo ma wbudowany czuły akcelerometr, który
    pełni funkcję sejsmografu, po zainstalowaniu aplikacji analizującej pasmo akustyczne
    niesłyszalne ( to poniżej 20 Hz) FFT

    Wystarczy wbić ziemię gruby pręt stalowy
    i przymocować do niego smartfona, aby odbierał infradźwięki
    i analizował pasmo i generował wykresy
    Live

    Z tego powodu buduje sie farmy wiatrowe w morzu, na wodach szelfowych, z dala od
    siedzib ludzkich

    I każdy o tym wie, kto badał infradźwieki i szkodliwy wpływ infradźwięków na zdrowie
    i bywa na międzynarodowych konferencjach

    NASA Citizen Scientist

  • 2. Data: 2023-12-01 22:37:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.11.2023 o 14:23, a a pisze:
    > Będzie poprawka, która doprecyzowuje

    Ilość i kształt łopat.
    https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_D6IennqKD0vFkn
    Xa80m1WcQjKuLj9XSk,w800.jpg

    Robert

  • 3. Data: 2023-12-01 22:42:27
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 December 2023 at 22:37:26 UTC+1, Robert Wańkowski wrote:

    > Ilość i kształt łopat.
    > https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_D6IennqKD0vFkn
    Xa80m1WcQjKuLj9XSk,w800.jpg

    > Robert

    Dzwoniłem do Borysa, do Jacka, do Kancelarii Premiera
    bo chcę wiedzieć, kto wygra ten teleturniej wiatrakowy i
    czy wiatraki staną mi za płotem i będę musiał wszystko sprzedać i uciekać przed
    infradźwiękami przenoszonymi gruntem na odległośc do 10 kilometrów

  • 4. Data: 2023-12-02 02:37:00
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 December 2023 at 22:42:29 UTC+1, a a wrote:

> [...]
    infradźwiękami przenoszonymi gruntem na odległośc do 10 kilometrów

    https://ocdn.eu/omp3-images-transforms/1/Yadk9lBaHR0
    cHM6Ly9vY2RuLmV1L3B1bHNjbXMvTURBXy9jYWY0ZDNjMTlmMDQ5
    ZWI3OGNhMmUwMDYwZjc2MzU4MC5qcGeTlQMAzIXNDwDNCHCTBc0E
    2M0CNJUH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzI3NGMxZDY0NjcwODJjM2U2
    ZGZlOWQwOWY0YTZkZjZiLnBuZwDCAN4AAaEwBQ

  • 5. Data: 2023-12-03 17:57:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:914daddd-0575-4559-9fe3-1a78a06510c3n@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

> [...]
    > wibracje przenoszone sa przez wieżę turbiny wiatrowej do
    > fundamentu turbiny, a następnie na odległośc do 10 kilometrów

    Kurwa skąd się takie pojeby 5G biorą? Z jakichś małych okienek na
    poddaszu w małych miasteczkach.

    aż pójdę pod swój wiatrak posłuchać czegokolwiek.

    Czy zbadano wpływ napierdalajaych 8 godzin psów
    na częstość występowania nerwic na osiedlach?

    Niedojebane wariatki muszą w koncu przyciągnąc kundla do mieszkania a
    ten debil któremu ona daje dupy za to wyprowadza psa o 5oo rano.

    Czy są jakieś badania tej choroby psi chicznej atakującej głównie
    kobiety? Wsiury które muszą mieć non stop rejwach w domu nie
    znosza ciszy biorą kundla żeby rozpraszał zjebany zeschizowany łeb.
    Rzygać się chce jak pies wyciera sie koło dziecka 2. lata

    Musiałbym się zdrowo jebnąć głową o szafke kuchenną żeby sie zrywac
    rano i wylatywać na zimno.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 6. Data: 2023-12-03 18:57:48
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 3 December 2023 at 17:58:05 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > Rzygać się chce jak pies wyciera sie koło dziecka 2. lata
    >
    > Musiałbym się zdrowo jebnąć głową o szafke kuchenną żeby sie zrywac

    zamknij się pijaku
    bo agencja ONZ w Wiedniu ma status wojskowy i monitoruje próby nuklearne na całym
    świecie i tam przyjęto moją pracę konferencyjną./

    Infradźwięki to wibracje przenoszone gruntem, przez fundamenty budynków, bo to
    częstotliwości rezonansowe materiałów o dużej gęstości i dużym ciężarze właściwym
    i bada się je sejsmografami na całym świecie
    a nie żadnym słuchem, czy mikrofonami
    bo pasmo infradźwięków to 5-20 Hz ( monitorowane w Wiedniu)

    a fale mózgowe to to samo pasmo
    i 5-7 Hz to stan relaksacji podczas snu, a 15Hz to stan alertu, wybudzenia,
    czyli bezsenności.

    Infradźwięki to ulubiona broń terorystów, bo nie pozostawia śladu i pracowano nad nią
    w Paryżu w instytucie w latach 50-tych ubiegłego wieku, ale wszyscy się pochorowali,
    bo infradźwięków nie można koncentrować kierunkowo, bo maja charakterystykę dookólną

    W UK, ten komu postawiono wiatraki w pobliżu farmy, dostał 100.000 funtów
    odszkodowania
    za narażenie zdrowia i życia.

    Donald Trump mi napisał, że nigdy się nie zgodzi na budowę farmy wiatrowej w pobliżu
    jego rezydencji na Florydzie, bo nikt nie przyjedzie na golfa, a wartość
    nieruchomości obniży się wtedy o 80%

    i zakazał wiatraków, bo ma rozum

    Infradźwięki każdy może wykryć smartfponem, bo ma wbudowany czuły akcelerometr
    Instaluje się aplikację FFT do analizy widma.

    Wbija się gruby pręt głeboko w ziemię i do niego mocuje smartfona
    i generowane są dynamicznie wykresy wibracji infradźwiękowych gruncie w twojej
    okolicy

    A one wywołują trwałą bezsennośc nocą, syndrom skrajnego wyczerpania, migreny i
    przedwczesne zgony, udary, zawały, zapaści, paraliże

    To samo robią stacje sejsmograficzne, ale sprzęt kosztuje miliony

    Wojsko nie chce współpracować z cywilami i jedynie szpitale garnizonowe przed laty

  • 7. Data: 2023-12-03 19:44:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 3 grudnia 2023 o 17:58:05 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    >

    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    Promieniowania radioaktywnego tez nie zobaczysz. W kwestii wytwarzania przez wiatraki
    i szkodliwości infradźwiękowy grupowy geniusz ma rację. Wiatraki wytwarzaja
    infradźwięki i sa one szkodliwe. Masz blisko wiatrak i juz widać jego niekorzystny
    wpływ na ciebie. Zawziałes się na fliperow i twoja agresja robi się coraz większa.
    Idź do psychiatry bo wyglada na to ze juz masz zaburzenia obsesyjno kompulsywne. Leki
    nie pomogą dokad się nie wyprowadzisz tam gdzie nie ma wiatrakow.

  • 8. Data: 2023-12-03 21:20:43
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 3 December 2023 at 19:44:17 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    nie pomogą dokad się nie wyprowadzisz tam gdzie nie ma wiatrakow.

    Jeżeli rzeczywiście mieszka w pobliżu wiatraka przemysłowego to mu pomogę na
    spokojnie.

    Jestem w kontakcie z posłanką Hennig i ministrem Jackiem Ozdobą

    Gdyby mieszkał w UK to by dostał 100.000 funtów odszkodowania na przeprowadzenie się,
    bo dom stracił na wartości
    i nie wolno w nim spać, gdy infradźwięki są wykrywalne

    Smartfon nie ma superczułego akcelerometru, ale warto pomierzyć samodzielnie

    Przymocować smartfona do elementu betonoego, stalowego, tkwiącego głęboko ziemi
    (może to byc słupek metalowy)
    i przymocować do niego smartfona tak, aby drgania były przenoszone na akcelerometr

    Można w piwnicy, bo na polu dzisiaj śnieg
    włączyć aplikację FFT (mam zainstalowaną na telefonie i działa doskonale)

    Jaka czułość akcelerometru w konkretnym modelu smartfona, to może sam sprawdzić,
    stukając w mur, słupek

    Nocą szumy i halasy środowiskowe będą wyłączone
    i zobaczy, czy pojawiają sie wibracje w paśmie do 20 Hz

    Kto jest wytrenowany przez lata, wykrywa infradźwięki czaszką albo jako wibracje
    błony bębenkowej

    Doskonałym generatorem infradźwiekowych wibracji w gruncie jest samochód z silnikiem
    Diesla, czym cięższy tym lepszy

    Staiamy go blisko z włączonym silnikiem na wolnych obrotach i patrzymy, czy aplikacja
    FFT wykrywa wibracje infradźwiękowe, a nie hałas w powietrzu.

    Ja wykrywałem osobowy samochód z pracującym silnikiem Diesla z odległości 100 metrów
    (na wolnych obrotach, bo wtedy jest dopasowanie rezonansowe przenoszenia energii
    wibracji silnika do gruntu)