  • 21. Data: 2022-07-22 11:21:58
    Temat: Re: Będzie izolacja, będą lampy.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 lipca 2022 o 09:13:56 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    mojej książki jest w bibliotece USA. >Kopie dwóch filmów w których robię za statyste
    też są zarchiwizowane. W polskim urzędzie patentowym w dwóch >biuletynach występuje z
    imienia i nazwiska. Byłem nieśmiertelny jak miałem 30 lat. A ty co osiągnąłeś?
    > Nie ma sie cym chwalic mosci jenerale.
    > Jo! Czterdzieści setków baranów porwołem, Dwadzieścia setków baranów zjadłem, w tym
    ctery śmierdzące i zyje.
    > I dobrze
    Z takimi życiowymi osiągnięciami będziesz żył do śmierci czyli krótko. Ja będę
    nieśmiertelny również po śmierci.

  • 22. Data: 2022-08-02 07:01:21
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 17.07.2022 o 00:59, Adam pisze:
    > Ale co zrobić z punktami przewidzianymi pod lampy i pod ewentualne kamery?

    https://allegro.pl/oferta/kopos-plyta-montazowa-do-d
    ocieplen-mdz-300-kb-11441625908