  • 11. Data: 2010-01-31 11:48:02
    Temat: Re: Będzie kanalizacja!
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl>

    news:hjs87d$vbj$1@news.onet.pl...

    > Opłata adiencka to sie nazywało u moich rodziców. Sporo gmin to stosuje
    > ale w wiekszosci przegrywaja sprawy sadowe jak ktos sie sprzeciwi.

    Czy możesz podać jakieś przykłady gmin gdzie właściciele działek wygrali z
    gminą sprawy o opłatę adiacencką? Jak mnie poinformowano, gmina wylicza tę
    opłatę na podstawie wyceny wartości działki, przeprowadzonej przez
    rzeczoznawcę i jedyne rozwiązanie to samemu zatrudnić rzeczoznawcę ale wcale
    nie ma gwarancji, że "nasz" rzeczoznawca wyliczy inną wartość działki.