  • 11. Data: 2012-01-09 09:01:37
    Temat: Re: Beszczelne kreciarstwo
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f09df1d$1@news.home.net.pl...

    > Zmieniamy temat na "Beszczelne media norweskie" :)

    Hejka. Czyli krecia robota po norwesku.
    Pozdrawiam demaskująco Ja...cki

  • 12. Data: 2012-01-09 18:58:16
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    > Hejka. Czyli krecia robota po norwesku.
    > Pozdrawiam demaskująco Ja...cki

    A ja nie wiem czy się cieszyć...
    Przecież Justyna pokonała ciężko chore na astmę zawodniczki...

    a tak czasami sobie myślę:
    co by się stało jak Ona także zachoruje na astmę?!

    Jacek

  • 13. Data: 2012-01-09 19:44:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2012 19:58:16 +0100, Ponury napisał(a):

    > A ja nie wiem czy się cieszyć...
    > Przecież Justyna pokonała ciężko chore na astmę zawodniczki...
    >
    > a tak czasami sobie myślę:
    > co by się stało jak Ona także zachoruje na astmę?!

    Byłaby pierwsza na mecie już w momencie startu ;-)

    --
    XL

  • 14. Data: 2012-01-10 10:56:35
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    W dniu 2012-01-07 20:04, Wędrowniczek pisze:
    > Witam.
    > Tego jeszcze nie widziałem żeby krety o tej porze roku krety
    > takie aktywne były. 4 nowe kretówki miałem dziś na ogrodzie.
    > I to ryją w trudnym terenie - wśród drzew, gdzie korzeni gęsto,
    > a 6 łownych kotów patroluje teren.
    > Rozgarnąłem kopce żeby w zimie (a co teraz mamy?) nie skamieniały,
    > a tu już za pół godz - jeden kopic "odświeżony" !
    > Tym mnie wnerwiły i zaaplikowałem im sporo karbidu do każdej z dziur.
    > U Was kreciska spokojne?

    Witam
    U mnie w ogrodzie krety urządziły sobie poligon saperski. Kopców mam
    tyle, że już nawet nie chce mi się ich rozgarniać. Jak rozgarniałem to
    tylko pies wracał z ogrodu bardziej ubłocony, a krety i tak robiły swoje.

    --
    to powiedział *hephalump*
    "Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)

  • 15. Data: 2012-01-11 10:56:26
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-07 20:04, Wędrowniczek pisze:
    > Witam.
    > Tego jeszcze nie widzia?em ?eby krety o tej porze roku krety
    Czy ktoś z Grupowiczów wie, o jakiej porze dnia, czy nocy to bandyctwo
    kopie swoje kopce?
    Jestem gotów poświęcić trochę czasu na polowanie na te łobuzy, ale nie
    widziałem żadnej aktywności pomiędzy godz. 9 tą a 15-tą a kopców przybywa.
    Jacek