  • 11. Data: 2009-02-02 22:04:07
    Temat: Re: Beton komórkowy H+H
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gm4q7o$3tu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Planuje na wiosnę ruszyć z budową i w hurtowni zaproponowano mi zamian
    > za porotherm 25 + styro 12 (tak jest w projekcie), beton komórkowy biały
    > H+H i do tego styro 12.
    > Chce zbudować ściane 2 warstwową.
    > Czy ta ewentualna zamiana porothermu na beton jest dobrym posunięciem.
    > Jakie on ma opinie.
    > Przemeq

    jest dobrym, mniej zaplacisz za instalatorstwo wszyskiego, oraz zona nie
    bedzie cie ciagle meczyc z wkreceniem czegokolwiek. :-)

  • 12. Data: 2009-02-02 22:52:21
    Od: KK <k...@o...pl>

    > instalacyjnych, wadą konieczność stosowania specjalnych kotw do montażu
    > ciężkich przedmiotów.

    Wbijasz gwoździa 150mm (byle pod kątem ok 30st) i 100kg będzie wisieć.

  • 13. Data: 2009-02-03 08:03:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KK wrote:

    > Wbijasz gwoździa 150mm (byle pod kątem ok 30st) i 100kg będzie wisieć.

    aaa tak to też testowałem.

    a przedmioty naprawdę solidne (uchwyty do kominów stalowych) wierciełem
    10.5, klej montazowy GEBO i wbita młotkiem gwintsztanga M10. trzeba by chyba
    wyrwać z kawałkiem muru.

  • 14. Data: 2009-02-03 21:38:26
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no ale mocować w porotermie to dopiero przesrane
    A mocowales cos?
    Jak nie to nie pisz bzdur
    Ja mocowalem i nie ma najmniejszych problemow.
    Trzeba stosowac tylko nie rozciete kolki.

    Pozdrawiam
    Tim

  • 15. Data: 2009-02-03 21:48:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mocowales cos?
    > Jak nie to nie pisz bzdur
    > Ja mocowalem i nie ma najmniejszych problemow.
    > Trzeba stosowac tylko nie rozciete kolki.

    A jakie to sa nierozciete kolki??
    Montowalem nie jedna rzecz w porothermie i nie jest to latwe zadanie, jezeli
    mocowanie ma byc skuteczne.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-02-03 22:05:32
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    > A jakie to sa nierozciete kolki??

    Moze zle sie wyrazilem. Rozciete w srodku, nie przeciete do konca.

    Pozdrawiam
    Tim