  • 1. Data: 2010-12-29 21:40:04
    Temat: Bezpyłowe szlifowanie gladzi ???
    Od: "Ewald" <e...@g...pl>

    Witam,
    ma ktoś może wypracowany sposób takiego szlifowania by nie zapylić calego
    mieszkania? Pytam, bo wygipsowałem mały pokoik, a pomimo pozaklejania drzwi,
    pył roznosi się niewyobrażalnie :(
    Aha, - jak pozbyć sie pozostalości pyłu na wyszlifowanej ścianie? Odkurzcz
    nie bardzo sobie z tym radzi :(

  • 2. Data: 2010-12-29 21:59:24
    Temat: Re: Bezpyłowe szlifowanie gladzi ???
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ewald" <e...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > pył roznosi się niewyobrażalnie :(
    > Aha, - jak pozbyć sie pozostalości pyłu na wyszlifowanej ścianie? Odkurzcz

    Musisz zagruntować ścianę, a co do szlifowania to są takie maszynki w
    marketach co wciągają pył w ograniczonym zakresie i pyłu jest mniej.

  • 3. Data: 2010-12-29 22:38:28
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Ewald" <e...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pył roznosi się niewyobrażalnie :(
    > Aha, - jak pozbyć sie pozostalości pyłu na wyszlifowanej ścianie? Odkurzcz

    Miotłą. A potem zagruntować.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2010-12-30 08:31:34
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-12-29 22:40, Ewald pisze:
> [...]
    > mieszkania? Pytam, bo wygipsowałem mały pokoik, a pomimo pozaklejania drzwi,

    Tylko dobry kierunek wiatru, otworzysz okna i lekki przeciag
    zalatwi sprawe. A pyl ze scian jednak odkurzaczem z futerkowa
    szczotka.
    --
    A S

  • 5. Data: 2010-12-30 08:53:20
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko dobry kierunek wiatru, otworzysz okna i lekki przeciag
    > zalatwi sprawe. A pyl ze scian jednak odkurzaczem z futerkowa
    > szczotka.
    Ja wycinałem otwór pod drzwi w scianie pokoju, który normalnie
    użytkowaliśmy.
    Zrobiłem stelaż z desek obejmujacy cwiartke pokoju z oknem i kawalkiem
    ściany gdzie miała być dziura. Całość obiłem folią i uszczelniłem taśmą
    lakierniczą. Wymontowałem skrzydło okna i w to miejsce wstawiłem drewnianą
    ramkę obita folią z zamontowanym dosyć solidnym wentylatorem ustawionym na
    wyciaganie powietrza z pomieszczenia. Lekko rozszczelnilem folie na scianie,
    blisko lini cięcia żeby tamtendy zasysało powietrze do tego prowizorycznego
    namiotu. Całość bardzo dobrze się sprawdzała, kurz wyłaził tylko na dwór a w
    pomieszczeniu można było spokojnie "mieszkać" :) Oczywiście sufit był
    zakurzony niemiłosiernie ale co tam ;)
    Podobnie robiłem remont łazienki. Taki sam wentylator w kanał wentylacyjny i
    kurz wyłaził dachem.

    Gejzero.