  • 11. Data: 2013-08-25 08:30:25
    Temat: Re: Biała farba do ścian - jaka dobra?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:b799ced1-1b1c-4935-9cf9-e18ec0e31be1@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 22:41:05 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    >Kolega widze szuka bialej - biala tikkurilla 10l kosztuje bodaj 60-70 pln,
    >wiec IMHO jest b. tania.

    >Dodam jeszcze, ze wiekszosc kolorow tikkurilla wystarczy pomalowac raz

    Tyle razy juz to slyszalem, ale w praktyce na wlasne oczy jeszcze ani raz
    nie widzialem (dotyczy roznych farb).

  • 12. Data: 2013-08-25 15:02:40
    Od: r...@g...com

    sprawdź Flugger-a.

  • 13. Data: 2013-08-25 16:48:33
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-25 08:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tyle razy juz to slyszalem, ale w praktyce na wlasne oczy jeszcze ani
    > raz nie widzialem (dotyczy roznych farb).

    Ja też nigdy nie spotkałem się z taką farbą. Widać, pora wypróbować tej
    Tikkurilli. Przy najbliższym malowaniu przetestuję i napiszę relację,
    czy się sprawdziło :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 14. Data: 2013-08-28 17:40:01
    Temat: Odp: Biała farba do ścian - jaka dobra?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam cały dom pomalowany Fuggerem. Super produkty ale opakowania, w sensie
    pojemności, bez sensu.

    PC

  • 15. Data: 2014-08-08 23:23:21
    Od: m...@g...com

    Śnieżka Eko jest wydajna, hipoalergiczna i zapewnia dobre krycie

  • 16. Data: 2014-08-09 07:47:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 23:23:21 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Śnieżka Eko jest wydajna, hipoalergiczna i zapewnia dobre krycie

    Hipoalergiczna;) Parametr dla farby chyba marketingowy typowo.