  • 11. Data: 2010-12-17 11:21:01
    Temat: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:4d0b3d89$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...

    > Widać lubi nago chodzić po mieszkaniu ;-)

    Pewnie tak pracuje...

  • 12. Data: 2010-12-17 12:00:39
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 17.12.2010 07:46, /// Kaszpir /// pisze:
    > Mnie jedynie zawsze zastanawiało czemu np. media pokazują "biednych"
    > amerykanów,anglików,irlandczyków i itd , jaki u nich jest źle , kryzys ,
    > bezrobocie i zupełnie tragicznie ...

    Tylko, ze jesli chodzi o temperatury to cos w tym jest.
    Nasz bardzo dobry sasiad grzeje dom tylko kominkiem (otwartym! wiec
    wogole u nas nie do pomyslenia), dopiero ostatnio kupil kilkanascie
    litrow oleju opalowego do grzania wody (wczesniej pradem). Facet potrafi
    biegac na dworze w krotkim rekawku, wtedy kiedy my mamyh dwa stwetry.
    Jego corka podobnie.
    Druga strona drabinki finansowej, lekarz u szczytu kariery, rowniez ma
    dom bardzo zimny jak na nasze polskie standardy.
    Stanwiam na to, ze oni tak po prostu lubia, a nasze media robia z tego
    propagande kryzysu (lub sukcesu w Polsce - jak kto woli).

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 13. Data: 2010-12-17 12:46:46
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Bywam w Birmingham na targach raz do roku w maju. Przez okno hotelu widzę że
    słoneczko w końcu wyszło więc postanawiam wyjść na spacer. Po wyjściu z hotelu
    zonk bo trzeba wracać po ciepłą kurtkę taka zimnica. Spaceruję ja sobie po
    mieście, jakieś puby zaliczam i nadziwić się nie mogę gdy widzę jak ulicą idzie
    sobie dziewczę ubrane w jakąś dosłownie haleczkę zwiewną jakby dopiero co z
    łóżka wyskoczyła. Jej skóra normalnie biała zrobiła się na tym zimnie czerwona
    ale dziewczę rozpalone wewnątrz że hej. Widząc mój strach w oczach uśmiechnęła
    się do mnie i wyrazem twarzy zdawała się oznajmić "ale dziś lampę mamy".
    Idąc dalej jakaś grupka chłopaków, każdy w podkoszulku i z rękami w kieszeniach
    w pośpiechu zmierzają do pobliskiego pubu aby się rozsiąść przy zimnym piwku
    przed TV gdyż akurat jest mecz.

    Marek

  • 14. Data: 2010-12-17 13:33:51
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Widać lubi nago chodzić po mieszkaniu ;-)

    Nago? Przy +24???

    Nigdy, w tej temperaturze cienka dzianina na skórze służy temu żeby
    zwiększyć powierzchnię parowania, inaczej pot paskudnie między półdupki
    wpływa!

    --
    Darek

  • 15. Data: 2010-12-17 13:40:46
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > cienka dzianina na skórze

    Hehe... może być i cienka dzianina ;-)

  • 16. Data: 2010-12-18 00:18:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ale Wy pogieci jesteście ;)
    Nie wiem kiedy sie poci, ale przy 24rech jest jej chłodno :)
    I goła po mieszkaniu nie łazi :)
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-12-18 00:27:20
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Ale Wy pogieci jesteście ;)
    > Nie wiem kiedy sie poci, ale przy 24rech jest jej chłodno :)
    > I goła po mieszkaniu nie łazi :)

    Podgrzej do 26 i opowiadaj

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2010-12-18 05:34:00
    Od: robertr <e...@o...pl>

    Jak byłem pierwszy raz w Hameryce to moje pierwsze wrażenie - dzieci
    do roku bez czapek. Ogólnie silny dość chłodny wiatr - okolice San
    Francisco. Moja córka miała koło roku i bardzo dobrze wiedziałem od
    wszystkich teściowych jak ważna jest gruba czapka - zapalenie ucha.
    Pozdr

  • 19. Data: 2010-12-19 15:40:29
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

    > Propaganda jak za PRL-u ;)
    >
    > A co do temperatur. U mnie od wielu lat optymalną temperaturą jest około 20
    > stopni. W sypialni może być trochę mniej (18-19stopni).
    > Niższa temperatura jest dla człowieka bardzo zdrowa. Organizm jest bardziej
    > odporny na choroby i przeziębienia a wysoka temperatura powoduje dodatkowo
    > senność :)

    Taa, i eskimosi żyją 3 x dłużej od afrykańczyków :) Mówisz jakbyś grzał
    prądem, albo wydał 80 kzł na niewydolną pompę ciepła :)
    > Wszystko to sprawa indywidualna ...

    pzdr.
    rafał

  • 20. Data: 2010-12-19 19:34:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.12.2010 07:24, Jan Werbinski pisze:
    > http://www.powerswitch.org.uk/forum/viewtopic.php?t=
    16835
    > "Utrzymuję temperaturę 14st C, ubierając odzież termoaktywną i wełnę."

    Pomijając kaleką gramatykę - co chcesz przekazać?