  • 1. Data: 2009-07-29 18:29:52
    Temat: Blacha, oczyszczalnia itp
    Od: Tomek P <t...@v...pl>

    Witam
    Jestem na etapie dachu i tu muszę wybrać jakąś blachę (dachówka nie
    wchodzi w grę bo mnie nie stać) i tak się zastanawiam jaką blachę wziąć
    rozmawiałem no i wszyscy zachwalają to co sprzedają (zwłaszcza to co
    najdroższe mają) i chciałem zapytać jak wygląda sprawa z polską blachą
    czy odbiega ona jakoś od standardów, czy ktoś ma z nią jakieś problemy.
    Może któregoś producenta omijać szerokim łukiem. To ma być blachodachówka.

    Drugi problem to muszę kupić oczyszczalnie przydomową dla domu
    jednorodzinnego (ok 5 osób). Czy oczyszczalnie którejś firmy omijać i
    dlaczego, może któraś jest warta wyjątkowej uwagi.

    Kolejna sprawa to okna: zastanawiam się czy warto brać np Dako czy
    lepiej jakiejś mniejszej firmy - znacznie tańsze jakieś 25 - 30 %
    (jestem z okolic Krakowa - może ktoś zna jakaś firmę wartą polecenia).

    Z góry dziękuje za rady.
    I pozdrawiam wszystkich budujących , tych szczęśliwców co już skończyli
    i tych co jeszcze nie zaczęli.
    Tomek

  • 2. Data: 2009-07-29 20:09:37
    Temat: Re: Blacha, oczyszczalnia itp
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "Tomek P" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Z góry dziękuje za rady.
    > I pozdrawiam wszystkich budujących , tych szczęśliwców co już skończyli

    Dlaczego Cię nie stać na dachówkę. Ja kupłem używaną holenderkę są dwa
    wymiary - na jednej połaci inny i na drugiej inny a w sumie mam ponad 300 m2
    dachu. Pięknie wyglada.
    Jurek

    Oczyszczalnie wezmę chyba z Allegro = zbiornik 2450 l i transport gratis na
    budowę.

  • 3. Data: 2009-07-30 06:05:13
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    >

    > Z góry dziękuje za rady.
    > I pozdrawiam wszystkich budujących , tych szczęśliwców co już skończyli i

    http://www.bionor.pl/index.php/oczyszczalnie-przydom
    owe/
    firma solidna.. moze nie najtansza, ale...

  • 4. Data: 2009-07-31 07:49:45
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > http://www.bionor.pl/index.php/oczyszczalnie-przydom
    owe/
    > firma solidna.. moze nie najtansza, ale...

    Wygląda solidnie. Ale jak to jest z tą oczyszczalnią, czy musi być na to
    osobny budynek na działce? To komplikuje sprawę.
    MS

  • 5. Data: 2009-07-31 13:01:39
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    owe/

    > Wygląda solidnie. Ale jak to jest z tą oczyszczalnią, czy musi być na to
    > osobny budynek na działce? To komplikuje sprawę.
    > MS

    zapytanie do firmy i wszystko jasne :-)
    ja ta firme znam stad, ze sa naszymi klientami na urzadzenia do
    mechanicznego oczyszczania sciekow (duze oczyszczalnie... nie przydomowe).

  • 6. Data: 2009-07-31 20:08:25
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Tomek P wrote:
> [...]
    > Może któregoś producenta omijać szerokim łukiem. To ma być blachodachówka.

    Ale czemu się na nią upierasz? są z nią same problemy. Ja kupiłem
    dachówkę cementową w cenie dobrej blachy, mniejsze problemy i starczy na
    dłużej.

    > Drugi problem to muszę kupić oczyszczalnie przydomową dla domu
    > jednorodzinnego (ok 5 osób). Czy oczyszczalnie którejś firmy omijać i
    > dlaczego, może któraś jest warta wyjątkowej uwagi.
    A jaką szukasz? z rosączem czy kompaktową?

    > Kolejna sprawa to okna: zastanawiam się czy warto brać np Dako czy
    > lepiej jakiejś mniejszej firmy - znacznie tańsze jakieś 25 - 30 %
    > (jestem z okolic Krakowa - może ktoś zna jakaś firmę wartą polecenia).
    Oknoplast kraków, tak siechyba nazywa firma, duża i dobre okna robią.

    > Z góry dziękuje za rady.
    > I pozdrawiam wszystkich budujących , tych szczęśliwców co już skończyli
    Albo prawie kończa jak ja :)

    --
    -----
    Pozdr