  • 11. Data: 2010-01-16 22:32:19
    Temat: Re: Błaganie o pomoc
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Nie znam się na zabijaniu zwierząt

    Miesięcznik Nieznany Świat kilkakrotnie wysyłał pismo do Cesarza Watykanu
    Karola W.z prośbą, aby zabrał głos,w sprawie rzezi ptaków przelatujących nad
    Italią,które są odstrzeliwane masowo w calach rozrywkowych,ponoć sportowych.
    Nie było nigdy odpowiedzi,ani reakcji Jego Wysokości,bo takie drobne sprawy
    miał w Swojej Świątobliwej... nieuwadze,a nie tam gdzie można się domyślać.
    Wobec braku reakcji wysokiej instancji,należy uważać,ze wszystko jest w
    porządku.
    mirzan

  • 12. Data: 2010-01-17 14:38:16
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Wobec braku reakcji wysokiej instancji,należy uważać,ze wszystko jest w
    > porządku.

    Hejka. A czy jest jakieś przykazanie, które by zabraniało zabijania,
    męczenia, dręczenia czy okrutnego traktownia zwierząt?
    Pozdrawiam dekalogowo Ja...cki

  • 13. Data: 2010-01-17 15:28:38
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    >    Hejka. A czy jest jakieś przykazanie, które by zabraniało zabijania,
    > męczenia, dręczenia czy okrutnego traktownia zwierząt?
    >                    Pozdrawiam dekalogowo Ja...cki

    Nie ma zakazu w formie przykazania,ani naturalnego prawa.Wobec tego jest
    zezwolenie na pozyskiwanie produktów zwierzęcych w dowolnej kolejności.
    Dotyczy to uznających przykazania za prawo,czyli nie mnie,bo ja jestem
    ateista barbarzyńca.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 14. Data: 2010-01-17 16:31:59
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > zezwolenie na pozyskiwanie produktów zwierzęcych w dowolnej kolejności.
    > Dotyczy to uznających przykazania za prawo,czyli nie mnie,bo ja jestem

    Tzw starozakonni muszą wypuscić z zabijanego zwierzęcia krew do dołka i
    zasypać ziemią. Nieczystych zwierząt nie wolno im wcale dotykać.
    :-)))))))))))))))

  • 15. Data: 2010-01-17 17:03:18
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > Tzw starozakonni musz? wypuscić z zabijanego zwierzęcia krew do dołka i
    > zasypać ziemi?. Nieczystych zwierz?t nie wolno im wcale dotykać.

    nieważne czy starozakonni, czy też nie i tak podpadliście na całego.
    posypcie głowy popiołem i zapoznajcie się z weganami
    (niestety to nie ci z planety Vega)

    --
    barbakan

  • 16. Data: 2010-01-17 17:15:25
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Tzw starozakonni muszą wypuscić z zabijanego zwierzęcia krew do dołka i
    > zasypać ziemią. Nieczystych zwierząt nie wolno im wcale dotykać.
    > :-)))))))))))))))

    Jak również nie wolno im dotknąć siedzeniem krzesła,na którym siedziała
    nieczysta kobieta.Bo inaczej,czekają uciążliwe egzorcyzmy.
    Co i tak nie ma wpływu na odtstrzał ptaków nad Italią,które są zabijane
    a nie są zjedzone.
    mirzan

  • 17. Data: 2010-01-17 17:17:38
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "barbakan" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > nieważne czy starozakonni, czy też nie i tak podpadliście na całego.
    > posypcie głowy popiołem i zapoznajcie się z weganami

    A ładne i nie zużyte te vaginy?

  • 18. Data: 2010-01-17 17:44:24
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > A ładne i nie zużyte te vaginy?

    O czym Ty myślisz?
    Veganki mają tylko długie języki ;)

    --
    pozdro
    barbakan

  • 19. Data: 2010-01-22 17:26:44
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Nie znam się na zabijaniu zwierząt, ale wydaje mi się że te pieski w jakiś
    > sposób są przynajmniej usypiane, dlaczego pokazany jest tylko jeden
    > piesek,

    No, ten na filmie był na maxa uśpiony.

    Doskonale wiem co to jest propaganda. Ale też wiem do czego prowadzo
    znieczulica i rutyna.
    MS