  • 1. Data: 2016-02-26 08:54:47
    Temat: Blok jednorodzinny
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    hahaha piątkowo

    http://tinyurl.com/jbt5nak

    Pozdro

  • 2. Data: 2016-02-26 08:56:11
    Temat: Re: Blok jednorodzinny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 08:54:49 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:
    > hahaha piątkowo
    >
    > http://tinyurl.com/jbt5nak

    Ty się zając nie śmiej, w Szwajcarii widziałem takie koszmarki
    w bogatych okolicach, nie wiem może jakaś moda taka nastała aboco :>

    L.

  • 3. Data: 2016-02-26 10:14:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Ty się zając nie śmiej, w Szwajcarii widziałem takie koszmarki
    >w bogatych okolicach, nie wiem może jakaś moda taka nastała aboco :>

    Ta, w zentrum zurichu

  • 4. Data: 2016-02-26 10:30:10
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-02-26 o 10:14, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ta, w zentrum zurichu

    Pewnie w ramach jakiegoś brutalizmu albo innego prądu w sztuce
    architektury to powstało ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2016-02-26 18:59:20
    Od: s...@g...com

    Specyficzny ale nie szpetny.
    O gustach można i dyskutować a można i nie ;-)

  • 6. Data: 2016-02-26 19:56:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Praktycznie nieograniczona mozliwosc dostawiania kolejnych kondygnacji. Jak tam
    grunty podrozeja do poziomu manhattanu to taka baza bedzie bezcenna.

  • 7. Data: 2016-02-26 23:59:21
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 19:56:22 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Praktycznie nieograniczona mozliwosc dostawiania kolejnych kondygnacji. Jak tam
    grunty podrozeja do poziomu manhattanu to taka baza bedzie bezcenna.

    To nie hybryda. To dom pasywny. Konstrukcja lekka. Helikopterem można go przewieźć.
    Opłata w walucie miejscowej.