  • 11. Data: 2014-11-08 20:42:29
    Temat: Re: Boazeria - czy jest - bedzie w modzie
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:545d0cfa$0$18077$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > syfu.
    > Poza tymi mankamentami to trzeba mieć jeszcze na uwadze, że drewno bardzo
    > szybko się pali i w razie pożaru mamy małe szanse na ucieczkę z domu,
    > ponieważ ogień rozprzestrzeni się bardzo szybko, a dym i czad bardzo
    > szybko wypełni cały dom. Kilka wdechów czadu i tracisz przytomność. Nawet
    > jak się zorientujesz i czad Cię nie udusił to gryzący dym nie pozwala
    > zaczerpnąć powietrza, a pozbawiając widoczności utrudnia zorientowanie się
    > w terenie i uniemożliwia ucieczkę.
    > Niestety właśnie w takich domach najczęściej giną ludzie w trakcie

    Ja pierdole.

    To gdybysmy usuneli boazerie z domow calego swiata, zniknal by glod, plagi i
    liscie nie spadalby brzydko jesienia gnijac zaraz.
    !

    Tmek

  • 12. Data: 2014-11-09 11:40:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-11-08 20:42, Tmek wrote:
    > Ja pierdole.
    > To gdybysmy usuneli boazerie z domow calego swiata, zniknal by glod, plagi i
    > liscie nie spadalby brzydko jesienia gnijac zaraz.

    LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2014-11-09 13:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.11.2014 o 08:49, dziubeks pisze:
    > Mam na oku dom budowany w latach 90-tych i jest w nim boazeria - bardzo
    > ładna. Czy jest sens ja zrywać, znajomi mowia ze jest juz nie modna, ale
    > gdzies czytalam ze znowu wraca na nia moda.

    Kupujesz na handel czy dla siebie?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 14. Data: 2014-11-09 19:35:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-11-07 o 08:49, dziubeks pisze:
    > Mam na oku dom budowany w latach 90-tych i jest w nim boazeria - bardzo
    > ładna. Czy jest sens ja zrywać, znajomi mowia ze jest juz nie modna, ale
    > gdzies czytalam ze znowu wraca na nia moda.
    http://www.scdk.pl/new/images/stories/artykuly_stale
    /diet20.jpg
    Taka? To ja bym chyba zostawił, no ale jak znajomym się nie podoba ... :->

    Maciek

  • 15. Data: 2014-11-09 22:43:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 listopada 2014 08:49:10 UTC+1 użytkownik dziubeks napisał:
    > Mam na oku dom budowany w latach 90-tych i jest w nim boazeria - bardzo
    > ładna. Czy jest sens ja zrywać, znajomi mowia ze jest juz nie modna, ale
    > gdzies czytalam ze znowu wraca na nia moda.

    Boazeria moze byc ladna:

    http://m.wm.pl/2013/01/n/1-boazeria-salon-33-135840.
    jpg

    I moze byc brzydka:

    http://www.ekskluziff.pl/public/images/foty/48_zdjec
    ie1.jpg

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2014-11-09 23:43:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-11-08 20:42, Tmek pisze:
    > U?ytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Ja pierdole.

    Ale tylko głupoty, bo nie sądzę, żeby rodzice już Cię uświadomili, że
    siusiak może służyć do czegoś więcej niż tylko sikanie :)

    > To gdybysmy usuneli boazerie z domow calego swiata, zniknal by glod, plagi i
    > liscie nie spadalby brzydko jesienia gnijac zaraz.
    > !
    >
    > Tmek

    Gdyby aborcja była legalna i Twoja mama w porę skorzystała, byłoby o
    wiele mniej głupoty na świecie :)

  • 17. Data: 2014-11-10 00:19:31
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 22:43:09 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Boazeria moze byc ladna:

> [...]

    O gustach się nie dyskutuje. Skąd mam wiedzieć że nie podoba ci się dom ozdobiony
    potłuczonymi lusterkami?

  • 18. Data: 2014-11-10 00:29:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 00:19:32 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > O gustach się nie dyskutuje. Skąd mam wiedzieć że nie podoba ci się dom ozdobiony
    potłuczonymi lusterkami?

    Nawet jak cos nie jest w Twoim guscie to mozesz bez problemu stwierdzic,
    ze mimo tego jest ladne. Ja tu z nikim o gustach nie dyskutuje ale w
    moich zalinkowanych dwoch zdjeciach chyba bezspornie mozna stwierdzic,
    ktora boazeria jest estetyczna, a ktora jest kiczem. Jezeli Ty nie potrafisz
    - to nie moja sprawa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.