  • 1. Data: 2021-08-21 14:01:36
    Temat: Box Fan
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Widzieliście może w PL podobne wentylatory? Gdzie kupić?

    https://www.ebay.co.uk/itm/324371971337
    https://www.ebay.co.uk/itm/373433859950
    https://www.lasko.com/products/fans/box
    https://www.amazon.co.uk/Lasko-Products-20-Box-Fan-3
    -Speed/dp/B00NE6A2FA

    https://www.youtube.com/watch?v=Y7eL2OAnqc8

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 2. Data: 2021-08-22 17:30:19
    Temat: Re: Box Fan
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Aug 2021 13:01:36 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Widzieliście może w PL podobne wentylatory? Gdzie kupić?
    > https://www.ebay.co.uk/itm/324371971337

    A co w ich jest takiego cool?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2021-08-22 18:18:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.7933990386300644392@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

    > A co w ich jest takiego cool?

    wąskie, kwadratowe i podobno ciche

    łatwo zbudować taki filtr

    łażąc po marketach nie widziałem podobnych.

  • 4. Data: 2021-08-22 18:21:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 22 sierpnia 2021 o 18:18:47 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce
    Słabo patrzyłeś. W Auchan w Łodzi na Piłsudskiego kupiłem taki wentylator. Ma jeszcze
    patent że miesza powietrze jak taki na nodze co się obraca tylko że się nie obraca a
    obraca się przesłona w wentylatorze. Jest cichy, nawet bardzo cichy.

  • 5. Data: 2021-08-22 22:27:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:45f4aac5-2b19-471b-b4c6-117164221f3dn@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

> [...]
    > wentylator. Ma jeszcze patent że miesza powietrze jak taki na
    > nodze co się obraca tylko że się nie obraca a obraca się przesłona

    te to widziałem

    no cóż, nie ma to trudno

    --
    Piter

  • 6. Data: 2021-08-22 23:13:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 22 sierpnia 2021 o 22:27:41 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:45f4aac5-2b19-471b...@googlegroups.com>
    > te to widziałem
    >
    > no cóż, nie ma to trudno
    >
    > --
    > Piter
    Poszukaj u majfrendow. Pewno mają modeli prawie tyle co ich jest. Ostatnio tam co
    nieco kupiłem. Stopień trudności zakupu trochę mniejszy niż na allegro. Ceny bywają
    korzystne i niekorzystne.

  • 7. Data: 2021-08-23 11:13:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 22 Aug 2021 17:18:52 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > wąskie, kwadratowe i podobno ciche

    Nie wiem co chcesz zniegk zbudować, ale z mojego doświadczenia w
    funkcji zwykłego wiatraka na upały (szczególnie na ciepłe noce)
    najtrwalszym i przede wszystkim najcichszym okazał się wentylator
    kolumnowy.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2021-08-23 17:56:30
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 23 August 2021 at 11:14:00 UTC+2, Marek wrote:
> [...]
    > funkcji zwykłego wiatraka na upały (szczególnie na ciepłe noce)
    > najtrwalszym i przede wszystkim najcichszym okazał się wentylator

    sezon na wentylatory skonczył się miesiąc temu i wszystko można kupić 50% taniej w
    marketach
    Kto zaimportował ten stracił 50%
    albo musi czekać rok, aby odzyskać 70%, bo za rok będą nowe modele

  • 9. Data: 2021-08-23 20:19:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.7778222776607212598@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

> [...]
    > funkcji zwykłego wiatraka na upały (szczególnie na ciepłe noce)
    > najtrwalszym i przede wszystkim najcichszym okazał się wentylator

    chcę zbudować filtr kurzu
    dałem link w pierwszym poscie.

    https://www.youtube.com/watch?v=Y7eL2OAnqc8

    w sumie to już zbudowałem dwa prototypy za całe 10 funtów :)
    filtry z Ikea, wiatraki ze złomu komp.

    Najtańszy kupny oczyszczacz 50 funtów w Ikea.

    Ale z doświadczeń na prototypach widzę, że chcę duży mocny 30cm a nie
    popierdułki. Może wezmę wiatrak chłodnicy z Audi haha.

    --
    Piter

  • 10. Data: 2021-08-23 21:35:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 23 sierpnia 2021 o 20:19:09 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > Ale z doświadczeń na prototypach widzę, że chcę duży mocny 30cm a nie
    > popierdułki. Może wezmę wiatrak chłodnicy z Audi haha.

    I na końcu wsi będą słyszeli że się zesrałes i wentylujesz.