  • 1. Data: 2013-11-12 12:50:35
    Temat: Brak izolacji pod styro- całe szczęście;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W kotłowni mam ustawione dwa 60 litrowe baniaki z winem. W sumie nie "mam" ale
    "miałem" bo w sobotę jeden pękł. Czyściłem filtr od pompy obiegowej CO i wypadł mi z
    ręki klucz spadł na baniak a ten pękł. 60 litrów praktycznie gotowego wina poszło na
    podłoge. Wino rozlało się po posadzce w kotłowni i korytarzu.
    Zanim zdążuyłem wszystko uprzatnąc znaczna częśc tego trunku wsiąkł zapewne w
    posadzkę. Gdybym pod styro miał szczelną izolację np z foli to byłby kłopot gdyż
    winko w styropianie by sobie było i pachniało. Na szczęście foli tam nie dawałem więc
    pewnie wsiąło gdzies niżej bo po dwóch dniach wietrzenia zapachu nie czuć.
    I tylko wina szkoda;((
    Tak więc czasem brak izolacji to wiecej korzyści jak szkody;))

  • 2. Data: 2013-11-12 13:30:08
    Temat: Re: Brak izolacji pod styro- całe szczęście;)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-12 12:50, Kris pisze:
> [...]
    podłoge. Wino rozlało się po posadzce w kotłowni i korytarzu.

    Ustami? :-P

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2013-11-12 13:47:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 13:30:08 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ustami? :-P
    Nieszczęście się stało a Ty się nabijasz;)
    Przed nami długie zimowe wieczory i winko by było jak znalazł;)

  • 4. Data: 2013-11-12 13:49:08
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 12.11.2013 13:47, Kris wrote:
    > Nieszczęście się stało a Ty się nabijasz;)
    > Przed nami długie zimowe wieczory i winko by było jak znalazł;)

    Kiedys mialem podobnie w mieszkaniu w bloku.
    W kuchni spadlo mi cos na butle i rozlalo sie wszystko po podlodze.
    Na szczescie na czas wtedy zdazylem uszczelnic recznikami szczeliny przy
    scianie i uniknac malowania kuchni sasiadki na dole.

    a wina bylo tak zal :(

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-11-12 15:14:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 12:50:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    podłoge. Wino rozlało się po posadzce w kotłowni i korytarzu.

    Pfffffffff..... Bedziesz sie gotowal w kotle w piekle :P

    > Zanim zdążuyłem wszystko uprzatnąc znaczna częśc tego trunku wsiąkł zapewne w
    posadzkę. Gdybym pod styro miał szczelną izolację np z foli to byłby kłopot gdyż
    winko w styropianie by sobie było i pachniało.

    ... chyba ze kupilbys wyciag bora bora, z nim by nie pachnialo.

    > Na szczęście foli tam nie dawałem więc pewnie wsiąło gdzies niżej bo po dwóch
    > dniach wietrzenia zapachu nie czuć.

    Mrowki wypily :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-11-12 15:21:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 15:14:02 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > ... chyba ze kupilbys wyciag bora bora, z nim by nie pachnialo.
    Patrząc na cenę bora bora to oczekiwał bym na wylocie wyciągu koniaczku;)

  • 7. Data: 2013-11-12 16:08:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Tak więc czasem brak izolacji to wiecej korzyści jak szkody;))

    Nie masz kratki w kotłowni? W takim razie rzeczywiście brak izolacji może
    mieć więcej korzyści.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-11-12 20:01:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > po dwóch dniach wietrzenia zapachu nie czuć.
    > I tylko wina szkoda;((
    > Tak więc czasem brak izolacji to wiecej korzyści jak szkody;))

    bo izolację to sie robi drugą pod posadzką... wtedy by ci nic nie
    wsiąkło...

  • 9. Data: 2013-11-12 21:30:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-12 13:47, Kris pisze:
    > Nieszczęście się stało a Ty się nabijasz;)
    > Przed nami długie zimowe wieczory i winko by było jak znalazł;)

    Zeby ukoic Twoj zal to ja Ci wysle troche sms'em. :-P

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2013-11-12 21:53:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:30:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zeby ukoic Twoj zal to ja Ci wysle troche sms'em. :-P

    Ja mu nic nie wysle - mam tylko 15l ale strzege je jak oka w glowie.
    Skoro on se 60l ot tak rozwala jakims kluczem to mi go nie zal :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.