  • 11. Data: 2013-11-12 21:58:18
    Temat: Re: Brak izolacji pod styro- całe szczęście;)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-12 21:53, Adam pisze:

    > Ja mu nic nie wysle - mam tylko 15l ale strzege je jak oka w glowie.
    > Skoro on se 60l ot tak rozwala jakims kluczem to mi go nie zal :P

    Wlasciwie to masz racje. Tez Mu nie wysle.
    Kluczami w wino. Kolektywnie powinnismy Go skazac na zaoczny zakup okapu
    bora z wora w najwyzszej odmianie. :-P

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2013-11-12 22:24:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:58:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kluczami w wino.

    I wsiaklo.. Wszystko! Jak krew w piach! I jeszcze sie tym chwali na grupie!!

    > Kolektywnie powinnismy Go skazac na zaoczny zakup okapu
    > bora z wora w najwyzszej odmianie. :-P

    Przeciez to biedak i troll, nie stac go! Mysle ze jak Slavo okaze troche
    dobroci i zrezygnuje ze swojej marzy to nawet jak sie na tego tysiaka
    wszyscy poskladamy i kupimy bore Krisowi, wystarczajaca kara bedzie fakt,
    ze bedzie musial tego na codzien uzywac :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2013-11-12 22:28:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-12 22:24, Adam pisze:

    > I wsiaklo.. Wszystko! Jak krew w piach! I jeszcze sie tym chwali na grupie!!

    Przegial nie ma co...

    > Przeciez to biedak i troll, nie stac go! Mysle ze jak Slavo okaze troche
    > dobroci i zrezygnuje ze swojej marzy to nawet jak sie na tego tysiaka
    > wszyscy poskladamy i kupimy bore Krisowi,

    Slavo to swoj chlop. Napewno sie zgodzi. hehe

    > wystarczajaca kara bedzie fakt,
    > ze bedzie musial tego na codzien uzywac :P

    Uuuuu, czy to aby nie za dlugo? Ja rozumiem kare, no ale czy to nie
    przesada?

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2013-11-12 22:30:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 22:24:25 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Przeciez to biedak i troll, nie stac go!

    Tak po chwili namyslu - jednak mi go troche zal. Faktycznie borok nie ma w
    kuchni bory, sam musi to wino pedzic - nie stac go nawet na butelke fresco
    z biedronki.. Bieda zmusila go nawet do wziecia klucza w swoje rece i
    samodzielnej naprawy hydrauliki w swoim domu.. Toz to juz jakas patologia,
    wykluczenie spoleczne.. Z drugiej strony ma jeszcze drugi baniak 60l,
    a ja tylko 15l. Bije sie z myslami poki co...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2013-11-12 22:32:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-12 22:30, Adam pisze:

> [...]
    > wykluczenie spoleczne.. Z drugiej strony ma jeszcze drugi baniak 60l,
    > a ja tylko 15l. Bije sie z myslami poki co...

    Trawa jeszcze jest, wiec moze nastaw z trawy?
    Przed zima powinienes zdazyc. :-)

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2013-11-13 08:42:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:58:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Kolektywnie powinnismy Go skazac na zaoczny zakup okapu
    > bora z wora w najwyzszej odmianie. :-P
    Kara się nalezy.
    A to bora bora w najwyższej odmianie na raty mi dadzą?
    Pewnie tak przez 10lat po tysiaku bym płacił;)

  • 17. Data: 2013-11-13 08:59:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 20:01:16 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > bo izolację to sie robi drugą pod posadzką... wtedy by ci nic nie
    > wsiąkło...
    W posadzce by "siedziało" i capiło. A tak poszło niżej i baj baj;)

  • 18. Data: 2013-11-13 09:04:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 16:08:31 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Nie masz kratki w kotłowni?
    Nie dawłem nigdzie kratek. tylko kłopot bo jak woda wyparuje z syfonu to śmierdzi-
    nwet bez właczania okapu;)

    >W takim razie rzeczywiście brak izolacji może
    > mieć więcej korzyści.
    A jej posiadanie żadnych zysków nie przyniesie. Poziom chudziaka jakies 30cm nad
    poziomem gruntu więc żadna wilgoć od dołu nie ma prawa się dostac.

  • 19. Data: 2013-11-13 09:06:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:30:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Zeby ukoic Twoj zal to ja Ci wysle troche sms'em. :-P
    Weż Ty spadaj. Już dostawałem takie SMSy co za każdego przychodzacego kasowali kilka
    zeta;)

  • 20. Data: 2013-11-13 09:08:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 22:24:25 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > wszyscy poskladamy i kupimy bore Krisowi, wystarczajaca kara bedzie fakt,
    > ze bedzie musial tego na codzien uzywac :P

    Lałbym wino w paszcze bora bora a na wylocie oczekiwał koniaku. w Końcu tysiące ludzi
    po cos to kupują a i cena oraz marka gwarantują że jest to nieprzeciętny sprzęt;)