  • 111. Data: 2015-08-02 18:10:13
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > no ja wiele nie poradze ze nie rozumiesz

    tylko tak potrafisz zrobić unik?

    rozwoju społeczenstw. To nie religie ja wymyśliły, ale religie i przyzwoici ateisci
    ją uznają.

    > uparłes sie na religijny zapis?

    to ty twierdzisz, że ów tekst religijny pozwala zabijać

    >Proszę:
    > http://bonito.pl/k-341094-pismo-swiete-starego-i-now
    ego-testamentu?gclid=CMDj8YPeiscCFeXbcgod_fgKMg
    > strona 162, sorry ale nie mam linka do pdfa

    pomogę Ci
    <http://biblia-online.pl/biblia,biblia,warszawska,dr
    uga,ksiega,mojzeszowa,rozdzial,20,wers,13,0,2,1,t.ht
    ml>
    20:13 Nie zabijaj.

    <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=70>
    13 Nie będziesz zabijał.

    nadal będziesz twierdził, zę wiesz lepiej od proroka swojego Boga co ów
    powiedział?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2015-08-02 20:07:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-08-02 o 15:06, Ghost pisze:

    >Ludzie rozumnie wiedzą co to jest "przenośnia". Tylko debile porzekadła i
    >przysłowia rozumują dosłownie.

    Przenośnie to se miedzy wiersze wsadź bęcwale, a nie w poważne rozmowy.

    >Tak, tak. Wszyscy są pojebami, tylko ty jedyny normalny.

    He he, ależ mocarny wybieg :-)

    Nie, nie wszyscy są pojebami - tylko te chłystki, które całość katolicyzmu
    wkładają do wora "zgnilizna". A normalnych jest cała chmara. Więcej niż
    was, pojebów, obojętnie z której strony barykady byście stali.

  • 113. Data: 2015-08-02 20:20:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 16:02, Budyń pisze:

    > z poczuciem jakiego grzechu zyje? Dopóki sie z kims nie zwiaze - nie ma grzechu.
    > Zgadzam sie ze nastapila tragedia -tyle ze ty kk winisz za tragedie, a jest nia w
    tym przypadku alkohol.

    Nie winie kk za tragedie, ale winie kk za z byt duże ingerowanie w życie
    ludzi i brak alternatywy w przypadku, kiedy nie da się inaczej.
    Niestety reguły ustalają zwierzchnicy kościoła, a nie Bóg.

    > To moze zamiast z kosciolem zacznij walczyc alkoholem? W kazdym razie jesli chodzi
    o rozwody to nie kosciol jest zrodlem zla - przyczyny sa inne.

    Ale kościół nie daje możliwości rozwiązać taki problem i zmusza rodzinę
    i dzieci do ciągłego borykania się z problemem.
    Ja natomiast uważam, ze w takich warunkach powinny być dopuszczalne
    rozwody także i kościelne, bo najważniejszym do brem jest rodzina i
    dzieci, a nie chlejący ojciec.

    > no swietnie -tyle ze zapewne zlamales jej religijna postawe (bo jak to zrobic
    inaczej to nie wiem, moze cos wymysliliscie). Taki tam kompromis. Ale to wasza
    sprawa.

    Dlaczego uważasz, że to ja złamałem?
    Znów patrzysz na to z pozycji fanatycznego wyznawcy.
    Do niczego nie zmuszałem, a każda decyzja, była jej decyzją.
    Najważniejsze, żeby rozmawiać i umieć się dogadać.

    > tylko jak mu sie po kolei wyjmuje organy do przeszczepu :-) Tu nie mamy sytuacji
    ratowania zycia tylko ryzykowania zyciem i segregacji kto ma szanse, a kto do kibla.

    Ale tu nie ma "do kibla". Zarodki same przestają się rozwijać lub
    obumierają. Tak samo by obumarły w ciele. Ba... nawet miałyby większe
    szanse obumrzeć w ciele.

    samoistnym pęknięciem pęcherzyków Graafa należy pobrać zwiększoną ilość komórek
    jajowych z jajnika za pomocą punkcji"
    wytwarzały około 6 jajeczek, a kobiety z trzykrotnie wyższym poziomem AMH miały
    średnio 20 jajeczek."
    nasienie b.dobre), ale 4 z nich zdegenerowały, podano 2 zarodki 4-bl (klasa I-II) ok
    48 godz po zapłodnieniu, 1 zarodek 4-bl (klasa II) zamrożony

    > a w 3 minuty to znalazłem, na stronach klinik invitro i jakims babskim forum.

    Ja też znalazłem te wypowiedzi, ale jakoś z nich nie wynika, że ktoś
    zapłodnione zdrowe zarodki ... do kibla.

    > Wiec dalej twierdze - wyprodukowanie ze 2-3 zarodkow by wszystkie podac byłoby
    jakos tam akceptowalne. Wszystko inne wiaze sie w efekcie z zabijaniem ludzi.

    No popatrz pan, "byłoby jakos tam akceptowalne"?
    Czyli jednak masz wątpliwości co do tego zabijania.

  • 114. Data: 2015-08-02 20:33:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 20:07, Ghost pisze:

    > Przenośnie to se miedzy wiersze wsadź bęcwale, a nie w poważne rozmowy.

    Bęcwała to se poszukaj w rodzinie lub w lusterku.

    > He he, ależ mocarny wybieg :-)
    >
    > Nie, nie wszyscy są pojebami - tylko te chłystki, które całość
    > katolicyzmu wkładają do wora "zgnilizna".

    Toś kur.... trafił jak kulą w płot.
    Jak byś nie zauważył to wielokrotnie się wypowiadałem pozytywnie o
    Katolikach. Sam nawet się związałem z kobietą po studiach teologicznych
    i zauważam wiele zalet wśród osób, które podporządkowują się 10
    przykazaniom.
    Są jednak pewne sprawy, które u Katolików uważam za złe lub wręcz za
    bardzo złe czy wręcz za kretyńskie i o tym piszę.
    Wiara jest pozytywna. Negatywny jest natomiast fanatyzm.

    > A normalnych jest cała chmara.

    Z cała pewnością nie należysz do takiej grupy.

    > Więcej niż was, pojebów, obojętnie z której strony barykady byście stali.

    Tyle, że ja nie stoję po żadnej ze stron barykady. Jestem tolerancyjny i
    otwarty na dialog z każdą stroną.

  • 115. Data: 2015-08-02 20:39:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Bęcwała to se poszukaj w rodzinie lub w lusterku.

    Pohuj, skoro w usenecie całe chmary?

    >Toś kur.... trafił jak kulą w płot.

    Bynajmniej. Wyraźnie się wyrażasz w całym wątku. Że przypomnę: "W całym
    koszu zdrowych jabłek wystarczy tylko jedno, aby reszta także
    szybko zgniła."

    >Z cała pewnością nie należysz do takiej grupy.

    Do grupy nie, do chmary.

    >Jestem tolerancyjny i otwarty na dialog z każdą stroną.

    Buhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah
    :-DDDDDDDDDDD

  • 116. Data: 2015-08-02 20:43:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 07:57, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    > Znaczy, tzw. "komuna" to było jednak zło, wielkie zło?
    Tego nie powiedziałem, każdy system ma wady i zalety,
    jakie wady ma kapitalizm to dzisiaj naocznie widzimy i odczuwamy,
    tamtego już nie ma więc nie ma do czego wracać, poza tym świat się przez
    te ostatnie 30 lat mocno zmienił więc trudno porównać tak różne czasy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 117. Data: 2015-08-02 20:43:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 17:53, Budyń pisze:

    > Chcesz inaczej? Kodeks karny par 148. A teraz ciekawostka: ustawa o
    > rzeczniku praw dziecka w art 2 tak mowi: W rozumieniu ustawy dzieckiem
    > jest każda istota ludzka od poczęcia do osiągnięcia pełnoletności. Juz
    > na podstawie tych dwóch niereligijnych aktow invitro powinno byc
    > karane. b.

    Celowe zabicie jak najbardziej powinno być karane i tu się od siebie nie
    różnimy.
    Ale w in vitro nikt celowo nie zabija dzieci czy zarodków. Obumarcie
    zarodków nie jest równoznaczne z zabijaniem.

  • 118. Data: 2015-08-02 20:45:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-08-02 o 07:57, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    >Tego nie powiedziałem

    HA HA HA !!!

  • 119. Data: 2015-08-02 20:52:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >osiągnięcia pełnoletności.

    >Juz na podstawie tych dwóch niereligijnych aktow invitro powinno byc

    :-) ustawa o Rzeczniku Praw Dziecka to nie Kodeks Karny, misiu. Sprawdź
    definicje z innych ustaw.

  • 120. Data: 2015-08-02 21:38:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 20:20:12 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Ja natomiast uważam, ze w takich warunkach powinny być dopuszczalne
    > rozwody także i kościelne, bo najważniejszym do brem jest rodzina i
    > dzieci, a nie chlejący ojciec.

    mozesz sobie uwazac co chcesz - to jest wewnetrzna sprawa religii. Poniawaz z
    zalozenia traktujesz religie jak megaoszustwo to i argumentów nie słuchasz, a raczej
    zwracasz uwage na takie którymi mozna w kosciol palnac. Powiedzmy ze to nie dziwne -
    tyle ze nie obiektywne.

    Rozwody dobrem dla nikogo nie są a łatwosc i spoleczne przyzwolenie dla rozwodów
    tylko zwieksza ich ilosc. Zatem kosciol mówi >>>katolikom<<< -nie. Mozesz sie nie
    zgadzac, ale uszanuj opinie innych.

    > Ale tu nie ma "do kibla". Zarodki same przestają się rozwijać lub
    > obumierają. Tak samo by obumarły w ciele. Ba... nawet miałyby większe
    > szanse obumrzeć w ciele.

    ja stosuje prosta matematyke - wyprodukowano 8 człowieków, urodzil sie jeden. 8-1=7.
    Tyle umarlo w wyniku ludzkiego dzialania.

    > Ja też znalazłem te wypowiedzi, ale jakoś z nich nie wynika, że ktoś
    > zapłodnione zdrowe zarodki ... do kibla.

    a chore? Akceptujesz zasade zabijania chorych?

    jakos tam akceptowalne. Wszystko inne wiaze sie w efekcie z zabijaniem ludzi.
    > No popatrz pan, "byłoby jakos tam akceptowalne"?
    > Czyli jednak masz wątpliwości co do tego zabijania.

    Nie mam zadnych. Dwóch czy trzech ludzi wyprodukowanych i wszyscy wszczepieni matce
    mialoby szanse sie urodzic. Nikt do kibla nie trafi prosto ze szkła.
    I wcale nie mowie ze chetnie bym na to przystal - tyle ze o takim kompromisie mozna
    rozmawiac.

    b.