  • 151. Data: 2015-08-04 11:40:31
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 10:46:55 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jeśli dla kogoś ta ustawa będzie problemem to teraz na PO nie zagłosuje
    > tylko na kogoś kto obieca że tę ustawę odwoła.

    obieca ze odwola -chyba ze nie odwola. Tyle warta twoja demokracja. W zalozeniu
    demokracja dziala tak z narod chce zalatwic sprawe A to wybiera partie ktora mu
    zalatwi sprawe A. Czyli narod decyduje za pomoca swoich przedstawicieli.
    A w praktyce wyglada to tak ze partia uchwala prawo B, przeciwienstwo do A - a ty
    proponujesz zeby ich odwolac a poglosowac na inna ktora rownie dobrze moze poglosowac
    nad czymkolwiek innym.
    Wniosek jest taki - argument ze demokratycznie cos wybralismy i wobec tego to narod
    chcial sprawe B jest falszywy.
    Zapewne sa sprawy ktore byly w programie partii i potem zostaly mniej wiecej tak
    zrealizowane -wtedy mozna mowic ze mechanizm demokratyczny zadzialal.

    > IMO błędnie zakładasz że dla większości jest to problem.

    mowie tu o uzasadnieniu "demokratycznoscia".

    > Podam Ci przykład - od kiedy pamiętam zupełnie obojętne jest dla mnie co
    > jakaś partia sądzi o InVitro. Ot po prostu problem mnie nie dotyczy

    ja ciebie mam za uczciwego czlowieka - a sie tu nie wypowiedziales. Dopuszczasz
    mozliwosc zabijania chorych ludzi?

    > Ja np. uważam że walka z patologiami jest mniej ważna niż budowa dróg. Bo
    > drogi są krwiobiegiem gospodarki. Więc jakbym miał do wyboru dwie partie z
    > których jedna drogi buduje a druga walczy z patologiami to wybieram tę
    > pierwszą. Na szczęście wybór jest szerszy :-)

    Kurcze jakie to naiwne. Czyli wg ciebie drogi moga ci budowac ludzie ktorzy kradną i
    wlasciwie wiadomo ze czesc pieniedzy na drogi przekrecą - no bo co tam patologie.
    Tu masz o zwyklych cywilnych patologiach
    http://forsal.pl/artykuly/831196,gddkia-autostrady-w
    -polsce-drogi-ekspresowe-zmarnowane-pieniadze-i-poli
    tyczne-uklady-ciemna-strona-budowy-autostrad-w-polsc
    e.html
    a gdzie układowo-kryminalne?

    > Jest i chcemy (piszę o dostępie dzieci do pornografii nie dorosłych).

    dla dzieci 100% prawdy - ale i dorosli w to wpadaja jak w hazard, tez mozna o tym
    pomyslec.

    > Jest jedna znana metoda - pełna cenzura internetu wzorem Chin. Nie jest w
    > 100% skuteczna ale o kilka rzędów skuteczniejsza niż wszelkie filtry
    > rodzicielskie. To co wprowadzamy? :-)

    dokladnie jak w przypadku lustracji - wymyslasz takie rozwiazanie zeby sie nie dalo
    go wporowadzic - i glosno mowisz ze jestes ZA.
    A zapewne wystarczy na poziomie dostawcow internetu blokowac takie strony i 90%
    problemu odpadnie. Ale tacy ktory na tym robia kokosy beda uzywali wlasnie twojego
    argumentu - tak by sprawa padla.

    > A można też zadać trudniejsze pytanie - jaki system ma Twoja komórka? A jaki
    > innych konserwatystów?
    > Microsoft i Apple w swoich systemach blokują aplikacji erotyczne, Google w
    > swoim nie. To jak wygląda głosowanie nogami? Komu dajesz zarobić?

    ja to nawet nie wiedzialem ze tak jest. Ale mowisz o jakis porno-aplikacjach czy
    dostepu do www?

    > Jakbyś napisał że robią to aby przykryć aferę Nowaka

    nowaka, tasmy itd. Tez.

    > Nie dostrzegasz tu idiotyzmu? Co ciekawe gdy OFE powstawało to nie było
    > liczone do długu - zasady zmieniły się po czasie i dotknęły nie tylko nas.

    pierwszym aferem w ogole bylo powstanie ofe z wyprowadzaniem kasy za granice za
    "zarzadzanie" nie od zyskow a od obrotow.
    I nalezalo ze tym zrobic porzadek - ale zrobiono to tylko w celu zajumania kasy,
    gdyby nie to rzad tuska musialby oglosic bankructwo bo by przekroczyl bariere 60%.
    http://wpolityce.pl/polityka/259607-nik-obnaza-zamac
    h-na-ofe-gdyby-nie-ten-skok-na-kase-rzad-tuska-musia
    lby-przyznac-sie-do-bankructwa-polskich-finansow

    zatem zadne "dobro obwywatela" tu sie nie liczyło.

    > A co do zadłużania to już o tym dyskutowaliśmy ja uważam że warto wziąć
    > kredyt na 50% inwestycji gdy drugie 50% dołoży UE i budować drogi jak
    > najszybciej.

    jesli budujemy 2x drozej niz inni to mozemy budowac bez unijnej łaski :-) No ale
    ok,daja to bierzmy ale wydawajmy mądrze.

    > Komuchy w sporej mierze wymarły. Młodzi na chwilę poszli za Palikotem, ale
    > jak ten zamiast promować LGBT zaczął zwalczać KK to się odwrócili. Jako
    > takiej lewicy obyczajowej w Polsce praktycznie nie ma. Garstka feministek i
    > Biedroń. Ile to będzie 1%?

    10%. To ci ktorzy trwali wiernie przy sld, a teraz przeniesli sie na PO, nic nie
    wymarło :) I tyle realnie na pewno po dostanie w wyborach - co wiecej to bedzie od
    nielewakow, lemingow jakis itp.
    Takie warte zauwazenia znalazlem przy okazji:
    http://niepewnesondaze.blogspot.com/p/wynik.html

    > Zobaczymy za kilka miesięcy - wszystko wskazuje na to że PiS będzie miało
    > pełnię władzy jakiej nikt dotąd nie miał. Dla mnie pierwszy test
    > wiarygodności czy chcą coś zmienić czy nie to likwidacja KRUS. Poprzednie
    > rządy były koalicyjne z rolnikami (PSL lub Samoobroną) więc wszystkie
    > dotychczasowe plany był torpedowane - teraz będzie szansa.

    ...i milion innych zaleglosci po porzednikach. Oby dali rade.

    > Bo sprawy obyczajowe są daleko mniej istotne od gospodarki.

    dopóki to nie złodzieje zarzadzaja gospodarką.

    b.

  • 152. Data: 2015-08-04 11:40:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2015 23:31:52 UTC+2 użytkownik masti
    napisał:

    >aaa bo mnie sie pomyliles z ghostem. Ghostu - uzasadnij, jesli mozesz, ta
    >jednoznacznosc.

    Pytasz mnie o cos? Nie bardzo kumam w jakim jezyku.

  • 153. Data: 2015-08-04 11:41:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    borcji-za-zabojstwo-dziecka/

    >Kwestia sądów.

    Kwestia prawa.

  • 154. Data: 2015-08-04 12:46:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > innym.
    > Wniosek jest taki - argument ze demokratycznie cos wybralismy i wobec tego

    Oczywiście - Naród nie chciał "B" nikt o "B" w kampanii nie wspominał, ale
    gdyby narodowi to przeszkadzało to w następnych wyborach by zagłosował na
    "anty B".

    Po prostu nie ma partii idealnie pasujących w preferencje każdego wyborcy
    jeśli przykładowo jedna partia obiecuje A,B,C i realizuje A oraz dodatkowo
    niezapowiedziane D i E
    a druga obiecuje X,Y,Z

    A mnie zależy przede wszystkim na A i B to wybór jest prosty i nijak z niego
    nie wynika że popieram też D i E.

    Owszem nie uzyskałem B ale uzyskałem A "kosztem" przy okazji D i E. Ale to i
    tak więcej niż X, Y, Z które zupełnie mnie nie interesują.

    > Zapewne sa sprawy ktore byly w programie partii i potem zostaly mniej
    > wiecej tak zrealizowane -wtedy mozna mowic ze mechanizm demokratyczny
    > zadzialal.

    No właśnie są sprawy nie wszystkie ale są takie postulaty które zostały
    zrealizowane

    > mowie tu o uzasadnieniu "demokratycznoscia".

    Ale jeśli chodzi o obyczajowość to większości to nie interesuje, albo uznają
    to za mało istotne. Dlatego jeśli większość głosowała na partię A która robi
    X nie znaczy że większość ten X popiera. Ten X może im za przeproszeniem
    zwisać ale istotne może być dla nich coś innego co odróżnia partię A od B i
    C.

    > ja ciebie mam za uczciwego czlowieka - a sie tu nie wypowiedziales.
    > Dopuszczasz mozliwosc zabijania chorych ludzi?

    Nie potrzebuję ustawy by wiedzieć kiedy zaczyna się życie ludzkie i że
    należy mu się szacunek. Tak samo jak moja matula nie potrzebuje ustawy by
    pościć w piątek i nie pracować w niedzielę. Oczywiście jak taka ustawa
    powstanie to nie będzie jej przeszkadzać - ale jej istnienie lub nie nie ma
    znaczenia dla jej życia.

    A co do pytania - osobiście jestem zarówno przeciw eutanazji (jeśli o to
    pytasz) ale akceptuję to że ktoś może mieć inne zdanie i nie uważam tego że
    moje jest ważniejsze.

> [...]
    -polsce-drogi-ekspresowe-zmarnowane-pieniadze-i-poli
    tyczne-uklady-ciemna-strona-budowy-autostrad-w-polsc

    Jak będę miał do wyboru kogoś kto zapewni budowę dróg bez przekrętów to na
    niego zagłosuję. Na razie miałem do wyboru jedną partię która buduje drogi
    choć niektóre z przekrętami i drugą która nie buduje bo zwalcza przekręty.

    > dla dzieci 100% prawdy - ale i dorosli w to wpadaja jak w hazard, tez
    > mozna o tym pomyslec.

    Dorośli to temat na inną dyskusję bo to nałóg jak wiele - nie widzę powodu
    by zabraniać pornografii a zezwalać na papierosy itp.

> [...]
    > i 90% problemu odpadnie. Ale tacy ktory na tym robia kokosy beda uzywali

    Zastanów się na chwilę tak technicznie - najprostsza sytuacja jest sobie
    jakiś serwis plików (np. chomik) na którym leżą zarówno rzeczy dobre jak i
    pornografia. Chcesz zablokować dostęp do całego serwisu? Tak właśnie
    działają Chiny. Dostawca nie jest w stanie filtrować poszczególnych plików
    bo nie ma "katalogu" który plik jest dobry a który nie i ktoś by ten katalog
    musiał codziennie uaktualniać co jest nierealne.

    > ja to nawet nie wiedzialem ze tak jest. Ale mowisz o jakis
    > porno-aplikacjach czy dostepu do www?

    O aplikacjach - zarówno w sklepie Microsoftu i jak i Appla każda aplikacja
    jest weryfikowana i nie chodzi tylko o porno ale nawet zwykł rozbierany
    poker ze statycznym zdjęciem modelki nie ma prawa się pojawić. Na androidzie
    po pierwsze sklep googla jest mniej restrykcyjny a po drugie można wgrywać
    aplikacje spoza sklepu.

> [...]

    h-na-ofe-gdyby-nie-ten-skok-na-kase-rzad-tuska-musia
    lby-przyznac-sie-do-bankructwa-polskich-finansow

    Nie musiałby gdyby unia nie zmieniła zasad liczenia długu.

    > zatem zadne "dobro obwywatela" tu sie nie liczyło.

    > jesli budujemy 2x drozej niz inni to mozemy budowac bez unijnej łaski :-)
    > No ale ok,daja to bierzmy ale wydawajmy mądrze.

    Nie budujemy 2x drożej.

    > 10%. To ci ktorzy trwali wiernie przy sld

    Ale na SLD głosowali nie tylko obyczajowi lewicowcy ale też związkowcy -
    OPZZ i ZNP - oni przeszli do PiS.

> [...]
    > itp.
    > Takie warte zauwazenia znalazlem przy okazji:

    Analiza ciekawa ładnie pokazuje błędy stałe pewnych pracowni które można
    uwzględnić przy analizie chwilowych wyników.

    > ...i milion innych zaleglosci po porzednikach. Oby dali rade.

    Oby _chcieli_. Poprzednio im się nie chciało :-)

    > dopóki to nie złodzieje zarzadzaja gospodarką.

    Przy takim podejściu to znowu niczego nie osiągną - przez dwa lata będą
    "sprzątać" wymieniając obcych na swoich a w tym czasie budowa dróg i inne
    inwestycje staną w miejscu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 155. Data: 2015-08-04 12:46:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 11:41:50 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Kwestia prawa.

    kwestia filozofii :)

    b.

  • 156. Data: 2015-08-04 13:07:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 12:46:41 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > powstanie to nie będzie jej przeszkadzać - ale jej istnienie lub nie nie ma

    Znaczy sie inni mogą zabijac, to dopuszczasz, bylbys ty nie zabijał, dobrze
    zrozmialem?

    > A co do pytania - osobiście jestem zarówno przeciw eutanazji (jeśli o to
    > pytasz) ale akceptuję to że ktoś może mieć inne zdanie i nie uważam tego że
    > moje jest ważniejsze.

    eutanazja to troche co innego bo jednak mozna zapytac o zdanie delikwenta i mozna mu
    inna pomoc zaproponowac.

    > Dorośli to temat na inną dyskusję bo to nałóg jak wiele - nie widzę powodu
    > by zabraniać pornografii a zezwalać na papierosy itp.

    kwestia rozwazenia skali szkod spolecznych.

> [...]
    > bo nie ma "katalogu" który plik jest dobry a który nie i ktoś by ten katalog
    > musiał codziennie uaktualniać co jest nierealne.

    co jest nierealne? Zapis w regulaminie ze pornografia jest be i uzytkownicy beda
    usuwani wraz ze stosowną informacją do organow scigania. Czekasz na zgloszenie od
    uzytkownikow - to konto jest trefne i ciach mach -zablokowane.
    A serwis, wyobraz sobie dziala nadal.

    Powstana zatem serwisy wylacznie pornograficzne - a te latwo zablokowac w calosci.

    Da sie -tylko trzeba chciac. Oczywiscie powstana sieci szyfrowane jak teraz dla
    pedofili. Ale dostac sie tam to juz trzeba umiec - 90% dostepu do pornografii sie
    wyczysci.

> [...]
    > po pierwsze sklep googla jest mniej restrykcyjny a po drugie można wgrywać

    a no to wole gugla - wiecej nieco tej korporacyjnej wolnosci. I tyle z glosowania
    nogami :)

    > Przy takim podejściu to znowu niczego nie osiągną - przez dwa lata będą
    > "sprzątać" wymieniając obcych na swoich a w tym czasie budowa dróg i inne
    > inwestycje staną w miejscu.

    ja nie mysle o perspektywie 2 lat tylko 200 :-) W skali mikro -20 :-)

    Aczkolwiek na koniec kadencji musza miec dobre wyniki by wygrac kolejny raz.

    b.

  • 157. Data: 2015-08-04 14:11:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 12:46:40 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > kwestia filozofii :)
    A brama automatyczna dalej się nie otwiera;)
    Może to brama do piekła?

  • 158. Data: 2015-08-04 14:43:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Aug 2015 09:29:02 +0200, Uzytkownik

    > Za komuny nie było potrzeby zamykania klatek, bo nie było smykarstwa i
    > złodziewjstwa takiego jakie jest obecnie. Problem bezdomności także
    > praktycznie nie istniał.

    Pierdu-pierdu. To czemu mi nowiuśkie Wigry 3 zajumali z klatki, gdy raptem
    zdążyłem wejść do domu, szklankę wody wypić i już roweru nie było? Że się
    moim starym trzykrotnie do mieszkania włamali, w tym później przez
    oszklenie i kraty w balkonie przez grzeczność nie wspomnę (i to wszystko
    przed rokiem 88). Złodziejstwo było za komuny jeszcze większe niż teraz.
    Problem bezdomności też "nie istniał", bo był dosyć skutecznie ukrywany i
    sztucznie łatany. Podobnie pewnie napiszesz, że kiedyś się nie zdarzały
    takie "historie" jak dwuletnie dziecko łażące samo po mieście. Otóż
    zdarzały się, tylko nikt o tym na taką skalę jak obecnie, nie mówił. Wiec
    przestań powielać bzdury jak to za komuny było super kolorowo, bo ja
    większego syfu niż socjalizm do dnia dzisiejszego nie pamiętam...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 159. Data: 2015-08-04 15:24:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

  • 160. Data: 2015-08-04 15:34:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Znaczy sie inni mogą zabijac, to dopuszczasz, bylbys ty nie zabijał,
    > dobrze zrozmialem?

    Dopuszczam taką możliwość że _większość_ moich rodaków będzie za legalizacją
    eutanazji i dla _mnie_ nie będzie to powodem do wyprowadzki z kraju ani
    organizowania zamachu stanu. Nie będę tym zachwycony ale nie będzie to jakiś
    wielki dyskomfort.

    > eutanazja to troche co innego bo jednak mozna zapytac o zdanie delikwenta
    > i mozna mu inna pomoc zaproponowac.

    No więc nie wiem, o co pytasz - czy może chodzi Ci o wybór "najsilniejszego"
    zarodka i "odrzucanie" pozostałych czy o coś jeszcze innego.

    No więc każde działanie które prowadzi do utraty czyjegoś życia mnie się nie
    podoba ale jestem w stanie do pewnego stopnia zrozumieć że dla kogoś innego
    życie nie jest wartością samo w sobie. Jestem w stanie zrozumieć osobę chorą
    która nie chce żyć - osobiście jej nie pomogę, ale jej też nie potępię.
    Oczywiście w przypadku aborcji kwestia jest inna bo tu rodzice decydują za
    dzieci więc nie mam mowy o "braku chęci do życia", ale też nie potępię
    takiej osoby jeśli powody którymi się kieruje są inne od "rozmyśliłam się"
    czy tym podobnych.

    > kwestia rozwazenia skali szkod spolecznych.

    Moim zdaniem papierosy są odpowiedzialne za większe szkody. Ot choćby ta
    najbardziej widoczna - nowotwory i śmierć.

> [...]
    > uzytkownicy beda usuwani wraz ze stosowną informacją do organow scigania.
    > Czekasz na zgloszenie od uzytkownikow - to konto

    Moment! Zwykle serwis jest w _innym_ kraju i tam pornografia nie jest "be".
    Z punktu widzenia polskiego providera nie masz wpływu na zawartość a tylko
    możesz pozwalać łączyć z serwisem lub nie.

    > Powstana zatem serwisy wylacznie pornograficzne - a te latwo zablokowac w
    > calosci.

    Takie serwisy to bez problemu filtruje każdy program ochrony
    rodzicielskiej - to nie problem.

    > Da sie -tylko trzeba chciac.

    Rozbawia mnie Twoja naiwność. Nawet Chinom przy w zasadzie nieograniczonych
    możliwościach finansowych i sprzętowych się nie udałą aż taka cenzura
    internetu a Ty twierdzisz że wystarczy chcieć :-)

    > a no to wole gugla - wiecej nieco tej korporacyjnej wolnosci. I tyle z
    > glosowania nogami :)

    Czyli Twoja wolność ważniejsza od ochrony nieletnich przed pornografią :-)
    Bliższa koszula ciału :-)

    > ja nie mysle o perspektywie 2 lat tylko 200 :-) W skali mikro -20 :-)

    Ale za dwa lata oni się nawzajem pokłócą i tyle będzie tych rządów.
    Zauważ że rząd PO był jedynym przez 25 lat który wytrwał całą kadencję.
    Szanse na to że PiS to powtórzy oceniam na bardzo niskie - nie dlatego że
    ich nie lubię ale dlatego że Ci ludzie już nie raz rządzili i nie raz się
    kłócili.

    Pozdrawiam
    Ergie