  • 1. Data: 2010-03-09 08:44:25
    Temat: Bramy garażowe Skorpion - opinie
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Chciałbym poprosić o opinie
    posiadaczy bram garażowych Skorpion.

  • 2. Data: 2010-03-09 11:18:13
    Temat: Re: Bramy garażowe Skorpion - opinie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hn51p4$ndu$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam
    >
    > Chciałbym poprosić o opinie
    > posiadaczy bram garażowych Skorpion.

    J u siebie montowałem brame skorpion+ napęd CleverII w styczniu 2008roku.
    Wtedy płaciłem za komplet(brama+ naped ) ok 2000zł
    Do tej pory działa wszystko bez problemu, nic złego sie nie dzieje.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-12 19:41:23
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    > J u siebie montowałem brame skorpion+ napęd CleverII w styczniu 2008roku.
    > Wtedy płaciłem za komplet(brama+ naped ) ok 2000zł
    > Do tej pory działa wszystko bez problemu, nic złego sie nie dzieje.

    A czy masz tzw. niskie prowadzenie?
    Czyli nadproże niższe niż19cm ?

  • 4. Data: 2010-03-15 08:18:11
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hn5apm$r0$1@news.onet.pl...
    >

    > A czy masz tzw. niskie prowadzenie?
    > Czyli nadproże niższe niż19cm ?
    Nie mam pojecia czy mam niskie prowadzenie.
    Mam nad nadprożem jeszcze ze 30cm wolnego miejsca więc sie nad niskim
    prowadzeniem nie zastanawiałem

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-16 06:58:47
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    > Mam nad nadprożem jeszcze ze 30cm wolnego miejsca więc sie nad niskim
    > prowadzeniem nie zastanawiałem
    > Krzysiek

    No to masz tzw. normalne prowadzenie. :-)
    Dzięki za info !

  • 6. Data: 2010-03-16 08:34:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > No to masz tzw. normalne prowadzenie. :-)
    > Dzięki za info !

    http://www.skorpion.com.pl/data/include/cms/Bramy/Mo
    ntaz.pdf

    Mam dokładnie takie jak na fotkach w tej instrukcji

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-04-07 12:07:38
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    wiadomościnews:hnkqg4$f3m$1@news.onet.pl...

    > No to masz tzw. normalne prowadzenie.  :-)
    > Dzięki za info !

    Witam,

    Niskie prowadzenie jest przeznaczone dla nadproża 20-25cm, a natomiast
    wysokie powyżej tych wartości. Ze zdjęć i opisu produktów tej firmy
    wynika, że mają bramy z prowadzeniem do niskiego nadproża.

    Pozdrawiam,
    HH