  • 11. Data: 2012-01-18 20:33:43
    Temat: Re: Brązowienie mięty...?
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-01-18 21:19, XL pisze:

    > A ta pieprzowa to nie-smakowa? Wonieje i smakuje jak nie wiem co - pół
    > ogródka mi zarasta zawsze, ale niezbyt starannie tępię, bo lubię ją, a
    > niech se rośnie :-)
    :)
    Oczywiscie ma ona jakiś tam smak i zapach ale te "smakowe"
    mnożone wegetatywnie mają smak i zapach powtarzalny i zgodny z
    oczekiwaniami , czasami nieoczekiwanymi bo mięta zamiast mięta pachnie
    truskawkami czy pomarańczami lub smakuje cytrynowo.
    Oczywiscie możesz powiedzieć, że biorąc mięte oczekujesz aby ona
    smakowała i pachniała jak mięta więc kusiłbym
    Ciebie mięta bez mentonu czyli czysta mietowość bez domieszek goryczki

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 12. Data: 2012-01-18 20:40:28
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 21:33:43 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
    > truskawkami czy pomarańczami lub smakuje cytrynowo.
    > Oczywiscie możesz powiedzieć, że biorąc mięte oczekujesz aby ona

    Otóż to!
    :-)

    > więc kusiłbym
    > Ciebie mięta bez mentonu czyli czysta mietowość bez domieszek goryczki

    Wystarczy mi ta dzika w ogródku. pachnie jak wariat.
    Swoją drogą ciekawe, tak na marginesie, co będzie z tego mojego czosnku
    niedźwiedziego, co go mam całą grzędę posadzonego jesienią. Już nie moge
    wytyzymać z ciekawości. Mam tylko obawę, czy aby nie posadziłam go za
    głęboko, no ale w razie czego na tarasie na mrozie trzymam wysiane w
    pojemniku nasionka...

    --
    XL