  • 1. Data: 2011-05-22 13:54:13
    Temat: Brukarz okolice Oławy ceny
    Od: "Stolat" <c...@o...pl>

    Witam poszukuję brukarza do wykonania podjazdu i ścieżki z kostki granitowej
    (małej).
    Łącznie jakieś 60m2, rozmawiałem już z jedną ekipą i oni chcą 70/m2 tylko za
    samą robociznę.
    Czy to jest normalna cena, czy trochę przegięli?
    Ich technologia to: kliniec, mączka kwarcowa, kostka i mączka kwarcowa.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2011-05-22 14:43:01
    Temat: Re: Brukarz okolice Oławy ceny
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Stolat" <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Czy to jest normalna cena, czy trochę przegięli?
    > Ich technologia to: kliniec, mączka kwarcowa, kostka i mączka kwarcowa.

    U mojego sąsiada robili za 140zł/m2 z materiałem, w tym czarna kostka bazaltowa
    do dekoracji oraz 8/10 jako obrzeże.
    Również okolice Oławy.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2011-05-23 09:09:07
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 22 Maj, 16:43, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:
> [...]
    Ceny z okolic Oławy
    robocizna w tym korytowanie (kliniec, podsypka piaskowo-cementowa,
    fuga miał bazaltowy z cementem):
    - kostka granitowa mała 70 zł/m2
    - krawężniki - 30 zł/mb
    Do tego oczywiście koszty materiałów - rezygnuje z wypełniania fugi
    miałem (porasta i brudzi) - wypełniam fugą "cementową"
    Ale terminy na jesień.

    pozdrawiam
    Sebastian