  • 31. Data: 2018-02-27 18:45:34
    Temat: Re: Buda dla psa - sklejka czy płyta MFP?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-02-27 o 17:54, collie pisze:

    > Czasy dobrej zmiany, która robi ludziom budyń z mózgu.

    Walka aborcyjna i do tego walka polityczna?
    Co ma do diabła PIS czy PO do ocieplania budy dla psa?!

    --
    MN

  • 32. Data: 2018-03-01 13:30:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-02-27 o 18:45, Marcin N pisze:

    > Walka aborcyjna i do tego walka polityczna?
    > Co ma do diabła PIS czy PO do ocieplania budy dla psa?!

    Jak to co?

    Pierwszy Sekretarz Partii stawia na koty, dlatego bud dla psów nie
    ogacamy ;)

  • 33. Data: 2018-03-01 20:01:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 marca 2018 13:30:44 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak to co?
    >
    > Pierwszy Sekretarz Partii stawia na koty, dlatego bud dla psów nie
    > ogacamy ;)

    ale co tez pan - pierwszy sekretarz jest takim milosnikiem zwierząt ze zabije całą
    futrzarską branżę :/

    b.

  • 34. Data: 2018-03-03 21:13:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.02.2018 13:13, collie wrote:

    > Tu apel do takich użytkowników psa, z ludowym podejściem do psów,
    > funkcjonującym zresztą od stuleci na wsi: teraz gdy w nocy -15 st.

    Moi sąsiedzi tubylcy / lokalsi nie mają żadnego poszanowania psów.
    Biedaki siedzą przy -19 na łańcuchu.
    Już nie raz widziałem samochód jakiejś fundacji i radiowóz obok jak
    odbierali te biedne psy.

  • 35. Data: 2018-03-03 21:15:52
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.02.2018 17:39, Marcin N wrote:

    > No nie wierzę... Temat budy dla psa stał się polem walki aborcyjnej.

    Ja jestem za aborcją - kobieta powinna sama decydować czy chce urodzić
    czy nie. Zlepek komórek to nie człowiek.

  • 36. Data: 2018-03-03 21:27:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 lutego 2018 13:53:53 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ty sie katolicyzmem nie podpieraj, jakos tak dziwnie jest ze zwierzątka to cenne i
    dbać trzeba, ale ludzi abortować jak najbardziej :/

    Się wtrące jako człek co najlepsze lata młodośći na katolickiej wiosce spedzil a
    kolejne lata niestety do miasta trafił
    Wiocha była ok ludziska do kościoła sytematycznie biegają, każdy plebana na kolede
    ugosci kasy nie żałuje ale piesy w większosci zgród przy budach na metrowych
    łańcuchach. Nawet w tych najbardziej katolickich rodzinach
    Ja z tych co to mają pecha bo jak mury kościoła przekraczają to wtedy zawsze msza
    pogrzebowa jest ale piesów miałem łacznie kilkanaście(ostatni ten co teraz koło
    kanapy leży 3 tygodnie temu ze schroniska do nas trafil) i żadnego przy budzie nie
    trzymałem
    Tu gdzie teraz mieszkam to cetrum miasta praktycznie w najbliższej okolicy z
    pietnaście chałup jest, w żadnej piesa przy budzie nie widze
    Ale i mało kto tu plebana na kolęde do chaty wpuszcza z tego co wiem
    Więc wniosek taki moze nieuzasadnioby mi wyszedl ze im bardziej katolicka zagroda tym
    gorzej zwierzaki tam mają

  • 37. Data: 2018-03-03 21:47:48
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.03.2018 21:27, Kris wrote:

    > Wiocha była ok ludziska do kościoła sytematycznie biegają, każdy plebana na kolede
    ugosci kasy nie żałuje
    A u mnie jeszcze ciekawiej. Na każdym narożniku jest kapliczka lub krzyż
    i kiedyś się zastanawiałem co oni tak tam parkują samochody, jeszcze nie
    znałem obyczajów.
    Raz idę żeby się przyjrzeć, a w autach siedzą i wymachują łapskami w
    nienaturalnych pozach jak dla pasażerów pojazdów mechanicznych.
    Zamurowało mnie. Lokalsi sobie tam jakieś mini msze odprawiają.

  • 38. Data: 2018-03-03 21:57:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 marca 2018 21:47:57 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

> [...]
    > nienaturalnych pozach jak dla pasażerów pojazdów mechanicznych.
    > Zamurowało mnie. Lokalsi sobie tam jakieś mini msze odprawiają.

    W mojej rodzinnej wiosce jest tak samo do dzisiaj
    Tu gdzie teraz mieszkam to jest 10 km dalej alen już ludziska bardziej świadomi
    Ale ja tam nie krytykuje dopóki mi w droge nie wlezą
    A póki co nie włażą
    Ale np godzinę jazdy rowerem od mojej chaty jest wiocha co pleban czyta w kościele
    kto go wpuścil na kolęde a kto nie. Numery domów itp
    W 21 wieku żyjemy?

  • 39. Data: 2018-03-03 22:05:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestem ateista i nie uwazam ze to tylko zlepek komorek. W tym zlepku komorek jest
    pelna informacja o czlowieku jaki z nich bedzie. Jaki bedzie mial kolor wlosu i
    oczow, czy bedzie wysoki czy niski, czy bedzie madry czy glupi, kiedy umrze itd.
    Kazde powstajace zycie jest jedyne i niepowtarzalne. Bezmyslne zniszczenie go to
    zbrodnia. Oczywiscie w wyjatkowych sytuacjach moge dopuscic aborcje ale tylko w
    wyjatkowych a nie dla kaprysu. Co innego z tabletka "dzien po". Powstanie nowego
    zycia zalezy odbardzo wielu czynnikow a nie tylko od umoczenia. Tabletka dzien po
    prawie nigdy nie dziala bo nie musi, za to daje duzy komfort psychiczny.

  • 40. Data: 2018-03-03 22:35:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 3 marca 2018 21:15:55 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja jestem za aborcją - kobieta powinna sama decydować czy chce urodzić
    > czy nie. Zlepek komórek to nie człowiek.

    jesli zlepek komorek to nie człowiek to niech kobieta decyduje. Ale jesli człowiek -
    to nikt nie ma prawa decydować o pozbawieniu życia innej niewinnej osoby.
    A teraz zajrzyj do książek i znajdz czym są sklejone komórki w tym zlepku. Mam
    niejasne wrażenie ze takiego kleju nie ma a ty błądzisz głęboko.

    Za ciemnogrodu to moze i nie wiedzieli kiedy sie zaczyna człowiek, ale w koncu juz
    XXI wiek mamy, to powinno być jasne. Choć jak widze jak rozwija sie ruch wierzących
    ze ziemia jest płaska to zaczynam wątpić w ludzką inteligencję.