  • 91. Data: 2016-09-15 08:24:18
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.09.2016 21:41, Lisciasty wrote:

    > Że jakie że? Moja nie rozumi.

    Nadstawne:
    http://www.yest-okna.pl/data/static/image/bez_zabudo
    wy_(pokrywa_rewizyjna_od_dolu).jpg

    Lepsze takie:
    http://rol-dekor.pl/files/integro_schemat.jpg

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 92. Data: 2016-09-15 08:31:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 00:59:54 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > Liściasty, poprosimy o zdjęcia wewnątrz, co tam z ociepleniem sufitu
    > teść wyprawia ?

    na szybko bo muszę lecieć:

    lisciasty.firehost.pl/przekroj.bmp

    > Już wszystko wiesz :-) Te cegły na dole podniosły mostek termiczny wyżej
    > nad posadzkę, taki tego skutek :/

    Już pisałem że ten mostek jest marny. Nie ma się czym przejmować.

    L.

  • 93. Data: 2016-09-15 08:38:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 08:24:23 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Nadstawne:
    > http://www.yest-okna.pl/data/static/image/bez_zabudo
    wy_(pokrywa_rewizyjna_od_dolu).jpg

    No to mam coś podobnego, z tym że jest to kompletnie schowane pod styropianem
    a od środka tez ostyropianowane, problemem pozostaje pewnie
    ewentualna infiltracja powietrza, ale w zasadzie ta puszka jest
    szczelna.

    L.

  • 94. Data: 2016-09-15 08:49:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.09.2016 08:38, Lisciasty wrote:
> [...]
    > a od środka tez ostyropianowane, problemem pozostaje pewnie
    > ewentualna infiltracja powietrza, ale w zasadzie ta puszka jest

    Nie może być szczelna skoro zwija się do niej roleta
    Będzie tam minusowa temp. zimą.
    Jaka grubość styropianu jest miedzy wnętrzsem domu a wnętrzem puszki - 1cm?
    A rewizja jest w środku czy od strony zewnętrznej?
    Masz silniki w tych puszkach?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 95. Data: 2016-09-15 10:31:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-15 o 08:05, Lisciasty pisze:

    > Kleiłem teściowej dach i komin takim glutem dekarskim bezbarwnym,
    > piszesz że słabe toto, ale póki co na czubku komina, gdzie skwar,
    > deszcz i wiatr, jakoś nie chce odlecieć i jest ciągle elastyczny.
    > Może spróbuję czymś takim, jednak warunki przy oknie są o niebo lepsze
    > niż na kominie.
    > Albo pojechać na grubo akrylem, a potem po wyschnięciu zaglutować
    > dla ochrony.

    U mnie po dekarskim Soudalu komin byl szczelny przez trzy lata. Po
    Tytanie chyba tylko z rok. To, ze siedzi nie znaczy, ze trzyma. Ale moze
    kupiles cos lepszego. Jak sie sprawdza to zrob tym. Akrylem ne kombinuj,
    bo on wysycha i robi sie twardy. W konsekwencji sie odspaja.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2016-09-15 11:33:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 10:31:28 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tytanie chyba tylko z rok. To, ze siedzi nie znaczy, ze trzyma. Ale moze
    > kupiles cos lepszego. Jak sie sprawdza to zrob tym. Akrylem ne kombinuj,
    > bo on wysycha i robi sie twardy. W konsekwencji sie odspaja.

    http://www.skleprolniczy.pl/zdjecia/459.jpg
    Proponuje to. Niezniszczalne diabelstwo

  • 97. Data: 2016-09-15 11:48:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.09.2016 10:31, Maniek4 wrote:

> [...]
    > kupiles cos lepszego. Jak sie sprawdza to zrob tym. Akrylem ne kombinuj,
    > bo on wysycha i robi sie twardy. W konsekwencji sie odspaja.

    Polecam to:
    http://sklep.budman.com.pl/klej-do-rynien-tuba-310-m
    l,3,6847,1288

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 98. Data: 2016-09-15 12:59:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 08:49:51 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Nie może być szczelna skoro zwija się do niej roleta

    Szczelna miałem na myśli między roletą a chałupą.

    > Będzie tam minusowa temp. zimą.
    > Jaka grubość styropianu jest miedzy wnętrzsem domu a wnętrzem puszki - 1cm?

    Ze 2 cm, no i w środku puszki też jakowyś styropian występuje.

    > A rewizja jest w środku czy od strony zewnętrznej?

    W środku.

    > Masz silniki w tych puszkach?

    Silnik biologiczny, targanie tasiemką.

    L.

  • 99. Data: 2016-09-15 13:07:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.09.2016 12:59, Lisciasty wrote:
    > Ze 2 cm, no i w środku puszki też jakowyś styropian występuje.

    2cm - no właśnie.
    czyli na całą szerokość okna masz mostek.
    We wszystkich oknach masz pewnie taką roletę.
    I co z tego, że KIKI i inni doradzają jak załatać w innym miejscu skoro
    tu masz taaaakie dziury.
    Możliwe, że będzie przemarzać w okolicy puszek i od wewnątrz. Może też
    pokazać się grzyb po czasie. Choć tego nie wiem na pewno ;-)

    Dobrze, że nie masz silników.
    Widziałem kiedyś dom w którym w takich roletach silniki zimą zamarzły.
    Rolety stały, przez czas mrozów, w takiej pozycji w jakiej były przed
    tym, kiedy zamarzł silnik :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 100. Data: 2016-09-15 13:08:02
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > Szczelna miałem na myśli między roletą a chałupą.

    > Ze 2 cm, no i w środku puszki też jakowyś styropian występuje.

> [...]

    To będzie całe nadproże przemarznięte i będzie się tam zbierać
    kondensat. Kiedyś tak miałem tam gdzie 10 lat temu mieszkałem.