  • 141. Data: 2016-09-19 10:13:27
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 09:10:59 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Pisałeś, że masz taki komplet?

    Muszę sprawdzić co ja tam mam teraz, dawno nie zaglądałem...

    > No to mam, stoi pod domem klekot... 8 lat ma, jeżdżę od nowości, silnik,
    > DPF i skrzynię jeszcze opchnę, bo jest na to popyt. ;) Jeżdże teraz bardzo
    > mało i na małych odcinkach (dziennie 5km, raz w tygodniu max. 80km).

    Kluczowa jest masa klekota i jak najmniej wynalazków w środku.

    > Co ze wspomaganiem, ogrzewaniem i klimatyzacją? Jednak bym chciał to mieć.

    Ze stanu na kilka lat do tyłu to takich luxusów nie przewidywało się.
    To wszystko żre prąd, a jak chcesz mieć sensowny koszt akumulatorów
    i sensowny zasięg, to niestety trzeba minimalizować "spożycie".
    W spalinówce masz to w d. bo zasób energii jest ogromny.

    > :> Sprężarkę wiadomo, można zasilić. Nagrzewnicę też wymienić na prąd? W
    > sumie mam webasto, poczułbym się prawie jak w zaporożcu. :D

    Trza pogadać z odpowiednim człekiem, link niżej.

    > Po co skrzynia biegów? ;P

    Ponoć jest lepiej. Ja nie odkrywałem koła na nowo i wzorowałem
    się na tym tutaj osobniku:

    http://www.samochodyelektryczne.pl/

    > Akumulatory się montuje zamiast zbiornika paliwa
    > czy (obok tego również) w komorze silnika?

    Zależy od modelu padaki, ale najczęściej w bagażniku.

    > Nie ma firm które się tym zajmują?

    Ten gość z linka chyba robi. A firm nie szukałem, chciałem samemu
    żeby był fun i niższy koszt ;)

    L.

  • 142. Data: 2016-09-19 10:14:18
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 18 września 2016 22:13:47 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > A po co zostawiać skrzynię biegów w elektryku?

    Patrz list poniżej, tam gdzie dałem linka

    http://www.samochodyelektryczne.pl/

    jak masz silniki w kołach to nie trza, a jak montujesz
    zamiast spaliniaka to chyba trzeba.

    L.

  • 143. Data: 2016-09-19 13:08:33
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 19.09.2016 10:14, Lisciasty wrote:

    Liściasty: Jak będziesz naprawiał szparę między ociepleniem? Masz jakieś
    plany? Będziesz próbował wsypać kulki?

  • 144. Data: 2016-09-19 13:35:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 13:08:35 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > On 19.09.2016 10:14, Lisciasty wrote:
    >
    > Liściasty: Jak będziesz naprawiał szparę między ociepleniem? Masz jakieś
    > plany? Będziesz próbował wsypać kulki?

    Na razie na placu boju został perlit, kupię i zobaczymy ile da się wsypać.
    A kiedy? Pewnie w najbliższy weekend, chyba że wcześniej uda się kupić...

    L.

  • 145. Data: 2016-09-19 13:58:30
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 19.09.2016 13:35, Lisciasty wrote:

    > Na razie na placu boju został perlit, kupię i zobaczymy ile da się wsypać.
    > A kiedy? Pewnie w najbliższy weekend, chyba że wcześniej uda się kupić...

    Możesz sobie pomagać sprężonym powietrzem. Nie za ostro ale tak żeby
    popychać. Zmniejsz ciśnienie na reduktorze.

    Po ilości wsypanej będzie wiadomo.

  • 146. Data: 2016-09-20 12:52:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Sep 2016 01:13:27 -0700 (PDT), Lisciasty

    BTW https://www.youtube.com/watch?v=fXsQGWWz3Is

    --
    Pozdor
    Myjk