  • 11. Data: 2009-05-21 23:03:18
    Temat: Re: Budowa, developer i kontrole.
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Nex@pl pisze:
> [...]

    Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska i PIP mogą największe mandaty
    przyłożyć i z miejsca wstrzymać wszystko - WIOŚ, nadzór niby też ,ale
    to w określonych sytuacjach - żagrożenia

    to może Ci się wydawać :)

    > Na razie nie chcę być "mendą" i podpier**** ich jak moher.

    BTW
    Nie widziałem, jeszcze mohera żeby uprzejmie doniósł :), głównie to
    właśnie niezdrowa konkurencja? Coś chyba pisałeś o branży budowlanej ;)

  • 12. Data: 2009-05-21 23:19:28
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    detektyw pisze:

    > Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska i PIP mogą największe mandaty
    > przyłożyć i z miejsca wstrzymać wszystko - WIOŚ, nadzór niby też ,ale to
    > w określonych sytuacjach - żagrożenia

    Jak ktoś z ww. 'wstrzyma' developera to będzie mistrzem świata
    zawodowców ;), sprawa trafia do ... i na podstawie prawomocnego wyroku
    urząd będzie musiał pokryć 'straty' za przestój, jak kierbud oberwie
    i pójdzie na skargę to wezmą sobie nowego i tak się to będzie kręcić
    dopóki jakiś urząd nie zgłosi do prokuratora - tylko wtedy nogi się
    uginają developerom, takim o jakim pisze Nex@pl.

  • 13. Data: 2009-05-22 05:50:43
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Piotrek pisze:

    > PIP, nadzor budowlany, SM i policja
    > to tak na szybko :)
    >
    > pytanie na ile sie przejma ? skoro jest sporo niedociagniec to moze ich to
    > zabolec i bardzo dobrze, ale jak sa wporzadku to nic im ine zrobia.
    > kolega na jednej budowie bedac kierownikiem budowy mial minimum raz w
    > tygodniu kontrole :)
    > widocznie komus z sasiedztwa sie nie podobalo ze sie hipermarket stawia :)
    > poza tym ze marnowali mu czas to zadnych nieprzyjemnosci z tego tytulu nie
    > mial bo wszystko bylo OK.

    Bywa i tak.

    > gorzej mial obecnie :) jak po 22:00 przyjechala SM ze zakluca cisze
    > nocna(wylewali beton) a pozniej policja przyjechala :) niestety tutaj placic
    > trzeba bylo ale i lac beton tez musieli(bywalo ze i po 24h lali jak nie bylo
    > mozliwosci podzielenie tego na etapy)
    > pozniej juz jak mogli to lanie dzielili na etapy byle sie przed 22 wyrobic
    > bo kary musieli placic z wlasnych kieszeni :)

    Z tym akurat nie ma problemów, nie wjechali by o takich porach tutaj
    betoniarką :) Każdy centymetr kwadratowy zajęty.

  • 14. Data: 2009-05-22 05:51:41
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    detektyw pisze:

    > BTW
    > Nie widziałem, jeszcze mohera żeby uprzejmie doniósł :), głównie to
    > właśnie niezdrowa konkurencja? Coś chyba pisałeś o branży budowlanej ;)

    Konkurencją dla developera to ja nie jestem, remont a budowa to chyba
    różnica? :)

  • 15. Data: 2009-05-22 07:00:48
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Konkurencją dla developera to ja nie jestem, remont a budowa to chyba
    > różnica? :)

    Ale robisz to zemszcząć się jak sam napisałęs. Jak on Tobie tak Ty jemu. Ale
    pamietaj ze to działa w dwie strony.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-05-22 07:53:43
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    kiki pisze:

    > Ty jesteś kapusiem. Brzydzę sie takimi jak ty. W ogóle donoszenie jest
    > podłe.

    Chyba za długo żyłeś w latach komuny. W tzw. rozwiniętych krajach jest
    rzeczą normalną brak akceptacji dla działań niezgodnych z prawem i to,
    co u nas nazywane jest kapusiowaniem, tam jest jak najbardziej normalną
    i pożądaną przez społeczeństwo postawą. No i dzięki temu w krajach tych
    panuje porządek prawny a nie burdel jak u nas, gdzie wykonawca ma w
    dupie BHP.
    Nie zapominaj że za koszty leczenia tudzież rentę dla rodziny robotnika
    który zginie na budowie zapłacisz także Ty.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 17. Data: 2009-05-22 11:00:17
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    kris pisze:

    > Ale robisz to zemszcząć się jak sam napisałęs. Jak on Tobie tak Ty jemu. Ale
    > pamietaj ze to działa w dwie strony.

    Mi nie chodzi o jakąś zemstę, bardziej o nauczkę, niech się liczą z
    innymi ludźmi.

  • 18. Data: 2009-05-22 12:08:55
    Od: Ania <a...@w...pl>

    On 22 Maj, 13:00, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

    > Mi nie chodzi o jakąś zemstę, bardziej o nauczkę, niech się liczą z
    > innymi ludźmi.

    To może prościej udać się do kierownika budowy czy innego
    odpowiedzialnego i zgłosić nieprawidłowości? Jak wejdzie Inspekcja
    Pracy to zamiast 2 lat horroru będziesz miał w najlepszym razie trzy
    lata a w najgorszym - rozgrzebaną budowę do końca życia. A jak zaczną
    postępować zgodnie z przepisami to nie tylko zablokują przejazd ale i
    zamkną nawet chodnik.

    Wiele błędów popełnianych jest z głupoty i zaniedbania. Jeśli się
    zainterweniuje osoby odpowiedzialne na ogół reagują.

  • 19. Data: 2009-05-22 13:16:40
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Tak na szybko:
    PINB - to taka policja budowlana która może praktycznie wszystko.Zgłoszenie
    na piśmie, anonimy nie są rozpatrywane.
    Straż miejska- telefon i chłopaki zazwyczaj bardzo szybko przyjeżdżają.
    PIP - pod kątem bezpieczeństwa i czasu pracy ludzi.
    Ochrona Środowiska.
    Właściwy terytorialnie zarząd dróg.

    IMHO, trzeba informować i nie pobłażać wszechobecnemu syfowi i lekceważeniu
    prawa i praw innych ludzi, nawet jeżeli to nas bezpośrednio nie dotyczy.

    --
    Jackare

  • 20. Data: 2009-05-22 13:20:32
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Ty jesteś kapusiem. Brzydzę sie takimi jak ty. W ogóle donoszenie jest
    > podłe.

    Nie jest kapusiem. To normalna obywatelska postawa. Zgodnie z twoim tokiem
    rozumowania, nastepnym razem należy odwrócić głowę na przemoc, czyny
    lubieżne na dzieciach i inne przestępstwa. Dzięki tchórzliwym egocentrykom
    dotkniętym znieczulicą otoczenie wygląda jak wygląda, a gdy takiemu się
    jakaś krzywda stanie to potem najgłośniej krzyczy. Od tego są instytucje i
    organy by załatwiać sprawy zgłaszane przez obywateli. M.in na t łożą podatki
    --
    Jackare