  • 21. Data: 2012-09-08 00:00:25
    Temat: Re: Budowa mostka dojazdowego przez rów.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2012 22:35:06 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Co zrobić... Z drugiej strony - przez samowolki potem nagle zdziwko, bo
    > solidne deszcze i powódź, bo woda nie ma jak spływać.

    Myslisz, ze betonowy krag z papierem przepuszcza wiecej wody niz identyczny
    betonowy krag bez papierka?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2012-09-08 02:18:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 8 Sep 2012 00:00:25 +0200, Maciek napisał(a):

    > Myslisz, ze betonowy krag z papierem przepuszcza wiecej wody niz identyczny
    > betonowy krag bez papierka?

    Problem w tym, że zamiast betonowego kręgu często jest rura o śrdnuicy
    30cm, bo to taniej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 23. Data: 2012-09-08 11:28:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.09.2012 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Myslisz, ze betonowy krag z papierem przepuszcza wiecej wody niz identyczny
    > betonowy krag bez papierka?

    Nie, ale np. rura o średnicy 20cm przepuszcza czterokrotnie
    mniej wody niż betonowy krąg o średnicy 40cm. Nieważne czy z papierem, czy
    bez papiera. Jeśli jakoś zapewnisz, żeby przepusty miały 40cm średnicy bez
    konieczności uzyskiwania papierka, to OK.
    --
    Samotnik

  • 24. Data: 2012-09-09 19:05:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 8 Sep 2012 09:28:42 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

> [...]
    > bez papiera. Jeśli jakoś zapewnisz, żeby przepusty miały 40cm średnicy bez
    > konieczności uzyskiwania papierka, to OK.

    Da się tak zrobić. Tylko to wymagałoby, żeby urzędnicy wzięli się, laboga,
    do pracy.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 25. Data: 2012-09-11 17:54:47
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    .

    > Wg mojego urzędu, niezbędne jest pozwolenie na przebudowę.

    > U mnie nie chcieli dać PnB bez wybudowania zjazdu na drogę prywatną. ;-)
    > --
    > Samotnik
    > Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    Mojemu sasiadowi zrobili lepszy numer.
    Przez jego dzialke przebiega row odwadniajacy ktory ma planie
    zagospodarowania wyznaczona strefe ochronna ze nie mozna na niej nawet
    sadzic drzew i krzewow.
    Sasiad zlozyl papiery o PnB na przejazd przez ten row do swego domu.
    Pozwolenie dostal i jak prawie mial ruszac z robotami to mu to PnB cofneli!
    Facet musial zalatwiac notarialnie ze ma zgody innego sasiada na korzystanie
    z przejazdu przez jego dzialke aby mogl dojechac do swojej.
    A przejazd i tak zrobil i jego uzywa bo inaczej musialby temu od zgody
    notarialnej na przejazd doslownie pod oknami jezdzic.

  • 26. Data: 2012-09-11 20:39:09
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:k2nn4q$rki$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > A przejazd i tak zrobil i jego uzywa bo inaczej musialby temu od zgody
    > notarialnej na przejazd doslownie pod oknami jezdzic.

    Dlatego zawsze powtarzam że urzędników trzeba wypierdolić na zbity pysk a
    nie udowadniać jacy to oni potrzebni i że bez nich kazdy byu sadził na
    działce jak mu się podoba.

    Marek

  • 27. Data: 2012-09-11 21:13:51
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dlatego zawsze powtarzam że urzędników trzeba wypierdolić na zbity pysk a
    > nie udowadniać jacy to oni potrzebni i że bez nich kazdy byu sadził na

    Zgadzam sie z Toba Marku, dlatego w wiekszosci po urzedach chodzi moja zona
    bo raz malo brakowalo abym babie za jej glupote przylozyl.....

  • 28. Data: 2012-09-12 16:22:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 19:05:45 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Da się tak zrobić. Tylko to wymagałoby, żeby urzędnicy wzięli się, laboga,
    > do pracy.

    Herezje glosisz. To wymagaloby, zeby urzednicy PRZESTALI pracowac. Potem
    tylko kilka pokolen i sprawa zalatwiona.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 29. Data: 2012-09-12 19:42:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 16:22:46 +0200, Maciek napisał(a):

    > Herezje glosisz. To wymagaloby, zeby urzednicy PRZESTALI pracowac. Potem
    > tylko kilka pokolen i sprawa zalatwiona.

    Owszem nie. To znaczyłoby, że urzędnicy zaczęliby sprawdzać co naprawdę
    jest wybudowane i czy nie zmienia stosunków wodnych. Co implikuje, że
    musieliby się na tym znać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 30. Data: 2012-09-12 20:16:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 19:42:52 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Owszem nie. To znaczyłoby, że urzędnicy zaczęliby sprawdzać co naprawdę
    > jest wybudowane i czy nie zmienia stosunków wodnych. Co implikuje, że
    > musieliby się na tym znać.

    Dosc metny wywod :> Od armii urzedasow lepszy jest obywatel, ktory
    wspolnego nie uwaza za niczyje i szanuje jak wlasne.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio