  • 91. Data: 2009-02-08 21:56:18
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > ludzie chcą płącić...
    i dlatego pisza tutaj ze ceny sa nienormalne ??
    > a co usprawiedliwia ceny któe sobei dyktują prawnicy czy notariusze?
    nic ale oni musieli sie wyksztalcic a znani mi budowlancy czesto nie
    skonczyli podstawowki wiec nie porownuj ich wartosci
    --
    Robert CyberM

  • 92. Data: 2009-02-08 21:57:34
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > + koszt napraw oraz wymiany części i płynów eksploatacyjnych
    i to Cie kosztuje ~2000PLN tygodniowo ? czym Ty jezdzisz do roboty ?
    maybachem ??
    --
    Robert CyberM

  • 93. Data: 2009-02-08 22:00:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > A powiedz mi czemu zatem byle pomocnik murarza ma byc wiecej wart od tego
    > wspomnianego studenta??

    Bo jest większy popyt na jego pracę i mniejsza konkurencja :)

    > Powiedz mi, kto bedzie wymyslal coraz lepsze silniki, doskonalsze
    > rozwiazania, cieplejsze domy, nowe technologie?

    Ci, którzy na tym zarobią sprzedając technologię producentom, a tamci gotowe
    produkty klientom.

    > Bo tam nie ma prawa popytu i podazy, a ludzie nie pracuja wylacznie dla
    > pieniedzy, moze nie maja innego wyjscia, a moze pielegniarka po prostu nie
    > nadaje sie do lopatowania przy betoniarce.

    A może lepiej jej będzie jej szło szydełkowanie od zniczulicy (nie mylić ze
    znieczulaniem) w stosunku do pacjentów.
    Taka płaca jak praca.

    > Hydraulikow potraktujemy tym samym algorytmem?? Po skonczeniu zawodowki,
    > czy technikum w zaleznosci od czasu trwania nauki kazdy bedzie
    > odpracowywal w jakims urzedzie za np. polowe stawki godzinowej pracujacych
    > tam urzednikow bez premii. No chyba ze zaplaci za nauke sam. Bo niby dla
    > czego jakis byle hydraulik bez naukowego horyzontu ma zarabiac 300zl na
    > godzine zaraz po skonczeniu kursu OHP, a ten glab student bez pojecia o
    > zyciu musi zdobywac jakies doswiadczenie jak za studia nie placi??

    Ależ oczywiście. Ustalmy tylko zasady i po sprawie i już mamy całkowicie
    sprywatyzowane i sfinansowane szkolnictwo :)

    > Nie wiesz dla czego wielu robi samemu?? Bo ci ktorzy mogli by to zrobic
    > chca za duzo i do tego bywa, ze wiecej wcale nie potrafia. Ludzie nie
    > zawsze nie chca dac zarobic, ale czesci po prostu na obecne stawki w ogole
    > nie stac. Maja wiec wybor zrobi sam, albo wcale. Mnie to nie dziwi.
    > Po za tym nie przesadzaj z tymi pytaniami na grupach. Sam nieraz madrze
    > gadasz i wiele wyjasniasz. Nie zauwazylem zeby dzielenie sie wiedza bylo
    > dla Ciebie jakims problemem, ze Adamow Plaszczycow swiat nam daje to tez
    > moze jakas wartosc, nie ma co uogolniac.

    Bo wychodzę z założenia, że uświadamiajc potencjalnych klientów, pozbywam
    się nieuczciwej konkurencji - partaczy, którzy mogą zostać przez takiego
    klienta zdemaskowani i obnażeni kilkoma pytaniami ;))))

  • 95. Data: 2009-02-08 22:01:34
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > dokladnie tak, bo pozniej sa absurdalne sytuacje o jakich pisal Marek.....
    absurdalne to jest tlumaczenie kretactwa. takie mamy prawo i koniec. masz
    prowadzic (uczciwie) ksiazke przebiegow i sie z tego rozliczac. miedzy
    innymi dlatego ze wiekszosc spoleczenstwa okrada swoj kraj mamy jak mamy.
    drogi, lecznictwo, edukacja... w duzym uproszeczniu zacofanie kraju wynika
    z faktu ze jest okradane przez obywateli (i nie truc mi tu ze na gorze
    kradna wiecej bo to nie usprawiedliwia tych na dole)
    --
    Robert CyberM

  • 94. Data: 2009-02-08 22:01:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    rrr. napisal:
    > Tak ale teraz likwidując pobór do wojska niewątpliwie uszczuplono
    > przychody uczelni niepaństwowych :)

    Zartujesz, ale to wcale zabawne nie jest. Jak masz kontakt
    z jakimis uczelniami prywatnymi to spytaj sie, jak im nagle
    wzrola liczba chetnych, gdy Adobe oglosil oferte Photoshopa
    dla studentow. Oczywiscie nie musze dodawac, ze ci 'studenci'
    nigdy realnie zadnych studiow nie zaczeli, bo sprawa szla tylko
    o legitymacje i pieczatke.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 96. Data: 2009-02-08 22:02:30
    Temat: Re: Budowlaniec i budzetówka
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Piotr napisał:
    > 1. Urzędnikowi wydaje się, że jest niezbędny. Fachowiec na budowie jest
    > nieodzowny.
    a bez pieczątki urzędnika budowa nie ruszy i fachowiec będzie w uchu
    dłubał.
    > 2. Budżetówka to również służba zdrowia z której fachowiec nie skorzysta gdy
    > choruje. Czemu? Ponieważ kasę za nierobienie niczego, tylko chorowanie,
    > dostanie jedynie w przypadku 30-dniowego zwolnienia.
    Nieprawda. I dlaczego budowlaniec płaci ZUS zazwyczaj od najniższej
    podstawy ?
    Woli prytwatną wizytę od
    > tej "darmowej". Pomijam choroby typu nowotwór, chirurg czy cięższe przypadki.
    > Praktycznie wszyscy jesteśmy wtedy traktowan-leczeni tak samo.
    Nieprawda, ja w zeszłym roku się wkurzyłem i zacząłem korzystać z
    publicznej służby zdrowia, bo tyle lat płacę i uważam, że mi się należy.

    pzdr.
    rafał

  • 97. Data: 2009-02-08 22:04:37
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > 11. Porównywanie restrykcyjnych przepisów z USA dot. użycia np. pojazdu są
    > z dupy wzięte. Tam państwo w paliwie nie zabiera połowy kasy, nie dzieli
    > pojazdów na te z silnikiem benz. czy diesel, nie dzieli pojazdów na
    > ciężarowe i osobowe z k...wa zajebistą kratką itd. Debil porównuje aparat
    > skarbowy i przepisy polskie i amerykańskie. Gdybym żył i pracował w
    > stanach to pisałbym
    > ten post z Aspen, a nie z mieszkania w bloku!
    dzieli na te z 4 cylindrami i wiecej jesli mnie pamiec nie myli... wiec tez
    jest sie do czego przyczepic ;)
    --
    Robert CyberM

  • 98. Data: 2009-02-08 22:05:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Piotr napisal:
> [...]
    > przepisy polskie i amerykańskie. Gdybym żył i pracował w stanach to pisałbym
    > ten post z Aspen, a nie z mieszkania w bloku!

    Wiesz, w pierwszym momencie mi to umknelo, ale teraz dostrzeglem.
    Jak wylazlo z ciebie chamstwo, to dalsza wymiana zdan nie ma sensu.
    Siedz sobie w swoim samozadowoleniu, az ci uszami wyjdzie.
    Ciekawe, ze gdy brakuje argumentow, to bluzgi wylaza na wierzch...
    EOT.
    --
    Bez pozdrowien,

    Jacek

  • 99. Data: 2009-02-08 22:07:47
    Od: "endriu" <m...@w...pl>

    >Oj, tak. Rozpetala sie taka walka klas, ze kamien na kamieniu nie zostanie
    >:)
    >Twoje slowa byly jak ten motylek chaosu :D co rozpetuje burze na drugiej
    >polkuli.

    O przepraszam,
    to ja byłem motylkiem

    Wy już chaosem

    Endriu

  • 100. Data: 2009-02-08 22:13:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > i dlatego pisza tutaj ze ceny sa nienormalne ??
    > nic ale oni musieli sie wyksztalcic a znani mi budowlancy czesto nie
    > skonczyli podstawowki wiec nie porownuj ich wartosci

    oni mają zagwarantowane ceny przez państwo które wprowadziło na ich usługi
    reglamentację.

    co więcej nei ponoszą żadnej odpowiedzialności za to co czynią.