  • 131. Data: 2009-02-09 01:13:26
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a jak ci państwo każe zabijać żydów to też polecisz z pałką zagonic ich
    > do obozów?
    pitolisz tak by pitolić ? czy brak Ci merytorycznych argumentów ?

    > jaki masz realny wpływ na prawo w głosowaniu? szczegtolnei w kraju w
    > którym nie ma żadnej partii realnie liberalnej.
    a co ma do tego rodzaj partii ? z tego co pamiętam największa swoboda
    gospodarcza była jak rządziła PZPR.
    pzdr.
    rafał

  • 132. Data: 2009-02-09 01:21:15
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]

    > chce placic za wojne w Iraku, odwierty geotermalne w Toruniu, na wyzsze
    > diety dla poslow i odprawy dla wiceministrow. Nie chce placic pensji dla
    > Rady Radiofonii, kupowania 5 razy za drogich kas fiskalnych i rolek do nich,
    > ktore nie wiem jak przechowywac i gdzie biorac pod uwage czasookres ich
    > przechowywania. Wielu rzeczy nie chce i wole swoje pieniadze wydawac sam, bo
    > w ten sposob zarobi ktos u kogo zostawie swoje pieniadze. Jak zmieni sie ta
    > oderwana od obywatela polityka, to moze wiecej ludzi poczuje potrzebe

    Dorzuć jeszcze zaszłości historyczne, że zabory, że okupant itd. a to
    dalej będzie żałosną próbą usprawiedliwienia kradzieży - jaką jest
    niewątpliwie niezgodne z prawem niepłacenie podatków. I tyle, żadnej
    ideologii. A co do żali ? co zrobiłeś by to zmienić ? Tu przywołam słowa
    ogólnie lubianego Adama P. :) który wyśmiewa leniwe "nie da się". Jeśli
    sami czegoś nie zrobimy, nikt tego za nas nie zrobi, chyba że to będzie
    kop w naszą dupę. Tym radosnym stwierdzeniem życzę dobrej nocy i pozdrawiam
    rafał
    PS. Jeszcze tylko jedno - odebranie pieniędzy Złotym Ustom Torunia, na
    geotermię, tylko za to jaki i kim on jest - to również niesprawiedliwość.

  • 133. Data: 2009-02-09 01:30:01
    Od: "rrr." <d...@w...or>

> [...]

    > praworządności. Szara strefa tam też kwitnie bo usługa na lewo jest
    > sporo tańsza niż ta legalna.
    >
    > Prawo które jest opresywne rodzi bunt i sprzeciw, gdy podatki są wysokie
    > ludzie zaczynają kombinować bo celem człowieka jest dobro jego rodziny,
    > gdy przyciśniesz ojca rodziny to nawet zabije a nie tylko będzie
    > kombinował z podatkami.
    >
    > Popatrz co sie dzieje z abonamentem TV coraz mniej ludzi go płaci,
    > właściwie nikt sie nei wstydzi tego przyznać nawet publicznie. Czy gdyby
    > TV publiczna była naprawdę publiczna to też by tak wyglądało?

    Zawsze znajdziesz sobie wymówkę, żeby nie płacić, dyskusja nie ma sensu.
    To nie ja jestem zły, że kradnę, tylko oni, bo to przez nich kraść
    muszę tak ? Daj spokój. A tak przy okazji, to nie mamy w Polsce
    szczególnie wysokich podatków.

    pzdr
    rafał

  • 134. Data: 2009-02-09 06:32:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:
> [...]
    > PS. Jeszcze tylko jedno - odebranie pieniędzy Złotym Ustom Torunia, na
    > geotermię, tylko za to jaki i kim on jest - to również

    danie mu forsy mimo błędów we wniosku to była niesprawidliwość, odebranie
    było prawidłowym działaniem.

  • 135. Data: 2009-02-09 06:35:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:

> [...]
    > sensu. To nie ja jestem zły, że kradnę, tylko oni, bo to przez nich
    > kraść muszę tak ? Daj spokój. A tak przy okazji, to nie mamy w Polsce

    głupie 50%... sprawdź kiedy mamy dzień wolności podatkowej.

    tylko nei licz samego dochodowego, dolicz akcyzę i nieodliczalny dotychczas
    od paliwa vat, zus i inne drobne opłaty. a potem zobacz kiedy takie dni
    wypadają w innych krajach.

  • 136. Data: 2009-02-09 06:35:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:

    > pitolisz tak by pitolić ? czy brak Ci merytorycznych argumentów ?

    > a co ma do tego rodzaj partii ? z tego co pamiętam największa swoboda
    > gospodarcza była jak rządziła PZPR.

    żałosne prawda? najbardziej liberalni sa postkomuniści :)

  • 137. Data: 2009-02-09 06:50:07
    Temat: Re: Budowlaniec i budzetówka
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Wiesz, w pierwszym momencie mi to umknelo, ale teraz dostrzeglem.
    > Jak wylazlo z ciebie chamstwo, to dalsza wymiana zdan nie ma sensu.
    > Siedz sobie w swoim samozadowoleniu, az ci uszami wyjdzie.
    > Ciekawe, ze gdy brakuje argumentow, to bluzgi wylaza na wierzch...
    > EOT.
    > --=20
    > Bez pozdrowien,
    >
    > Jacek

    Mi nie umknęło za to, że skończyły Ci się argumenty. Nazywanie po imieniu
    pewnych spraw pewnie Cię mocno stresuje, może nawet boli. Chamem Cię nie
    nazwałem, nie miałem takiego zamiaru. Traktuję Cię z dużej litery i na razie
    tak zostanie. Aha, zamozadowolenie osiągnę, gdy na tej grupie przestaniemy
    kombinować jak samodzielnie można złożyć rozdzielnię el, wykopać studnię czy
    podłączyć gaz do kuchenki, a nie kiedy spadną ceny na usługi. Ty masz zarobić
    na fachowca, ja mam wykonać robotę zgodnie ze sztuką.

  • 138. Data: 2009-02-09 08:58:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@p...de.sp> napisał w wiadomości
    > jego zleceniu, narzut na płace za urlopy i zwolnienia lekarskie
    > pracowników,

    Nie twierdze ze tak jest u Ciebie ale w branży która reprezentujesz to
    pracownicy są zatrudniani albo na czarno albo na umowe o dzieło itp. Więc
    urlopy zwolnienia ZUS to tylko teoria.

> [...]
    > wykonujący dla miasta remonty lokali socjalnych. Aby taki interes był w
    > ogóle opłacalny dla firmy zatrudniającej ok 10 pracowników musi "wziąć"
    > (czyli wygrać przetargi) na ok 5-7 lokali jednorazowo. W innym przypadku
    > mu się to nie kalkuluje. I tak w rozliczeniu powykonawczym zawsze jeszcze
    > jakiś inspektor coś mu "wytnie" z kosztorysu powykonawczego. Ja jestem
    > zbyt biedny na takie układy i wolę pracowac dla klienta dla którego
    > podstawowe kryterium to właściwe wykonanie roboty a cena jest sprawą
    > drugorzedną. Generalnie w ogóle staram się unikać zleceń od osób
    .

    Zacznij np budować swój dom to zobaczysz to wszystko z pozycji inwestora i
    myślę ze troche Twoje poglady będą inne

    Kris

  • 139. Data: 2009-02-09 09:01:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Mnie uczono, ze dywidende placi sie z zysku wypracowanego spolki. Wartosc
    > akcji tak naprawde nie ma/moze nie miec zadnego znaczenia dla firmy w
    > kontekscie jej zysku, czy wartosci faktycznej. Nie slyszalem zeby
    > wyplacano dywidende od wartosci firmy i co to jest ta wartosc, ale to nic
    > nie znaczy. Tylko czy tu nie wystepuje swego rodzaju przeklamanie
    > podawanych gdzies danych??

    No ale akcje firmy z dobrym zyskiem powinny isc w gore. Klopot w tym, ze
    wyplacenie dywidendy jest jak konsumowanie odsetek w banku - mozesz je
    wyplacic, a mozesz obrocic w kapital i zostawic w banku. W przypadku firmy
    ten mechanizm jest bardzo silny (niewyplacanie dywidendy w celu wzmocneinia
    spolki) i dotyczy tak slabych jak silnych, malych i duzych. Z reszta
    dlugoterminowe inwestowanie (czyli w duzym uproszczeniu "pozytwne",
    "niespokulacyjne") na tym, polega by nie uszczuplac inwestycji - niech sie
    mnozy, wyplacac zaczniemy na emeryturze. Oczywiscie jesli spolka wyplaca
    dywidende w cale nie oznacza, ze robi cos zle. Ja tylko zaznaczam, ze nie
    nalezy wprost i jednoznacznie wiazac wysokosci dywidendy z kondycja firmy,
    czy z prognoza jej przyszlej kondycji (chociaz niewyplacenie dywidendy
    zwykle - nie zawsze - lepiej prognozuje na przyszlosc).

  • 140. Data: 2009-02-09 09:04:01
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > czy
    > podłączyć gaz do kuchenki, a nie kiedy spadną ceny na usługi.

    całę szczęście, że to nie ty decydujesz, o czym się dyskutuje na tej grupie
    :-)
    to nie jest forum branżowe budowlańców z uprawnieniami, ale miejsce, gdzie
    amatorzy dzielą się swoimi doświadczeniami (choć czasem i oni śmierdzą
    leniem zadając sto razy wałkowane pytania :-)), a jak czasem wpadnie
    fachowiec, to tym lepiej, można coś tam zawsze z niego wycisnać:-)... o i
    ile nie trafi się taki, który swoje frustracje z powodu kończącego się boomu
    budowlanego i nieumiejętnością znalezienia się w coraz bardziej
    konkurencyjnej branży odreagowuje na tej grupie...

    > Ty masz zarobić
    > na fachowca, ja mam wykonać robotę zgodnie ze sztuką.

    nie mam gwarancji, że to bedą dobrze wydane pieniądze...wręcz przeciwnie, po
    doświadczeniach z własna budową, nabieram przekonania, że wiele razy
    zostałem naciągnięty... :-(
    popracuj nad promocją troszkę, bo czasy kiedy to majster wybierał klienta
    bezpowrotnie się skończyły, witaj w realnym świecie... :-)

    --
    pozdrawiam
    robert