  • 101. Data: 2016-10-28 23:06:21
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: KIKI <n...@e...il>

    > A Irańczycy byli też "brytyjscy"? - Iran był kontrargumentem dla Francji
    > w której francuskie kobiety pluły na Polaków.

    Pluły na mojego dziadka w obozie Coetquidan w Parthenay Saintes. Dostał
    się tam po ostrzelaniu ich przez ukraińców na rynku miasta Stanisławów,
    10 dywizja piechoty.
    Dziadek mawiał, że francuzi to podły i fałszywy naród.
    Z tego powodu cieszę się jak Polska nie kupuje u francuzów czegokolwiek.

  • 102. Data: 2016-10-28 23:11:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    KIKI wrote:

> [...]
    > Dziadek mawiał, że francuzi to podły i fałszywy naród.
    > Z tego powodu cieszę się jak Polska nie kupuje u francuzów czegokolwiek.

    a za czasy przed mieszkiem I też jesteś poobrażany?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 103. Data: 2016-10-28 23:13:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 28 października 2016 22:21:10 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    uprawdopodobnionych poszlak i dopiero potem znajduje (lub nie) dowody. Na początku
    wystarczą podejrzenia.

    > Przejawiasz postawę typowego pisiorowca - Nie potrzeba dowodów, aby
    > oskarżyć i ukarać, Wystarczy sama "wiara", a oskarżony niech udowodni,
    > że jest niewinny. Dokładnie tak samo jak w średniowieczu. :)

    a skąd ci się wzielo "i ukarać"? Wyraźnie piszę ze dowody się znajduje lub nie. Jesli
    nie to nie ma sprawy. Chcesz mi przypisac jakis automatyzm typu wskaż mi klienta to
    paragraf sie znajdzie - sorry ale nie moja bajka.

    b.

  • 104. Data: 2016-10-29 08:17:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >cieszę się jak Polska nie kupuje u francuzów czegokolwiek.

    Masz w domu szyby z saint-gobain?

  • 105. Data: 2016-10-29 08:41:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 23:13, Budyń pisze:
> [...]
    Jesli nie to nie ma sprawy. Chcesz mi przypisac jakis automatyzm typu wskaż mi
    klienta to paragraf sie znajdzie - sorry ale nie moja bajka.

    Wiesz co to był "pręgierz"? Zadaniem pręgierza było przede wszystkim
    pokazanie winowajcy ludowi. Była to jedna z form kar. Obecnie rolę
    pręgierza pełnią media i środki masowego przekazu np. internet. Niestety
    siła i zasięg obecnego "pręgierza" są znacznie większe i bardziej
    dotkliwe. Osoby bezpodstawnie, publicznie oskarżane często doznają
    większej szkody niż jakiekolwiek więzienie czy kara pieniężna.

    Co do automatyzmu to zbyt często widzę tego typu zachowania u
    zagorzałych pisiorowców. Ty takie cechy właśnie przejawiasz na tym forum.

  • 106. Data: 2016-10-29 09:17:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 października 2016 08:41:26 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > dotkliwe. Osoby bezpodstawnie, publicznie oskarżane często doznają
    > większej szkody niż jakiekolwiek więzienie czy kara pieniężna.

    Na ten pręgierz właśnie wrzuciłem miłośnika drogich zegarków- Nowaka.
    "W ministry" na Ukrainę poszedł za 1600-1800zł. Co o tym sądzisz?

  • 107. Data: 2016-10-29 12:06:17
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    >
    > Co do automatyzmu to zbyt często widzę tego typu zachowania u
    > zagorzałych pisiorowców. Ty takie cechy właśnie przejawiasz na tym forum.

    tym ze próbuję logicznym ciągiem przyczynowo skutkowym opisac jakąś sytuacje? Ano
    próbuję. W ten sposób powstają poszlaki. Dalej moje mozliwosci sie konczą, a moim
    oczekiwaniem są różne (uczciwe!) komisje czy prokuratury.

    b.

  • 108. Data: 2016-10-29 18:48:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Iranczycy nie mieli nic do gadania. Poza tym kontakty Polakow z aborygenami byly
    mocno ograniczone. Polacy najpierw kurowali sie po wyjezdzie z ZSRR a jak sie
    wykurowali to ochraniali pola naftowe i cwiczyli to co przeznaczeni do walki
    zolnierze cwicza. W Polsce protektoratu nie bylo za to bylo generalne gubernatorstwo.
    Funkcyjnie nie jest to specjalnie rozniacy sie od protektoratu system zarzadzania
    podleglymi terenami. Sadzisz ze gdyby w gg pojawili sie zolnierze wloscy, rumunscy,
    ukrainscy czy japonscy to ludnosc cywilna by ich od razu polubila? W czasie II Wojny
    Swiatowej Iran byl pod brytyjska radziecka okupacja.

  • 109. Data: 2016-10-29 19:08:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 października 2016 23:12:04 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a za czasy przed mieszkiem I też jesteś poobrażany?
    Tak przy okazji, bo za dinozaura netykiety się kreujesz od jakiegoś czasu- ntg czy
    jak to się nazywa uskuteczniasz. Po ludzku pisząc netykiete łamiesz. Tak banalnie,
    prosto Ciebie i duszka tu zwabiłem. 1:0 dla mnie. A dalej gramy;)

  • 110. Data: 2016-10-29 19:21:24
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Kris wrote:

    > Tak banalnie, prosto Ciebie i duszka tu zwabiłem.
    > 1:0 dla mnie. A dalej gramy;)

    Jak zwykle jesteś nawalony ;->
    Nie pij tyle!