  • 141. Data: 2015-05-24 17:35:07
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 08:02:59 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Powtórzę, to Tobie ktoś wbił do łba, że w systemie są jakieś Twoje
    > pieniądze. Nie ma ich tam i nigdy nie było.

    Sa. Tylko ze nie ma legalnego sposobu zeby je wyciagnac. Dlatego trzeba
    obalic ten rzad i zlodziei ktorzy do takiego stanu doprowadzili. A nie
    podwijac ogon i udawac ze to nie nasze pieniadze i tak ma byc :)

    Mi nie chodzi o stan prawny. Tylko o faktyczny. Ja i Ty pracujac wplacamy
    tam kase - wiec to JEST nasza kasa. Nie daj sobie nigdy wmowic, ze jest
    inaczej. A juz tym bardziej nie wmawiaj innym ludziom ze to nie ich kasa.
    Bo to juz jest jeden etap dalej prania naszych mozgow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 142. Data: 2015-05-24 23:19:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 maja 2015 23:29:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jak tam po debacie??

    Wybraliśmy nowego budowniczego;)

  • 143. Data: 2015-05-24 23:26:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:19:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wybraliśmy nowego budowniczego;)

    Miło - pojawilo sie swiatelko w tunelu :)

    b.

  • 144. Data: 2015-05-24 23:33:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Miło - pojawilo sie swiatelko w tunelu :)

    mówisz o tym pociągu z przeciwka? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 145. Data: 2015-05-24 23:35:36
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:26:37 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Miło - pojawilo sie swiatelko w tunelu :)
    >

    > b.

    Raczej świetlik w dupie.

  • 146. Data: 2015-05-25 00:39:19
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 15:43:07 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    wahajacy sie, a przeciez o nich chodzi, uzyskali jakies wskazowki.
    merytorycznego przekazu o sprzecznosci: dlaczego pis mowi ze jest tak zle skoro jest
    tak dobrze - otoz jest tak dobrze bo polscy przedsiebiorcy intensywne pracuja - nie
    dzieki wsparciu panstwa a raczej wbrew jego opresjnej polityce. Wszystko czego sie
    sie dotknie aparat pastwowy dziala zle, albo bardzo zle - zatem gruntowna zmiana
    modelu panstwa pozwoli zniesc bariery dla przedsiebiorczosci, to da natychmiastowa
    eksplozje wzrostu gospodarczego i stad beda pieniadze m.in. na wyborcze obiecanki,
    praca itd...

    > W WSI frajerzy nie siedzieli. Jeśli nielicznym udało się zagarnąć cały polski
    majątek to musiało się to odbyć tylko w organizacji typu mafijnego nadzorowanego
    przez instytucję typu WSI. Jeśli PIS rządził i nic nie wykopał spod ziemi to znaczy
    że już nikt niczego nie znajdzie. Duda jako prawnik ma instynkt samozachowawczy i nie
    mając nic więcej niż plotki tematu nie ruszył.

    Masz nadzieję, ze nic na ciebie nie mają...?
    Nie bądż taki pewny.
    Zawsze znajdzie się jakis sąsiad, z ktorym koty darłeś, który cie zakabluje...

  • 147. Data: 2015-05-25 09:23:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Nie tobie zajumał (bo to nie są Twoje pieniądze) tylko przełożył z jednej
    > kieszeni (obligacje) do drugiej (subkonto w ZUS)

    Nie przetłumaczysz :-)

    Ciemny lud wierzy że gdzieś był skarbiec i leżała jego kasa w formie złota
    czy dolarów :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 148. Data: 2015-05-25 09:26:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Wybraliśmy nowego budowniczego;)

    Dlaczego nazywasz marionetkę "budowniczym"?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 149. Data: 2015-05-25 10:27:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-24 o 17:35, Adam Sz. pisze:

    > Sa. Tylko ze nie ma legalnego sposobu zeby je wyciagnac. Dlatego trzeba
    > obalic ten rzad i zlodziei ktorzy do takiego stanu doprowadzili. A nie
    > podwijac ogon i udawac ze to nie nasze pieniadze i tak ma byc :)

    Żaden rząd nie odda już tych składek.

> [...]
    > inaczej. A juz tym bardziej nie wmawiaj innym ludziom ze to nie ich kasa.
    > Bo to juz jest jeden etap dalej prania naszych mozgow :)

    Ależ opłacanie składek niczym nie różni się od roku '45. To, że składki
    są liczone indywidualnie niczego nie zmienia a jedynie służy temu, by
    społeczeństwo myślało, że to jest jego własność. Poza tym nadal kwota
    zebranych składek w wielu przypadkach ma niewiele wspólnego z uzyskiwaną
    emeryturą.

    --
    Pete

  • 150. Data: 2015-05-25 10:43:03
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 09:27:11 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Dlaczego nazywasz marionetkę "budowniczym"?

    No chyba bardziej marionetkę niż PBK być nie można. Tamten podpisywał wszystko jak
    leci i nawet nie czytał. Niedawno się okazało, że nie wie, że prezydent podpisuje się
    pod budżetem.