  • 51. Data: 2015-05-19 21:19:22
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 maja 2015 17:05:51 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Fałszowanie nie polega na podmianie urny czy dodawaniu dodatkowych kart
    > do głosowania.
    > Gdy jesteś członkiem komisji i liczysz głosy, to na kartach z ważnymi
    > głosami kontrkandydata dodajesz krzyżyk czy skreślasz kolejnego
    > kandydata i nagle robi się głos nieważny. Tak ten myk wygląda.
    > W zależności jak są komisje zorganizowane można to zrobić łatwo lub wcale.

    > No to patrz i płacz.
    > https://www.youtube.com/watch?v=1JI8h2dIg1M
    > W zasadzie wystarczy obejrzeć pierwszych 20 sekund filmu.

    Jak dodajesz krzyżyk jak liczysz bez długopisu i kilka osób na ciebie patrzy.
    Dlaczego mam patrzeć i płakać. Daj dokument że w tej komisji sfałszowano wynik a nie
    słuszne uwagi że postąpili nieprawidłowo.

  • 52. Data: 2015-05-19 21:43:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > ustosunkuj sie do twardych danych - wykresów i map. Jesli uwazasz ze nie sa efektem
    falszerstwa musi sie je dac wytłumaczyc inaczej. No napieraj lemingu, posluchajmy:-)

    po pierwsze to musiłbym te dane sprawdzić. Strona nie jest mi znana więc
    nie wiem na ile dane są wiarygodne. Po drugie to to nie ja muszę
    udowadniać brak fałszerstwa.

    To, że nie wiesz dlacze słońce świeci nie wymaga zatrudniania Boga

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2015-05-19 22:07:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 19 maja 2015 21:44:35 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    posluchajmy:-)

    > po pierwsze to musiłbym te dane sprawdzić. Strona nie jest mi znana więc

    chcesz dane z obwodów? proszzzz http://www.elgo.wroclaw.pl/1214w/2014.ZIP, mozesz
    sobie wyrywkowo sprawdzic ze strona pkw czy aby na pewno poprawne i sam takie wykresy
    wygenerowac.
    Tu nie ma sciemy - takie dziwne wykresy wychodzą.

    >Po drugie to to nie ja muszę
    > udowadniać brak fałszerstwa.

    No chyba ze sa powazne poszlaki ze były fałszerstwa :-) Zresztą to ciekawe - bandyci
    przy władzy wykazują sie maksymalnym brakiem skrupułów, afer bez liku w kazdym
    temacie - nawet wyszlo ostatnio ze specsluzby ruska budke spalily by w tv pokazac
    jaki ten pis jest zły - ale wyborów nie sfałszują. O swieta naiwnosci. Oczywiscie ze
    gdyby tylko mieli mozliwosc to zrobia to - niby czemu mieliby akurat tu byc
    porzadni...

    > To, że nie wiesz dlacze słońce świeci nie wymaga zatrudniania Boga

    zgoda - mozna powiedziec "nie wiem". Ale ty nie mówisz "nie wiem jak było", a mówiesz
    "wiem ze nie było fałszerstwa" a nie potrafisz tego obronic.

    b.

  • 54. Data: 2015-05-19 22:12:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-05-19 o 21:19, k...@g...com pisze:

    > Jak dodajesz krzyżyk jak liczysz bez długopisu i kilka osób na ciebie
    > patrzy. Dlaczego mam patrzeć i płakać. Daj dokument że w tej komisji
    > sfałszowano wynik a nie słuszne uwagi że postąpili nieprawidłowo.

    Czy postąpili nieprawidłowo, czy popełnili wykroczenie albo nawet
    przestępstwo tego nie wiem, nie chce mi się w przepisach grzebać.
    Ale skoro mogą tak, to dlaczego nie mogą i inaczej?
    Tych akurat ktoś nagrał, jak się sprawy potoczyły dalej nie wiem i nie
    bardzo mnie to interesuje.
    Natomiast biorę taką ewentualność pod uwagę, że podobnych czy innych
    nieprawidłowości mogło być więcej. Więc i długopis przy liczeniu, czy
    też wyście na "fajka" kogoś podczas liczenia też dopuszczam.

  • 55. Data: 2015-05-19 22:13:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    wygenerowac.
    > Tu nie ma sciemy - takie dziwne wykresy wychodzą.

    ok

    > No chyba ze sa powazne poszlaki ze były fałszerstwa :-)

    a są?

> [...]
    nie >sfałszują. O swieta naiwnosci. Oczywiscie ze gdyby tylko mieli mozliwosc to
    zrobia to - niby czemu mieliby akurat tu byc porzadni...

    propaganda blokuje Ci myślenie.

    > zgoda - mozna powiedziec "nie wiem". Ale ty nie mówisz "nie wiem jak było", a
    mówiesz "wiem ze nie było fałszerstwa" a nie potrafisz tego obronic.

    owszem. System broni przed fałszerstawmi. Na razie nikt nie wykazał w
    jaki sposób doprowadzić kilkanaście nieznajomych osób i męzów zaufania
    kilku partii do niezauważenia poprawiania kart do głosowania.

    PS: podobno Państwo Polskie to ch.. d.. i kamieni kupa. A rządzący są
    nieudolni. A mimo to wielokrotnie fałszowali wybory tak, że nikt nic nie
    zauważył? Obrażasz własną inteligencję

  • 56. Data: 2015-05-19 22:44:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 19 maja 2015 22:14:49 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a są?

    wytlumacz wykresy i mapke a odpuszcze temat

> [...]
    nie >sfałszują. O swieta naiwnosci. Oczywiscie ze gdyby tylko mieli mozliwosc to
    zrobia to - niby czemu mieliby akurat tu byc porzadni...

    Oswiec mnie gdzie sie myle gdy nie dowierzam w prawosc władzy.

    > owszem. System broni przed fałszerstawmi. Na razie nikt nie wykazał w
    > jaki sposób doprowadzić kilkanaście nieznajomych osób i męzów zaufania
    > kilku partii do niezauważenia poprawiania kart do głosowania.

    w komisjach poza duzymi miastami dzialaja pracownicy urzedow gmin i ich rozne
    pociotki. Bez problemu przymkna oko jesli tak zarzadzi wojt. Bo to on im daje prace.
    Wystarcza ze dwie osoby "liczace" na boku. A mezow zaufania to nie wszedzie widac -
    np u mnie nie było nikogo.

    > PS: podobno Państwo Polskie to ch.. d.. i kamieni kupa. A rządzący są
    > nieudolni. A mimo to wielokrotnie fałszowali wybory tak, że nikt nic nie
    > zauważył? Obrażasz własną inteligencję

    Mozna sobie interpretowac do woli czy worki z komisji wynosili bo burdel, czy zeby
    walek ukrecic - zajmij sie wykresami i mapką, to sa regularne dane.
    Bardzo chetnie zobaczylbym zestawienie kto rzadzi w gminach gdzie te glosy niewazne
    byly.

    b.

  • 57. Data: 2015-05-19 22:45:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > wytlumacz wykresy i mapke a odpuszcze temat

    sorry. ale to ty chcesz nimi wytłumaczyć fałszerstwa tylko nie umiesz.
    Twój problem.

> [...]
    Wystarcza ze dwie osoby "liczace" na boku. A mezow zaufania to nie wszedzie widac -

    coś poza Twoimi wyobrażeniami? Bo na razie to obrazasz członków komisji
    wyssanymi z palca kaczyńskiego pomówieniami

> [...]
    > Bardzo chetnie zobaczylbym zestawienie kto rzadzi w gminach gdzie te glosy niewazne

    to jak? rząd jest sprawny czy nie?

  • 58. Data: 2015-05-20 02:20:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-05-19 o 14:18, masti pisze:
    > koszty pracy w Polsce są procentowo niższe niż w innych krajach Unii.
    > po prostu nikt z krzyczących, zę jest drogo nie sprawdza jak jest gdzie
    > indziej.
    Skoro jest tak dobrze, to może chociaż przepisy podatkowe mamy
    skomplikowane i niejasne? Też nie? K*! No to jednak jest zajebiście :->

    Maciek

  • 59. Data: 2015-05-20 07:44:27
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-20 o 02:20, Maciek pisze:

    > Skoro jest tak dobrze, to może chociaż przepisy podatkowe mamy
    > skomplikowane i niejasne? Też nie? K*! No to jednak jest zajebiście :->

    :)))))

    Łukasz

  • 60. Data: 2015-05-20 09:02:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup

    > Skoro jest tak dobrze, to może chociaż przepisy podatkowe mamy
    > skomplikowane i niejasne?

    Oczywiście że mamy skomplikowane przepisy podatkowe. Tyle że w każdym kraju
    są one skomplikowane :-)

    Jak prowadzisz działalność czy to u nas czy w DE czy w UK (innych nie znam)
    to w każdym z tych krajów obejdziesz się bez księgowej bo jesteś albo na PIT
    albo na liniowym. A jak masz dużą firmę to niezależnie od tego gdzie ja
    prowadzisz to potrzebujesz bandy księgowych i radców by być na bieżąco z
    przepisami. I nie chodzi tu tylko o podatki ale prawo pracy, sanepid, normy
    ochrony środowiska itd.

    W praktyce różnica jest jedna (i o niej wspomniałem) u nas domyślnie jesteś
    winny tam nie. Czyli jak są jakieś wątpliwości jak wysoki powinieneś
    zapłacić podatek - tam płacisz niższy i czekasz na decyzję u nas od razu
    każą zapłacić wyższy i co najwyżej kiedyś zwrócą. - to jest ta zmiana której
    domagają się od lat przedsiębiorcy, a minister finansów ją blokował. Dobrze
    że to wypłynęło w czasie kampanii bo "magicznie" nagle prace przyspieszyły
    :-)

    Pozdrawiam
    Ergie