  • 1. Data: 2012-01-14 01:11:39
    Temat: Burza!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Burza! No coś podobnego - błyska się i grzmi!
    A cóż to za dziw natury...

    --
    XL

  • 2. Data: 2012-01-14 09:02:07
    Temat: Re: Burza!
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-01-14 02:11, XL pisze:
    > Burza! No coś podobnego - błyska się i grzmi!
    > A cóż to za dziw natury...
    :)
    U mnie wczoraj wieczorem parę razy błysnęło za oknami i zagrzmiało
    ale pomyślałem, że rozbłyski to fajerwerki a z grzmoty mi się
    przesłyszały bo w tym czasie dość intensywnie padał zmrożony snieg ,
    który walił głośno po oknach dachowych .
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 3. Data: 2012-01-14 10:18:36
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-01-14 10:02, Tadeusz Smal pisze:

> [...]
    > przesłyszały bo w tym czasie dość intensywnie padał zmrożony snieg ,
    > który walił głośno po oknach dachowych .

    Jak u Ciebie, to i u mnie, bo dzieli nas ok. 20 km, na swojej www
    podajesz lokalizację (a ja za płotem mam WPN) - u nas tez wczoraj
    pierwsza burza tej wiosny, około północy.
    --
    B.

  • 4. Data: 2012-01-14 14:42:12
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-01-14 11:18, Bbjk pisze:
> [...]

    > podajesz lokalizację (a ja za płotem mam WPN) - u nas tez wczoraj
    > pierwsza burza tej wiosny, około północy.
    Zgadza się zarówno godzina jak kierunek bo błyskało na południowym
    wschodzie czyli dla mnie w kierunku WPN.
    20 km to mniej więcej okolice Dymaczewa?
    :)
    Zapraszam kiedyś z wiosną na ognisko i ruszt na Ponderozę.
    :)

  • 5. Data: 2012-01-14 16:55:40
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-01-14 15:42, Tadeusz Smal pisze:

    > Zgadza się zarówno godzina jak kierunek bo błyskało na południowym
    > wschodzie czyli dla mnie w kierunku WPN.
    > 20 km to mniej więcej okolice Dymaczewa?

    Mniej więcej, w każdym razie trzy jeziora mam w zasięgu spaceru, w tym
    Dymaczewskie :)

    > Zapraszam kiedyś z wiosną na ognisko i ruszt na Ponderozę.
    > :)

    Dzięki! :)
    --
    B.