  • 31. Data: 2013-02-20 12:46:10
    Temat: Re: Byli ju??
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-20 12:34, Maniek4 pisze:
    > Ostatnio glosowalem
    > wlasnie na korwina

    Słusznie!

    > mimo, ze uwazam go za nie calkiem powaznego polityka.

    No tak, w mówieniu prawdy nikt mu nie dorównuje. Wokół sami hipokryci i
    konformiści. Nie jest przecież poważne dzisiaj mówić, że np. minister
    sportu jest zwyczajnie zbędny.

    Prof. Rybiński zapytany kiedyś - co byłoby gdyby do władzy doszła Nowa
    Prawica JKM odpowiedział - "przez kilka miesięcy byłoby niezłe
    zamieszanie a potem stabilny dwucyfrowy wzrost gospodarczy", ludzie
    zwyczajnie wzięliby się do roboty widząc, że nikt im nie przeszkadza i
    nie zabiera owoców ich pracy - pieniędzy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2013-02-20 12:47:05
    Temat: Re: Byli już?
    Od: <news>

    Użytkownik <kogutek444> napisał:
> [...]
    18496,5425303,1,prasa-detal
    > Na razie nikt nie zadał podstawowego pytania "Czy chodzili by jak by nie
    > było oszustw?".

    Przecież oni sami to oszuści dlatego chodzą:)

    Na razie to nikt nie zadał pytania po kiego grzyba mają chodzić? Przecież
    ONI mają wszystkie dane na temat gruntów i budynków i na kontrole mieli
    urzędowy czas podczas odbierania budynków i kupna nieruchomości:)
    Na dodatek dane na temat wymiarów działek są tajne i nie są ujawniane nawet
    właścicielom gruntów:)

    Ja tu czuję wyłącznie próbę wytłumaczenia się z terroryzowania obywateli o
    5tej rano i rewizje rodem z SSdonka:)

  • 33. Data: 2013-02-20 13:12:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 12:38:13 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Liczyć można jedynie na ok. 15%. Więcej ludzi nie jest w stanie pojąć
    >
    > tego o czym mówi JKM.

    I na tym w sumie można zakończyć dyskusje.
    Facet gada takie głupoty ze 15% to optymistycznie zakłądasz że go rozumiue.
    Ludzie wbrew pozorom głupi nie są a te promile co popieraja i podobno rozumieja
    korwina to taka nisza. Zauważ że nawet polityk gadajacy najwieksze głupoty zawsze tam
    jakies poparcie ma.

  • 34. Data: 2013-02-20 13:20:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "quent" <q...@b...gmail.kom> napisał w wiadomości

    > Jakie?
    > Rozmawiamy o gospodarce mam nadzieję.

    Napisalem wyzej: parytet zlota.
    Chcesz rozmawiac dalej o postawieniu Belki przed trybunalem stanu za
    wykorzystanie rezerwy dewizowej w obronie kursu walutowego, do czego
    paradoksalnie ta rezerwa sluzy, o czym Korwin jak widac nie wie?
    Takich kwiatkow znam wiecej, jak chcesz to mozemy rozmawiac, tylko jakos o
    oczywistych rzeczach nie bardzo lubie.

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2013-02-20 13:20:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 12:38:14 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Oszustwem jest,że muszę płacić podatek od gruntu pod domem oraz drugi raz za
    >
    > powierzchnię mieszkalną tego domu n atym gruncie.

    Ślepi w karty nie grają. Warunki gry były sa jawne;)

    > Oszustwem >
    > Oszustwem >
    Można tak długo ja wiem.
    Dopisz np że niektóre gminy maja tak idiotyczne MPZP że nie możesz na swojej działce
    domu pomalować na różowo a dachu niebieskiego zrobić.
    Można przykłady mnożyć ale co to da

    >Oszustwem jest, że mnie pytano a nie drogowców o zgodę aby w tym pasie ziemi
    >
    > umieścić kanalizację skoro to drogowcy są właścicielami.

    To trzeba było zgody nie dawac jak Tobie nbie pasowało.
    Albo skoro Twój grunt to opłaty domagac się za zgodę.

  • 36. Data: 2013-02-20 13:24:45
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Słusznie!

    > No tak, w mówieniu prawdy nikt mu nie dorównuje.

    Gdyby sie jeszcze douczyl z ekonomi to prawdy bylyby prawdziwsze. :-)

    > Prof. Rybiński zapytany kiedyś -

    Prof. Rybinski zapytany kiedys czy bedzie kandydowal do parlamentu
    powiedzial, ze nie zamierza, bo to co mowi to nie sprawa polityki. Po
    ostatnich wyborach przestal byc moim idolem.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2013-02-20 13:35:25
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Gdyby sie jeszcze douczyl z ekonomi to prawdy bylyby prawdziwsze. :-)

    Jest ekonomia Keynes-owska i Mises-owska. Od lat panuje u nas ta pierwsza.
    Ja jestem zwolennikiem tej drugiej Ty - tej pierwszej.
    Tylko po co w takim razie głosowałeś na Korwina skoro Keynesistów w każdej z
    rządzących partyj pełno.

  • 38. Data: 2013-02-20 13:40:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Feb 2013 12:46:10 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > Słusznie!

    > No tak, w mówieniu prawdy nikt mu nie dorównuje.

    czego? przecież on konfabuluje cały czas.

> [...]
    > zwyczajnie wzięliby się do roboty widząc, że nikt im nie przeszkadza i
    > nie zabiera owoców ich pracy - pieniędzy.

    znalazłeś sobie idola, który właśnie zaproponował kradzież 270mld z OFE po
    to by je rozdać rozpłodowcom. becikowe na poziomie 1/3 budżetu. Bardzo
    motywujące działanie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2013-02-20 13:47:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Feb 2013 11:46:45 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > To dopiero elokwencja! Brawo!

    Twojemu idolowi nie dorównam.

  • 40. Data: 2013-02-20 14:00:57
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > znalazłeś sobie idola, który właśnie zaproponował kradzież 270mld z OFE po
    > to by je rozdać rozpłodowcom. becikowe na poziomie 1/3 budżetu. Bardzo
    > motywujące działanie.

    JKM to zaproponował??
    Coś kręcisz albo przypadkiem wszystko pomieszałeś.
    To Rybiński coś o tym mówił a Rybiński zdaje się jest bliżej Pisu niż JKM
    ;-)
    Jak wyraźnie można przeczytać w moim poście wyżej - prof. Rybiński
    stwierdza, że po dojściu do władzy JKM... itd...
    Także czytaj powoli i wszystkie literki tym razem.

    Jeszcze wydźwięk miałoby to stwierdzenie gdyby wypowiedział je jakiś
    zadeklarowany Keynesista a nie ktoś pokroju prof. Rybińskiego, który jest
    bardziej w centrum.

    Coż Rybiński ma widać inne pomysły na gospodarkę ale ja nie głosuję na PiS
    bo to socjaliści, choć mają w swoich szeregach także wolnorynkowców.