  • 61. Data: 2013-02-20 20:28:21
    Temat: Re: Byli ju??
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > ale podatek dochodowy w tym kraju jest praktycznie niczym

    To *podstawowa* bariera!
    Na dodatek jest progresywny.
    Przypadek Erhardta jest najbliższy, warto przeczytać.

  • 62. Data: 2013-02-20 20:30:57
    Temat: Re: Byli już?
    Od: "quent" <x...@x...com>

    quent wrote:
    > wiesz doskonale że podstawowym działaniem nowej kliki byóo by usadzenie
    > sie i swoich najbliższych na wygodnych stołkach.

    Jasne i dlatego przez ok. 40 lat facet gada ciągle te niepopularne hasła aby
    się kilka lat przed śmiercią rozsiąść na wygodnym stołku? Proszę Cię.

  • 63. Data: 2013-02-20 21:16:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 09:43:22 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tym bardziej że bynajmniej u nas żaden urz edas nie weryfikował powierzchni która
    podałem do opadatkowania po odbiorze budynku. Podali mi tylkmo info jak mam mierzyć(w
    zalezności od wysokości pomieszczeń), podałem im wyniki pomiarów i naliczyli
    poodatek- cos koło 150zł rocznie.

    U mnie tez kazali tylko podac. Zastanawialem sie czy ich troche nie oszukac na
    wysokosci piwnicy ale policzylem i wyszlo z 50-60 (a moze 90? nie pamietam) pln
    wiecej na rok wiec podalem stan rzeczywisty. Potem rzeczywiscie by przyszli,
    zmierzyli, dowalili zalegly podatek z odsetkami.. Po co sobie robic problemy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 64. Data: 2013-02-20 22:38:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Jasne i dlatego przez ok. 40 lat facet gada ciągle te niepopularne
    > hasła aby się kilka lat przed śmiercią rozsiąść na wygodnym stołku?
    > Proszę Cię.

    w tym problem że facet może gadać co chce bo on i tak wie że NIGDY sie na
    żadnym stołku nie rozsiądzie..

  • 65. Data: 2013-02-20 23:01:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Feb 2013 20:30:57 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > Jasne i dlatego przez ok. 40 lat facet gada ciągle te niepopularne hasła
    > aby się kilka lat przed śmiercią rozsiąść na wygodnym stołku? Proszę
    > Cię.

    w siedzeniu na kanapie to on ma dużą wprawę.
    Jakoś za czasów posłowania specjalnie się nie wychylał

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2013-02-21 09:15:45
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-20 22:38, Marek Dyjor pisze:
    > w tym problem że facet może gadać co chce bo on i tak wie że NIGDY sie
    > na żadnym stołku nie rozsiądzie..

    Rozumiem, wolisz jak Cię okradają socjaliści.
    Co zrobić.

  • 67. Data: 2013-02-21 09:17:49
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-20 23:01, masti pisze:
    > w siedzeniu na kanapie to on ma dużą wprawę.
    > Jakoś za czasów posłowania specjalnie się nie wychylał

    LOL
    Nie masz pojęcia jaki On ma grafik.
    To jest tytan pracy.

  • 68. Data: 2013-02-21 09:20:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 09:17:49 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Nie masz pojęcia jaki On ma grafik.
    >
    > To jest tytan pracy.

    Rzzuć jakimiś jego osiągnięciami, złożonymi projektami itp z okresu gdy był posłem?

  • 69. Data: 2013-02-21 09:22:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2013 09:17, quent pisze:

    > LOL
    > Nie masz pojęcia jaki On ma grafik.
    > To jest tytan pracy.

    Zasuwa tak, że nie ma czasu taczki załadować? ;)

  • 70. Data: 2013-02-21 09:33:35
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-21 09:20, Kris pisze:

    > Rzzuć jakimiś jego osiągnięciami, złożonymi projektami itp z okresu gdy był posłem?

    Posłem był krótko i mało ich tam było wtedy a jednak był inicjatorem
    uchwały lustracyjnej, lista Macierewicza, upadek rządu Olszewskiego -
    polecam obejrzeć Nocną Zmianę, jest na YT.

    Pokaż mi dziś partię która mając kilkuosobową reprezentację w sejmie
    przyczyniła się do czegokolwiek istotnego.

    Tu można coś przeczytać: http://korwin-mikke.pl/strony/o_jkm

    Facet jeździ *non-stop* po całej Polsce, ciągle są jakieś spotkania z
    nim. W mojej wiosce z woj. zachodniopomorskim bywa całkiem często :-)
    Do tego regularnie bloguje, co i rusz w jakimś radio go słychać, zwykle
    jednak nie w tym reżimowym. W Superstacji widać go nierzadko.
    W tym wieku taka aktywność? Masakra.