  • 51. Data: 2013-11-06 23:40:14
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 listopada 2013 23:12:35 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    >

    > jeśli uważasz że te zabawki za chore pieniądze co jeżdżą po domu i udają że
    >
    > sprzątają maja jakiś sens to proszę bardzo... :)
    >

    > ja w przeciwieństwie do ich twórców i sprzedawców czasem jednak w domu
    >
    > sprzątam i mam pojęcie jaka jest efektywność mojego odkurzacza i
    >
    > akumulatorowej szczotki.
    >

    > te zabawki są fajne w domu w mieście gdzie sie praktycznie nie kurzy i nie
    >
    > nosi...
    >

    > w domu na wsi to popierdołki...
    >

    > dodam jeszcze że ich efektywność w domu gdzie jest powiedzmy pies czy kot
    >
    > jest żadna, bo sie natychmiast zabiją kudłami.

    To ty pierdolisz jak schizofrenik. Najpierw udowadniasz że ogólnie są chujowe a potem
    że jednak dla siedemdziesięciu procent ludzi dobre. Jak bym miał iść twoim tokiem
    rozumowania to powinienem napisać że kosa w mieście się nie sprawdza.

  • 52. Data: 2013-11-07 06:54:43
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    Miałeś okazję sprawdzić skuteczność tych pseudoodkurzaczy?
    Ogólnie rzcz ujmując to są tylko zabawki i popierdółki, a ich
    skuteczność jest niewielka, zarówno na wsi jak i w mieście.
    Zanim zaczniesz kolejny raz pisać ochy i achy to kup i samemu sprawdź.

  • 53. Data: 2013-11-09 01:39:45
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 06:54:43 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > skuteczność jest niewielka, zarówno na wsi jak i w mieście.
    >
    > Zanim zaczniesz kolejny raz pisać ochy i achy to kup i samemu sprawdź.

    Wychowałem się na takich odkurzaczach. Mam ponad pół wieku. Czajka z silnikiem chyba
    370W w niczym nie była gorsza od dzisiejszego 1500W. Nie jesteś w stanie odkurzaczem
    1,5kW 4 razy szybciej odkurzyć dywanu niż czajką 370W. Jak by dawało się 4 razy
    szybciej to wzrost mocy były uzasadniony. Do tego wielorazowy worek - coś bezcennego.
    Leciutka aluminiowa rura i wąż nie do zajebania. Bez problemu przejeżdżał po swoim i
    innych kablach. Co Ty kurwa wiesz o zabi odkurzaniu.

  • 54. Data: 2013-11-09 01:48:36
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > skuteczność jest niewielka, zarówno na wsi jak i w mieście.
    >
    > Zanim zaczniesz kolejny raz pisać ochy i achy to kup i samemu sprawdź.

    Nic z wyjątkiem tego ze idea mi się podoba do tego stopnia że na gwiazdkę sobie
    takiego cudaka kupię. Jak będzie słabo sprzątał to upierdolę mu szczotki i kot sobie
    będzie na nim jeździł.

  • 55. Data: 2013-11-10 19:10:22
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Wychowałem się na takich odkurzaczach. Mam ponad pół wieku.

    Znów piszesz głupoty, bo nie pamiętasz o czym wcześniej pisałeś.
    Jak mogłeś się wychowywać na czymś takim:
    http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=190490&gcli
    d=COehrcLk2roCFUcV3godhggArg
    skoro "odkurzacze" tego typu są na rynku raptem od kilku lat?

    > Czajka z silnikiem chyba 370W w niczym nie była gorsza od dzisiejszego
    > 1500W.

    Tyle, że Czajka nie potrafiła tak dobrze odfiltrować powietrza jak
    obecne nawet najtańsze odkurzacze.
    Z jednej strony wciągała kurz, zatrzymując w worku co większe śmieci, a
    najdrobniejszy kurz i roztocza wyrzucała z tyłu, roznosząc równomiernie
    po całym mieszkaniu :)

> [...]
    > tego wielorazowy worek - coś bezcennego.
    > Leciutka aluminiowa rura i wąż nie do zajebania. Bez problemu

    Tylko, że poza tym wielorazowym, szmacianym woreczkiem odkurzacze te nie
    posiadały żadnego innego filtra.
    Obecnie w odkurzaczach stosuje się kilka filtrów o stopniowo coraz
    większej gęstości. Najtańsze odkurzacze obecnie mają od 2 do 4 stopni
    filtrów, a odkurzacze "z wyższych półek" nawet 7 stopni.
    Niestety aby przeciągnąć powietrze przez te wszystkie filtry potrzebna
    jest dużo większa moc i wydajność.

    > Co Ty kurwa wiesz o zabi odkurzaniu.

    Z tego co widać trochę więcej od ciebie.

  • 56. Data: 2013-11-10 20:10:11
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    uzytkownik napisał(a):

    > Tyle, że Czajka nie potrafiła tak dobrze odfiltrować powietrza jak
    > obecne nawet najtańsze odkurzacze.
    [...]
    > Z tego co widać trochę więcej od ciebie.

    Tak naprawdę obaj mówicie o tym samym i mówicie to samo - wyciągając
    diametralnie różne wnioski. A powinniście napić się wódki i osiągnąc
    konsensus...
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 57. Data: 2013-11-11 01:26:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 19:10:22 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > jest dużo większa moc i wydajność.

    > Z tego co widać trochę więcej od ciebie.

    Odniosłeś się do usuniętej wiadomości.

  • 58. Data: 2013-11-11 01:38:37
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > jest dużo większa moc i wydajność.

    > Z tego co widać trochę więcej od ciebie.

    Pomijając jakieś cudowne wynalazki to czajka nic gorzej nie filtrowała. Podczas
    odkurzania kłęby kurzu z tyłu nie wylatywały. Idea działania każdego filtra polega na
    tym że jest skuteczny dopiero po zapchaniu go tym co ma filtrować. W skali makro to
    durszlak i cienki makaron. Nitki makaronu dużo cieńsze niż dziury w durszlaku.
    Powinny przelatywać przez dziurki a nie przelatują. Mam współczesny odkurzacz. Ma
    papierowy worek i dwa filtry. Te filtry to trochę sprasowana i lekko sklejony
    ocieplacz. Dziury takie że mala myszka przez nie przejdzie. To dla oka jest zrobione
    a nie żeby działało. Inaczej być nie może bo zaraz by się zapchał tym co przelatuje
    przez worek papierowy. Ten z tyłu trochę zatrzymuje bo dużo większy. ale rewelacji
    być nie może. Poza tym to że wyleci 0,05% z tylu w niczym nie przeszkadza. Wciągnie
    się przy następnym odkurzaniu.

  • 59. Data: 2013-11-12 19:37:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Leciutka aluminiowa rura i wąż nie do zajebania. Bez problemu
    > przejeżdżał po swoim i innych kablach. Co Ty kurwa wiesz o zabi

    hm.... a jednak

    choćby próba odkurzania samochodu.

    mam stary odkurzacz rodziców taki słabiak, jakiś zelmer, można sobie do
    usranego końca świata machać szczotką a włosy po psie dalej na siedzeniach
    są.

    Wziąłem mojego przemysłowca (1500W) siła ssania taka sama jak domowego
    samsunga raz jedziesz i już po kudłach.

    Muszę zmierzyć wakuometrem jakie podciśnienie robi ten popierdółek a jaki
    ten 1500 W.

    Niestety FIZYKA jest straszna. Im większe podciśnienie tym efektywniej
    odkurza odkurzacz. Słaby odkurzacz zbierze śmieci z wierzchu dywanu czy
    wykładziny ale już nie wyciągnie z wnętrza wykładziny czy dywanu czy obicia
    kanapy.

    Podobnie mocny odkurzacz sam zbiera śmieci z podłogi nawet ja na nie nie
    trafisz szczotą, slaby zbiera tylko to co sie znajdzie bezpośrednio pod
    otworem w rurze.

  • 60. Data: 2013-11-12 19:40:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > rewelacji być nie może. Poza tym to że wyleci 0,05% z tylu w niczym
    > nie przeszkadza. Wciągnie się przy następnym odkurzaniu.

    co ty durnoto wiesz o odkurzaniu..

    takie odkurzanie jest bardziej szkodliwe niż zamiatanie miotłą.

    weź sie zapoznaj z konstrukcją współczensego odkurzacza i a potem z zasadami
    dziłania filtrów.

    bo to co piszesz to kompletne brednie.