  • 71. Data: 2014-05-09 12:18:35
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:536c8653$0$2366$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Otóż to. U mnie TV otrzymuje jedynie polecenia "włącz się" i "wyłącz się".
    > Pomiędzy nimi nie ma nic.

    I telewizor jest włączony po rząd 4 godziny? Zdecydowanie powinien się
    wyłączyć wcześniej :-)

    A na poważnie - to telewizor odbiera tez sygnał od innych pilotów, więc wie,
    że coś się obok dzieje. Kwestia jak to zaimplementują programiści. No i są
    już telewizory wyposażone w kamerkę (do wideo-rozmów)które wyłączają się gdy
    stwierdzą że użytkownik zasnął (obraz w kamerce się nie zmienia).

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 72. Data: 2014-05-09 12:46:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-09 12:18, Ergie pisze:

    > No i są już telewizory wyposażone w kamerkę (do wideo-rozmów)które
    > wyłączają się gdy stwierdzą że użytkownik zasnął (obraz w kamerce się
    > nie zmienia).

    Raczej umarł.
    ;)

    --
    MN

  • 73. Data: 2014-05-09 13:34:20
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 2014-05-09 12:46, Marcin N wrote:

    > Raczej umarł.
    > ;)

    ;-)
    Reklamodawcy czekają na TV, które zatrzymają wyświetlanie reklam do
    czasu, kiedy widz wróci np. z toalety ;-)
    Po to przyzwyczajenie do kamer.

    yarecky.

  • 74. Data: 2014-05-09 13:56:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-09 13:34, yarecky pisze:

    > ;-)
    > Reklamodawcy czekają na TV, które zatrzymają wyświetlanie reklam do
    > czasu, kiedy widz wróci np. z toalety ;-)
    > Po to przyzwyczajenie do kamer.

    To następnym krokiem będą manekiny sadzane przed ekranem symulujące
    widzów. Rynek zawsze znajdzie wyjście...

    --
    MN

  • 75. Data: 2014-05-09 14:07:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "yarecky" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Reklamodawcy czekają na TV, które zatrzymają wyświetlanie reklam do czasu,
    > kiedy widz wróci np. z toalety ;-)
    > Po to przyzwyczajenie do kamer.

    Moment, to ktoś jeszcze ogląda reklamy?

    W czasach VOD i/lub nagrywarek z time-shift'em???

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 76. Data: 2014-05-09 14:09:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > To następnym krokiem będą manekiny sadzane przed ekranem symulujące
    > widzów. Rynek zawsze znajdzie wyjście...

    Wyjście jest znane już od lat - w przypadku filmów to VOD. W przypadku sporu
    nagrywarka z time-shiftem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 77. Data: 2014-05-09 17:27:46
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 9 maja 2014 14:07:53 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > W czasach VOD i/lub nagrywarek z time-shift'em???

    No właśnie na VOD nie możesz reklam przeskoczyć (Samsung TV). Niektóre odtwarzarki
    się tak wycwaniły, że nawet jak wyciszysz głośność, to na kolejne reklamie się ona z
    automatu odcisza :D

    IPLA ma dla przykładu taki feler, że nawet jak oglądasz 2 minutową kreskówkę, to
    reklama (3 minutowa) jest w 1/3 i w 2/3 długości kreskówki. Na szczęście nie zawsze,
    i chyba już to poprawili.

  • 78. Data: 2014-05-10 12:27:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-09 17:27, r...@g...com pisze:

> [...]
    reklama (3 minutowa) jest w 1/3 i w 2/3 długości kreskówki. Na szczęście nie zawsze,

    A to nie ogladacie juz nic poza filmami?

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2014-05-10 20:53:01
    Od: Frez <f...@g...com>

> [...]
    reklama (3 minutowa) jest w 1/3 i w 2/3 długości kreskówki. Na szczęście nie zawsze,

    A potem się różne ZAIKSy i służby dziwią,że ludzie ciągną filmy z
    rożnych Chomików..

  • 80. Data: 2014-05-10 21:25:47
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-11-01 22:51, Adam pisze:

> [...]
    pompy ciepła to Ty stracisz, ja stracę ( też grzeję pompą). Dokąd nie mieścimy się w
    statystykach to jesteśmy bezpieczni. Co zrobili jak zakazali sprzedaży zwykłych
    żarówek? Podnieśli cenę prądu żeby nic nie dało się wygospodarować. To jak wychodzi u
    Ciebie grzanie pompą?
    > No masz w sumie racje - jak sie wszyscy na prad przerzuca to podniosa
    > jego cene. Z drugiej strony wole placic troche wiecej za swoje ogrzewanie
    > i nie musiec przegryzac powietrza jak ktorys idiota w miescie postanowi
    > sobie spalic zuzyte opony letnie ;)
    > pozdr.

    Ja palę ekogroszkiem i nawet nie w głowie mi wsadzić do kotła stare
    opony, choć wiem, że są firmy w Niemczech i w Polsce, które ze starych
    zużytych opon samochodowych produkują paliwo.
    Myślę, że nawet te opony spalane w kotle palnikowym spalają się
    ekologicznie. U mnie przez cały sezon nie widać dymu z komina, a
    substancji szkodliwych nie emituję więcej jak elektrownia, bo ja spalam
    ekogroszek i miał z węgli o najwyższej jakości i o znikomej zawartości
    siarki i związków lotnych, ponieważ nie opłaca mi się kupować byle
    jakiego węgla, a w elektrowniach spalają węgle najniższej jakości -
    przykład Bełchatów.
    A co do zakazu palenia węglem to odległa przyszłość, a w dobie
    wschodnich zawirowań myślę, że bardzo odległa przysżłość.
    Co do pomp ciepła to zapominasz, że póki co w Polsce prąd zasilający te
    pompy pochodzi w stanowczej większości z węgla i długo tu nic się nie
    zmieni.
    Jeżeli zakaz palenia węglem wejdzie w życie, natychmiast podrożeje
    węgiel. Jak podrożeje węgiel to podrożeje także energia elektryczna.
    Tak więc nie ciesz się, bo ten zakaz także i tobie da po dupie.