  • 61. Data: 2018-03-24 13:00:59
    Temat: Re: PC i sterownik pokojowy czy pogodowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pierdol bo sie nie znasz. Regulacja w ktorej reakcja na zmiane temperatury
    zewnetrznej albo wewnetrznej jest po kilkunastu godzinach to chuj nie regulacja.
    Zawsze z jakoscia regulacji temperatury idzie koszt grzania i komfort cieplny. Nikt
    nikomu nie zabroni napisania tutaj ze u niego slupek w termometrze przez caly sezon
    grzewczy pokazuje taka sama temperature i nie dygnie o wlos. Z drugiej strony nikt mi
    nie moze kazac uwierzyc w taka bzdure.

  • 62. Data: 2018-03-24 15:21:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie pierdol bo sie nie znasz.

    Głupi jesteś i głupi umrzesz.

    > Regulacja w ktorej reakcja na zmiane temperatury zewnetrznej albo wewnetrznej jest
    po kilkunastu godzinach to chuj nie regulacja.

    Rzecz w tym, że pierdolisz głupoty, bo gówno wiesz. Po kilkunastu
    godzinach to by zareagowała regulacja pokojowa. Pogodowa reaguje prawie
    natychmiast i wcale nie potrzeba do niej montować wróżbity Macieja, tak
    jak ty to twierdzisz.

    > Zawsze z jakoscia regulacji temperatury idzie koszt grzania i komfort cieplny.

    I w tym przypadku normalna regulacja pogodowa nie ma sobie równych.

    > Nikt nikomu nie zabroni napisania tutaj ze u niego slupek w termometrze przez caly
    sezon grzewczy pokazuje taka sama temperature i nie dygnie o wlos. Z drugiej strony
    nikt mi nie moze kazac uwierzyc w taka bzdure.

    Zaraz cała grupa cię wyśmieje za twoją tępotę.

  • 63. Data: 2018-03-24 16:06:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co komu natychmiastowa regulacja jak na zewnatrz jest -20 a swiecace na caly
    gwizdek styczniowe slonce przez szyby w srodku grzeje do +20 bez udzialu ogrzewania
    budynku. W takiej sytuacji regulacja oparta na czujniku zewnetrznym ani wewnetrznym
    bedzie bardzo zle dzialala. Kolo chuja mi lata twoje straszenia ze jakis baran sie
    bedzie ze mnie smial. Chciales piszac o calej grupie cos na mnie wymusic?

  • 64. Data: 2018-03-24 18:07:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 marca 2018 16:06:38 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    bedzie ze mnie smial. Chciales piszac o calej grupie cos na mnie wymusic?

    Bez jaj Zenek, w styczniu słońce do +20stC bez udziału ogrzewania?
    Może od marca, kwietnia słońce zaczyna mieć większy udział w ogrzewaniu
    ale w styczniu to jakiś promil będzie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2018-03-24 18:12:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    budynku. W takiej sytuacji regulacja oparta na czujniku zewnetrznym ani wewnetrznym

    Nie masz najmniejszego pojęcia o sposobach i układach regulacji, dlatego
    lepiej będzie jak przestaniesz się ośmieszać i pisać te bzdury.

    > Kolo chuja mi lata twoje straszenia ze jakis baran sie bedzie ze mnie smial.
    Chciales piszac o calej grupie cos na mnie wymusic?

    Wiedza jak widać też ci koło chuja lata, bo do łba nie jest w stanie trafić.

  • 66. Data: 2018-03-24 20:45:53
    Temat: Re: C i sterownik pokojowy czy pogodowy
    Od: "Test" <nima>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 16:52:10 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > W dniu 18.03.2018 o 01:49, Adam Sz. pisze:
    > "Ogólnie jakbym ja teraz sobie instalował od początku PC - to brałbym
    > sterownik pokojowy - na każdą kondygnację oddzielny. Minimalnie gorszy
    > komfort ale znacznie prostsze sterowanie i dużo prostsza i tańsza
    > instalacja."

    Względem czego "sterownik pokojowy - na każdą kondygnację oddzielny" ma
    gorszy komfort i tańszą instalację?

  • 67. Data: 2018-03-24 21:58:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje. Z koniem kopal sie nie bede.

  • 68. Data: 2018-03-24 22:37:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 marca 2018 20:56:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Kazdy z nich bedzie kulawy. Przy podlogowce potrzebny jest sterownik dostajacy dane
    o temperaturze zewnetrznej przynajmniej z dobowym wyprzedzeniem. Podlogowka ma duzo
    zalet i jedna wade. Jest nia opoznienie z jakim reaguje.

    a jak sie to objawia? bo jako posiadacz podłogówki nie zauwazyłem

    b.

  • 69. Data: 2018-03-24 23:46:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uzytkownik mnie przekonal ze jednym czujnikiem temperatury mozna sterowac i zarzadzac
    temperatura w calym domu. I to zapewne w pelni automatycznie. Technika sie strasznie
    rozwinela. Jak bym u siebie uzyl takiej to musialbym czujnik temperatury umiescic u
    sasiada w pokoju.

  • 70. Data: 2018-03-25 09:36:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    strasznie rozwinela. Jak bym u siebie uzyl takiej to musialbym czujnik temperatury

    Użytkownik napisał że do zapłonu w benzynie wystarczą tylko świeczki. Ty
    napisałeś że wsadziłeś do diesla i nie działa... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz