  • 41. Data: 2014-11-27 19:27:23
    Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 19:09:45 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > Ciągle jestem w mniejszości, chrumciu - cały dom mam w LEDach :-)

    LOL

  • 42. Data: 2014-11-27 19:46:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

> [...]
    et...

    > Niom, to idź i "setkę" tam kup. U nas tylko "setki" w domu. W oficjalnej
    > sprzedaży wycofane - jesli bywają jeszcze, to tylko z tzw zapasów, ale i to

    patrz Pani. Dizsiaj byłem w markecie a tam całe półki setek.
    pewnie się same zmaterializowały z kosmosu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-11-27 19:51:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

    > Znaczy - że rtęci JUŻ nie ma w nich?

    a wiesz, że w świetlówkach używanych od dziesięcioleci jest taka sama
    rtęć i inne fajne substancje w luminoforze? I zuzyto już ich miliardy
    sztuk na świecie? i jakoś nikt od tego nie umarł. A róznia się tylko tym
    że układ zapłonowy nie jest zintegrowany z żarówką :)

  • 44. Data: 2014-11-27 20:01:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 19:08:06 +0100, Ghost napisał(a):

    >Czytaj ze zrozumieniem. Hint: "Mądre polskie (wycięto wtrącenie) sklepy"

    No i ja widzialem zarowki w niepolskim carrefourze.

  • 45. Data: 2014-11-27 20:08:31
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 27 listopada 2014 19:51:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Odpisałeś osobie co gotuje na kuchni węglowej i zapewne pierze w rzece. Nie jest
    umysłowo przygotowana żeby coś innego niż żarówka świeciła. Wszystko jak w
    Krużewnikach, żeby tylko elektryki nie było.

  • 46. Data: 2014-11-27 22:12:19
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 20:01:40 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > No i ja widzialem zarowki w niepolskim carrefourze.

    Czytaj uwaznie: SETKI widziałeś?

  • 47. Data: 2014-11-27 22:14:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 20:01:40 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Czytaj uwaznie: SETKI widziałeś?

    Tak. Niby czemu nie, skoro "specjalne"?

    Słabo ci idzie to wicie, chrumciu.

  • 48. Data: 2014-11-27 22:23:19
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

> [...]

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > No i ja widzialem zarowki w niepolskim carrefourze.

    *********************
    Żarówki 100 W jak i słabsze są w ciągłej sprzedaży w takim sklepiku
    elektrycznym p. Krysi na Batorego (naturalnie w starej stolicy Polski).
    pozdr
    Stefan

  • 49. Data: 2014-11-27 22:25:33
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:14:15 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    .net...

    > Tak. Niby czemu nie, skoro "specjalne"?
    >
    > Słabo ci idzie to wicie, chrumciu.

    Dupku, o "specjalnych" to ja sama wczesniej pisałam.

  • 50. Data: 2014-11-27 22:27:20
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:23:19 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
    > Żarówki 100 W jak i słabsze są w ciągłej sprzedaży w takim sklepiku
    > elektrycznym p. Krysi na Batorego (naturalnie w starej stolicy Polski).

    Pisąłam już, że Polacy potrafią sobie radzić z durnymi zarządzeniami:
    http://www.egospodarka.pl/84924,Pozorny-koniec-trady
    cyjnych-zarowek,1,56,1.html

    Ja sama w życiu (W ŻYCIU!) nie będę używała zadnych innych niż te
    tradycyjne.