  • 1. Data: 2010-06-28 07:47:12
    Temat: CO w bloku
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Może głupi pytanie, ale czy woda w CO w bloku ma krążenie wymuszone
    przez pompy?

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2010-06-28 10:43:01
    Temat: Re: CO w bloku
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Może głupi pytanie, ale czy woda w CO w bloku ma krążenie wymuszone
    > przez pompy?

    tak.

  • 3. Data: 2010-06-28 11:40:05
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości
    > Może głupi pytanie, ale czy woda w CO w bloku ma krążenie wymuszone
    > przez pompy?

    Sądząc po hałasie w rurach to wymuszona. Jeśli myślimy o bloku
    czteropiętrowym.
    Bo w bloku mniejszym(niższym) może być krążenie może być grawitacyjne.

  • 4. Data: 2010-06-28 12:49:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Kowalski wrote:
> [...]
    > czteropiętrowym.
    > Bo w bloku mniejszym(niższym) może być krążenie może być grawitacyjne.

    tja napewno... krasnoludki noszą w wiaderkach...

  • 5. Data: 2010-06-28 13:09:34
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    > tja napewno... krasnoludki noszą w wiaderkach...

    Poważnie?

  • 6. Data: 2010-06-28 22:34:07
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Poważnie?

    Poważnie, tylko rurki pionów muszą mieć przynajmniej ze dwa cale
    ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 7. Data: 2010-06-29 14:23:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    emarcin wrote:

    > Poważnie, tylko rurki pionów muszą mieć przynajmniej ze dwa cale
    > ;)

    ile widziałeś takich instalacji :)

  • 8. Data: 2010-06-29 14:39:08
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > ile widziałeś takich instalacji :)

    Ja widziałem, tylko wielkie dziury zostały po rurach.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2010-06-30 06:25:32
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > ile widziałeś takich instalacji :)

    Mało widziałem, na wakacje dorabiałem gwintowaniem rur.
    Jakbyś od razu trzecią narzynką gwintował dwucalową rurę -
    zapamiętałbyś to do końca życia - jak ja.
    Pompy obiegowe zagościły w Polsce chyba w latach 90-tych,
    a woda wcześniej jakoś krążyła w grzejnikach ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 10. Data: 2010-06-30 17:10:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    emarcin wrote:

> [...]
    > Pompy obiegowe zagościły w Polsce chyba w latach 90-tych,
    > a woda wcześniej jakoś krążyła w grzejnikach ;)

    mało mój skarbie widziałeś, oj mało.