  • 11. Data: 2021-10-07 23:50:41
    Temat: Re: COP 8 i 12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 października 2021 o 20:21:10 UTC+2 heby napisał(a):
    > Więc tym bardziej dziwi mnie Twoje wielokrotnie wyrażane zadowolenie z
    > obecnej władzy. Sprawdzające sie do faktu że dano Ci benefity, wiec jest
    > zajebiście, a że kradną...
    > Komuniści też mieli jakiś. Sam pomysł nie wystarczy. Przydał by się
    > jeszcze *dobry* pomysł a nie sam pomysł.
    niemieckich i chujnijnych polityków.
    > W efekcie zagłosowałeś i oddałeś władzę nie tylko złodziejom, ale
    > złodziejom umotywowanym ideologicznie. Co za naiwność.
    >
    > Ale postęp widzę. Już pozwalasz dotrzeć do głowy myśli, że PiS może być
    > zwykłymi złodziejami. Czyli jednak jest nadzieja na śladowo racjonalne
    > myslenie następnym razem.
    Chujowe te twoje psychoanalizy zwłaszcza w sytuacji że to ja od dawna informuje i
    objaśniam że w historii świata nigdy do władzy nie rwali się ludzie prawi, uczciwi i
    wrażliwi na krzywdę innych. Ale ze zawsze to były największe skurwysyny w okolicy.
    Nie musisz być uszczypliwy bo ja też taki być potrafię. Uważam że w kryzysie jaki
    dopadł świat PiS poradził sobie nadzwyczaj dobrze. Możesz stwierdzić że to moje
    subiektywne obserwacje. Ale jeśli zanegujesz to ja moge powiedzieć że nie jesteś
    obiektywny. Granie starym tematem że jakieś maseczki minister kupował. Minister nic
    nie kupuje, on kaze kupić. Jeśli nie podoba ci się ten rząd i ta partia która wygrała
    wybory to może napiszesz która była by lepsza albo w następnych wyborach powinna
    wygrać i dlaczego powinna wygrać. Mógłbyś jeszcze wytłumaczyć jak to się dzieje że
    partia w której rządzą samo głupcy i oszuści dwa razy wygrała wybory i wszystko
    wskazuje że wygra po raz trzeci z mistrzami intelektu, ekonomii itp.

  • 12. Data: 2021-10-07 23:59:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 23:50, Zenek Kapelinder wrote:
    > Uważam że w kryzysie jaki dopadł świat PiS poradził sobie nadzwyczaj dobrze.

    Tez uważam że sobie poradzili znakomicie, kradną jak gdyby nic się nie
    stało.

    > Mógłbyś jeszcze wytłumaczyć jak to się dzieje że partia w której rządzą samo głupcy
    i oszuści dwa razy wygrała wybory

    Odpowiedzią na to są różne Zenki dla których fakt, że ktoś kranie nie
    stanowi problemu aby rządził krajem. Dla wielu to wręcz zaleta, bo
    świadczy o zaradności. Taki Naród.

    > i wszystko wskazuje że wygra po raz trzeci z mistrzami intelektu, ekonomii itp.

    Jak już wspomniałem, motłoch jest w przewadze. niekoniecznie to powód do
    dumy.

  • 13. Data: 2021-10-08 00:44:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 października 2021 o 23:59:46 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > świadczy o zaradności. Taki Naród.
    > Jak już wspomniałem, motłoch jest w przewadze. niekoniecznie to powód do
    Czyli PiS jest najlepszy na scenie politycznej bo potrafi najlepiej sterować
    motłochem. To chyba dobrze że wygrywają najlepsi.

  • 14. Data: 2021-10-08 07:25:42
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-10-07 o 23:50, P S Y C H O P A T A Zenek Kapelinder pisze:
    > /.../ Ale ze zawsze to były największe skurwysyny w okolicy.

    tacy jak ty.

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 15. Data: 2021-10-08 08:02:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/10/2021 00:44, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czyli PiS jest najlepszy na scenie politycznej bo potrafi najlepiej sterować
    motłochem.

    Piekna teza. Dziękuję.

  • 16. Data: 2021-10-08 11:10:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 8 października 2021 o 08:02:13 UTC+2 heby napisał(a):
    > Piekna teza. Dziękuję.
    Tezę należy udowodnić. Tego że PiS dwa razy wygrał udowadniać nie trzeba. Chwilowo są
    najlepsi w sterowaniu jak to napisałeś motłochem. Za chwilę zobaczymy jakie faktyczne
    poparcie ma placforma. Nijaki Tusk ogłosił spęd wszystkich na placu zamkowym. Będą
    protestowali. Wybranie miejsca pokazuje szczupłość głowy inicjatora. Na tym placu
    wszyscy się nie zmieszczą bo za mały. Każdy wynik że przyszło poniżej dziesięciu
    milionów dorosłych bedzie jego porażką.

  • 17. Data: 2021-10-08 12:13:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/10/2021 11:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Tezę należy udowodnić.

    Właśnie udowodniłeś. Za to również dziękuję.

    > Tego że PiS dwa razy wygrał udowadniać nie trzeba.

    Nie trzeba, to właśnie udowania tezę.

  • 18. Data: 2021-10-09 08:32:12
    Od: Runt <n...@e...prv>

  • 19. Data: 2021-10-10 02:26:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale tamci mówili żeś biedny boś nieustawiony i nie haratasz w gałę z kim trzeba, a
    nowi mówią żeś biedny bo okradziony.
    Zresztą przypomnij sobie "Wałęsa oddaj moje sto melonów".

    -----