  • 21. Data: 2010-06-21 12:19:36
    Temat: Re: Całkowity koszt domu pod klucz
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 10:29:33 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Z kotłem?

    Faktycznie nie zauwazylem ze tam nie ma kotła.

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2010-06-21 14:04:54
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Dobrzeże nieczytaja tego ci którym udalo sie wybudować w cenie mniejszej
    > jak
    > 300tys

    da się wybudowac
    potwierdzam
    2 domy w rodzinie
    za 400tys ok 240m2
    skoro standard okresle jako
    sredni, ogolnie drzwi drewniane porta9k, kafle same na lazienke 6k, panele,
    kafle na reszte domu ok 10k, drzwi wejsciowe 5k, niewykonczone poddasze
    dom w lewkoniach z podwojny garazem rolety i silniki nice, brama na pilota.
    dom z piwnica,
    skoro w takiej cenie za 400k to i za 300k bez piwnicy bez podwojnego garazu
    z tanszymi drzwiami, mysle ze bez problemu udaloby sie wybudowac

  • 23. Data: 2010-06-21 14:22:12
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > garazu
    > z tanszymi drzwiami, mysle ze bez problemu udaloby sie wybudowac

    a tu zdjecia tego domu z zeszlego roku
    http://www.baborow.com/dzialka2/index.html

    teraz juz wykonczony wszystko duzo lepiej wyglada oczywiscie, ale nie mam
    akutalnych fotek

  • 24. Data: 2010-06-21 16:30:13
    Od: M <M...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > no, ale to co opisales da sie spokojnie zrobic za te 50tys/100m2. Bez

    No tak, zależy co kto nazywa standardem. Parkiet 100m^2 - 20 tys.
    złotych. :-). Zostaje jeszcze 30 tys. złotych na gładzie (3m wysokości -
    wyjdzie 400m^2). Malowanie, kuchnia, łazienki, etc. Oj cienko to widzę.
    Chyba, że właśnie ktoś weźmie supermarketowe panele za 60zł za m^2. Ale
    chyba nie nazwiesz paneli standardem :-)

    M.

  • 25. Data: 2010-06-21 17:29:29
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > nie wiem gdzie mieszkasz i jakie są ceny za robocizne u Ciebie ale uważam
    > ze za 50K spokojnie wykonczyłby ten dom w moich okolicach (Poznań) gdzieś
    > wspominałeś o kotle ale tam kotła nie ma bo agregaty są w płycie
    > fundamentowej

    Jak już pisałem, nie siedzę w temacie - stąd moje naiwne pytania. Co znaczy
    "nie ma kotła"? jak więc w tym domu wygląda ogrzewanie? wiem tylko, że
    "grzejniki" są w podłodze ale co ogrzewa wodę? gaz? prąd?

  • 26. Data: 2010-06-21 22:59:22
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości

    > Jak już pisałem, nie siedzę w temacie - stąd moje naiwne pytania. Co
    > znaczy "nie ma kotła"? jak więc w tym domu wygląda ogrzewanie? wiem tylko,
    > że "grzejniki" są w podłodze ale co ogrzewa wodę? gaz? prąd?
    zajrzyj na stronę do której link podaleś i przeczytaj punkt 2
    Możesz zastosować kocioł który będzie zasilał wymienniki które zastąpią
    agregat grzewczy
    Nie obraż się ,ale proponuje Ci sie udać do firmy która ma to budowac i
    niech Ci wszystko opowiedzą bo widze że nawet dobrze nie przeczytałeś tego
    co na stronie zamieścili.

  • 27. Data: 2010-06-21 23:43:53
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    > znaczy "nie ma kotła"? jak więc w tym domu wygląda ogrzewanie? wiem tylko,
    > że "grzejniki" są w podłodze ale co ogrzewa wodę? gaz? prąd?
    pytasz o wodę użytkową ? tzn taką do mycia?
    decydując sie na agregaty grzewcze w płycie automatycznie decydujesz sie na
    prąd w dwoch taryfach logiczne wiec jest ze i wode uzytkową grzejesz w
    bojlerze grzałką.
    Możesz zainstalować kocioł ale wtedy nie instalujesz agregatów w płycie
    tylko wymienniki i wtedy zasilasz je z kotla ,wtedy tez i wode nim bedziesz
    ogrzewał.

  • 28. Data: 2010-06-22 04:00:34
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

> [...]
    > Możesz zainstalować kocioł ale wtedy nie instalujesz agregatów w płycie
    > tylko wymienniki i wtedy zasilasz je z kotla ,wtedy tez i wode nim

    Pytałem głównie o ogrzewanie domu.

  • 29. Data: 2010-06-22 06:49:06
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    >
    > Pytałem głównie o ogrzewanie domu.

    W ofercie do której link podałeś ,w pkt 2 masz napisane ze budynek jest
    posadowiony na płycie fundamentowej grzewczej Legalett i jest ona ogrzewana
    za pomocą agregatów grzewczych w ktorych są grzałki elektryczne i
    wentylatory

  • 30. Data: 2010-06-22 11:32:05
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale chyba nie nazwiesz paneli standardem :-)

    Ty tak poważnie?

    Krzysiek