  • 21. Data: 2013-04-27 01:33:36
    Temat: Re: Carneo w roli odkurzacza
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 23:56:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" 5gk62zxekrbn$.1vjr42xmefe6j$....@4...net

    > Przyznaję, iż nie jestem biegły w stosowaniu tego (chuj w mianowniku) słowa. :)

    Wolisz "kurę domową", rozumiem. TO jest bardzo stosowny zwrot :->

    > Wyszedłem na kogutka?

    Ba, nawet na chujka.

    > Nie na Ciebie?

    Głośniej tam na dole!
    --
    XL

  • 22. Data: 2013-04-27 02:20:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" w4y5bkc7oras$.jvt1xnn02k54$....@4...net

    > Wolisz "kurę domową", rozumiem. TO jest bardzo stosowny zwrot :->

    Wolę informacje dotyczące wiadomego odkurzacza.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-04-27 18:49:56
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    In news:2f4b8921-5822-4efc-a3bb-60602dd51d09@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    source=neolane&utm_medium=newsletter_okazje

    > Do mnie rozmawiasz?

    Te, kogutek tnij zbedny tekst!. (Specjalnie go nie kasowalem a bys zobaczyl
    swoje wypociny)
    Zobacz ile ciagniesz za soba, aby napisac "Do mnie rozmawiasz?"
    Najlepiej to sie wylacz bo zadnego pozytku z Ciebie nie ma.

  • 24. Data: 2013-04-27 19:29:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzegorz" 517c019f$0$1219$6...@n...neostrada.pl

    > Najlepiej to sie wylacz bo zadnego pozytku z Ciebie nie ma.

    Z Ciebie na tym wątku pożytku nie ma.

    "Grzegorz" 517c0283$0$1209$6...@n...neostrada.pl

    > Ej Eneuel czy już jesteś po zażyciu wspomagaczy.
    > Bież te prochy bo Ci ksiądz rozgrzeszenia nie da.

    Obok prochów mam jeszcze tabletki.

    Ważniejsze od rozgrzeszenia księdza jest przebaczenie Boga -- a Bóg na
    pewno nie wybaczy, gdy zaprzestanę brania prochów. Po prostu uduszę się
    i dusza moja stanie przed obliczem Stwórcy... Ten zaś mi powie jakoś tak:

    Mądrzy ludzie zauważyli, że masz astmę na tle alergii. Wywalono masę
    szmalu na wykształcenie tych ludzi, aby mogli Cię zdiagnozować. Inni
    mądrzy ludzie wyprodukowali prochy rozluźniające oskrzela a polscy
    politycy (populiści drżący o własne posady -- poza politykowaniem
    nie umieli niczego robić) te leki refundowali, abyś je mógł kupować
    za przysłowiowe 5 złotych. Skoro tą dobrocią gardziłeś, nie mogłeś
    liczyć na moje przebaczenie, gdyż i ty nie wybaczałeś tym ludziom,
    którzy gardzili twoją dobrocią, co pochwalałem jako Stwórca.

    Na szczęście ja nie gardzę dobrocią Boga i prochy przyjmuję. Dzięki
    tym prochom moja astma jest chorobą sprawiającą mi najmniej problemów
    spośród wszystkich chorób, które do tej pory mnie dotknęły w moim życiu.

    Reumatyzm, dyskopatia, wady wzroku -- wszystko to było (lub jest)
    o wiele bardziej uciążliwe niż astma.

    -=-

    A teraz Ty zażyj swoich prochów, abyś mógł nawiązać do tematu odkurzacza.
    Wg Ciebie kogutek piszący o odkurzaczu jest chory, ja też jestem chory,
    ale Ty i Ikselka jesteście zdrowi, choć o odkurzaczu nie piszecie tam,
    gdzie trzeba pisać tylko o odkurzaczu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2013-04-27 20:03:26
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

    > Na szczęście ja nie gardzę dobrocią Boga i prochy przyjmuję. Dzięki
    > tym prochom moja astma jest chorobą sprawiającą mi najmniej problemów
    > spośród wszystkich chorób, które do tej pory mnie dotknęły w moim życiu.

    Leszek, a jak tam w sprawach damsko-meskich, czy jeszcze mozesz?.

    > A teraz Ty zażyj swoich prochów, abyś mógł nawiązać do tematu odkurzacza.
    > Wg Ciebie kogutek piszący o odkurzaczu jest chory, ja też jestem chory,

    Kogutek Ciebie przewyzsza, to czlowiek niereformowalny.

    > ale Ty i Ikselka jesteście zdrowi, choć o odkurzaczu nie piszecie tam,
    > gdzie trzeba pisać tylko o odkurzaczu...

    W Biedronce kupisz nowy za 20 zl.
    Ikselka Ci wybierze ;-)

  • 26. Data: 2013-04-27 20:08:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzegorz" 517c12d0$0$1229$6...@n...neostrada.pl

    > Kogutek Ciebie przewyzsza, to czlowiek niereformowalny.

    Ale Ty nie przewyższasz Ikselki -- oboje niczego nie wnosicie do wiadomej sprawy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-04-27 20:38:22
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    In news:klh475$ncs$2@speranza.aioe.org,
    *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:
    > "Grzegorz" 517c12d0$0$1229$6...@n...neostrada.pl

    > Ale Ty nie przewyższasz Ikselki

    Nie mierzylem sie z Ikselka ;-)

    > -- oboje niczego nie wnosicie do wiadomej
    > sprawy.

    Atam, odkurzacz Ci w glowie. Idz na plebanie, a Twoj pralat sprezentuje Ci
    wciagacz kurzu - za darmo.

  • 28. Data: 2013-04-27 22:50:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzegorz" 517c1afe$0$1221$6...@n...neostrada.pl

    > Atam, odkurzacz Ci w glowie. Idz na plebanie, a Twoj pralat sprezentuje Ci wciagacz
    kurzu - za darmo.

    Honorowy prałat Rabiczko honorowo umarł na raka odbytnicy.
    Ja zaś dowiaduje się, że moje leki nie są już refundowane.
    I tak na przykład Diffumax od 01 marca br. kosztuje 122,41
    pln, choć ja kilka dni temu zapłaciłem za to parę pln. Takoż
    z Neplitem, za który dałem kilka pln.

    http://leki-refundowane.com/leki/diffumax-easyhaler.
    htm

    Ale wcześniej czy później Ewa Kopacz zabierze wszelkie dotacje,
    aby móc wypłacić sobie nagrodę za ciężka pracę parlamentarzystki. :)

    -=-

    Rabiczko naprawdę zmarł, mając nowotwór odbytnicy. Zmarł nagle, niemal
    w trakcie odprawiania mszy świętej. (w trakcie odprawiania poczuł się
    gorzej, dlatego kończył ją w pośpiechu -- wrócił na plebanię i zmarł)

    Ciekawe, jaką śmiercią Bóg nagrodzi ;) ciężą prace Ewy Kopacz.
    Wiadomo, jaką nagrodziła ona same siebie i swoich zastępców.

    Podobnie jest z Janem Pawłem II -- wiemy, jak nagrodził Bóg
    tego człowieka i wiemy, jak nagradzają ludzie.

    A zanim zmarł Rabiczko, postanowił, iż powie mi na spowiedzi, co mam
    robić. Ja, ufny w Bożą mądrość i Bożą wszechmoc, dałem się wciągnąć
    i klęknąłem przed konfesjonałem... Rabiczko jednak odszedł wówczas
    nagle i niespodziewanie, jak mniemam -- do sracza, używając jego
    języka. :) Tak oto nie obwieścił mi woli Boga swoimi ustami,
    zasiadając w rolki pośrednika, czyli spowiednika.

    -=-

    Leki przeciwko astmie są drogie, ale IMO stanieją, gdy Kopacze
    i jej podobni postanowią o zaniechaniu refundowania tychże leków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-04-27 23:04:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" klhdn3$igr$...@s...aioe.org

> [...]
    > I tak na przykład Diffumax od 01 marca br. kosztuje 122,41
    > pln, choć ja kilka dni temu zapłaciłem za to parę pln. Takoż

    A jednak -- ubezpieczony chory płaci parę pln i wg tej strony.
    (trzeba zaznaczyć naraz dwa warunki)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-05-02 16:59:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com> a...@g...co

    : Szczotki typu Frania, Mania itp na zasysaniu
    : miały 0 ( słownie zero) i były skuteczne.

    Potwierdzam skuteczność -- niedawno wypróbowałem coś takiego.

    : Te odkurzacze działają na zasadzie tamtych szczotek.
    : Zasysanie jest w nich zbędne. To i tylko 4W na nie dali.

    Ponoć iroboty mają 30 watów ssania, choć też ma taką konstrukcję.

    http://sklep.irobot.pl/

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'