  • 21. Data: 2020-08-18 17:05:39
    Temat: Re: Cebulowa izolacja rur w kotłowni
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/08/2020 17:03, collie wrote:
    > To zielona, ale ta jest czerwona. Kombinuj dalej.

    Zarażeniem zarazą cynową rur lutownych?

  • 22. Data: 2020-08-18 19:43:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-08-18 o 09:15, ToMasz pisze:

    > jak zwykle Użytkownik. coś wiesz, to napisz. nie masz zamiaru pisac,
    > nie dogaduj.
    >
    > ToMasz

    Jak zwykle urażone ego ToMaszka, któremu się wydaje, że coś wie.

    Zanim kolejny raz coś napiszesz, załatw sobie korepetycje z gramatyki j.
    polskiego, albo poproś któregoś z rodziców, żeby sprawdził Twoje
    "wypociny" pod względem gramatycznym i logicznym.

  • 23. Data: 2020-08-20 20:33:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.08.2020 17:05, heby wrote:
    > Zarażeniem zarazą cynową rur lutownych?

    To niebieska. Ale pytamy o czerwoną ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2020-08-21 08:15:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/08/2020 20:33, Mateusz Bogusz wrote:
    > To niebieska. Ale pytamy o czerwoną ;-)

    A już wiem, to odbija neutrina. Podobno powodują autyzm, w c.o.