  • 1. Data: 2010-05-20 08:35:42
    Temat: Cena ekogroszku
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Liczyłem że w maju, czerwcu cena ekogroszku pójdzie w dół. Niestety na
    wszystkich skłądach taka sama jak w zimę. Mówią że kopalnie nie chcą obniżać
    cen i że ceny się nie zmienią a na jesień będzie podwyżka. Już teraz 750 za
    za tone paczkowanego. Brać czy poczekać? A może gdzieś na Śląsku taniej
    kupię - tylko ma być dobry.

    Fox.

  • 2. Data: 2010-05-20 12:49:34
    Temat: Re: Cena ekogroszku
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > kupię - tylko ma być dobry.

    Nie wiem jak smakuje ;P ale piec go zjada

    Icek

  • 3. Data: 2010-05-20 13:09:33
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz 750 za za tone paczkowanego. Brać czy poczekać? A może gdzieś na
    > Śląsku taniej kupię - tylko ma być dobry.

    Na Śląsku podobno kusztuje 600 zł za tonę, ale nie wiem czy paczkowany i nie
    wiem czy dobry bo nie używam.
    Najprościej byłoby zadzwonić na którąś z kopalń Kompanii Węglowej i zapytać
    bezpośrednio u źródła. Wszystkie lub prawie wszystkie kopalnie prowadzą
    sprzedaż drobnicową. Jak staniesz pod bramą kopalni to przypuszczam że
    odkupisz od górnika talon na węgiel za 350-400 zł za tonę i masz....
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-05-20 13:40:16
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    odkupisz od górnika talon na węgiel za 350-400 zł za tonę i masz....
    > --

    Taa, za wungiel. Ja potrzebuję ekogroszek.

  • 5. Data: 2010-05-20 13:58:03
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > odkupisz od górnika talon na węgiel za 350-400 zł za tonę i masz....
    >
    > Taa, za wungiel. Ja potrzebuję ekogroszek.

    A to nie węgiel?

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-05-20 14:31:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taa, za wungiel. Ja potrzebuję ekogroszek.

    To jest deputat węglowy - nie określa sortymentu węgla jaki chce się
    odebrać. Masz orzydział ilościowy i tyle.
    Dla pewności zorientuję się jescze u znajomego handlarza węglem
    --
    Jackare
    Bytom

  • 7. Data: 2010-05-20 19:31:13
    Od: "adi" <a...@g...com>

    kup czeski za 300 tone przy dużym zamówieniu

  • 8. Data: 2010-05-22 15:20:31
    Od: "ted." <o...@w...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > kup czeski za 300 tone przy dużym zamówieniu
    nie kupuj czeskiego badziewia.
    to wegiel brunatny.

  • 9. Data: 2010-05-22 17:50:16
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "ted." <o...@w...pl> wrote in message news:ht8srn$249$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > nie kupuj czeskiego badziewia.
    > to wegiel brunatny.

    To prawda. On ma znacznie mniejszą wartość opałową. Spalisz go 2 razy tyle.

  • 10. Data: 2010-05-22 19:37:20
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > To prawda. On ma znacznie mniejszą wartość opałową. Spalisz go 2 razy
    > tyle.
    Kupiłem, używałem, nie polecam. Kiepska wartość opałowa i co ciekawe dużo
    popiołu. Ale to nie prawda, że zużywa się go dwukrotnie więcej.

    Do autora:
    Skąd jesteś? Na Pomorzu zimą kupowałem po 820zł/tona. Nie wiem jakie są
    teraz u nas ceny, ale 750zł/tona wydaje się być przyzwoitą stawką.

    Pozdr.
    Krzysiek