  • 11. Data: 2010-05-24 10:19:36
    Temat: Re: Cena ekogroszku
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > nie kupuj czeskiego badziewia.
    > to wegiel brunatny.

    no nie wiem u mnie zużycie czeskiego było maksymalnie o 20 % wyższe niz.
    polskiego, przetestowałem trzy z czech ostatni który miałem osiągał max 10%
    większe spalanie niż polski, także rachunek jest dla mnie prosty i na dniach
    kupuje 25 ton czeskiego po 280 zł z transportem na miejsce :)

  • 12. Data: 2010-05-24 10:27:18
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

> [...]
    > 10% większe spalanie niż polski, także rachunek jest dla mnie prosty i na
    > dniach kupuje 25 ton czeskiego po 280 zł z transportem na miejsce :)

    Nigdy bym tego badziewia nie kupił. Ostatnio miałem polski ale luzem i jaki
    badziew bo co tydzień wynosiłem 60 l popiołu. Dziękuję bardzo.

  • 13. Data: 2010-05-24 10:55:54
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > 10% większe spalanie niż polski, także rachunek jest dla mnie prosty i na
    > dniach kupuje 25 ton czeskiego po 280 zł z transportem na miejsce :)

    25ton to na 5 lat chyba dla jednego domu starczy

    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-05-24 11:34:07
    Od: "adi" <a...@g...com>

    no dokładnie na 5 lat i będę miał święty spokój

  • 15. Data: 2010-05-24 11:35:17
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Nigdy bym tego badziewia nie kupił. Ostatnio miałem polski ale luzem i
    > jaki badziew bo co tydzień wynosiłem 60 l popiołu. Dziękuję bardzo.

    przecież ja ci nie każe ja wolę kupić za 50 % ceny licząc stosunek
    kaloryczności czeskiego do polskiego

  • 16. Data: 2010-05-24 16:39:19
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > no dokładnie na 5 lat i będę miał święty spokój

    Z halda wegla przed domem jak w elektrocieplowni, czemu nie...
    Dzieciaki zima maja z czego na sankach zjezdzac. :-))

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2010-05-24 17:01:28
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Z halda wegla przed domem jak w elektrocieplowni, czemu nie...
    > Dzieciaki zima maja z czego na sankach zjezdzac. :-))

    no ja mam akurat na tyle duży domek gospodarczy ze wejdzie prawie 20 ton a
    reszta do kotłowni, żeby nie było domek ma 4 pomieszczenia i jeszcze trzy
    zostaną na kosiarkę narzędzia drewno itp :)

  • 18. Data: 2010-06-30 06:25:38
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Pomyśl ile straci kaloryczności ten węgiel przez 5 lat lezenia.

  • 19. Data: 2010-06-30 07:13:48
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pomyśl ile straci kaloryczności ten węgiel przez 5 lat lezenia.

    A dlaczego miałby stracic kaloryczność przez 5 lat?

    Krzysiek

  • 20. Data: 2010-06-30 12:31:34
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    http://www.ekogroszekpakowany.pl/Info-15m.html