  • 21. Data: 2009-01-09 07:59:23
    Temat: Re: Cena wypompowania szamba
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Fantastycznie zaradny.I tańszy ... Tolerujesz to ??

    nie używam, mam oczyszczalnię, której jeszcze nie oprózniałem :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 22. Data: 2009-01-09 18:29:19
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Jedna beczka ok 5m3 - 75zł

    T.

  • 23. Data: 2009-01-09 23:51:43
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Adi napisał:

    > a jak myślisz ilu sąsiadów dookoła ciebie rozszczelnia szamba :) jak
    > masz piaszczysty grunt to wszystko idzie w głąb i się wszystko neutralizuje

    No więc właśnie problem polega na tym że się nie neutralizuje - wypijesz
    to gówno z wodą z lokalnego wodociągu...

    Jak odprowadzać ścieki do gleby to tylko w warstwę humusu - bo humus
    jest warstwą biologicznie czynną i ścieki spokojnie przepracuje.
    Ewentualnie - w głębsze warstwy biologicznie czynne (złoża korzeniowe,
    czy to wiklinowe czy trzcinowe). Ścieki wprowadzone w głębsze warstwy
    gleby, poniżej granicy aktywności biologicznej będą wędrowały
    nieprzetworzone - zanim dotrą do warstw oligoceńskich to chociaż jest
    nadzieja że bakterie z głodu zdechną (ale chemia pozostanie a i wirusy z
    głodu raczej nie zdychają...), w płytszych warstwach masz to samo jakbyś
    do wanny wody wylał pełen nocnik i potem się tego napił...

    Smacznego!

    --
    Darek

  • 24. Data: 2009-01-10 08:40:05
    Od: TomekB <tbloch!$!WYTNIJ_TO!$!@interia.pl>

    > Ile płacicie za wypompowanie szamba i ile ma m3 i jak często pompujecie?

    Okolice Poznania - 11-12 PLN za m3, beczki na samochodzie zwykle 10 m3.
    Wywóz dla rodziny 2+2 (małe dzieci) co 3-4 tyg przy szambie 10 m3.
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-01-10 09:41:25
    Od: "MarcinCAD" <m...@p...fm>

    Witam!

    Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam! Marcin